Valitse sivu
Uutiset & Blogi

Opi lisää tekstiviesteistä

Näin varmistat, että Black Friday -tarjouksesi huomataan
8.11.2023
Kaikella markkinoinnilla pyritään siihen, että oikeat ihmiset huomaavat brändisi oikeaan aikaan. Lisääntynyt markkinointi Black Fridayta edeltävinä viikkoina vaikeuttaa erottumista ja asiakkaiden huomion saamista. Miten varmistat, että viestisi eivät huku viestien…
Lue lisää
Tekstiviesti loistaa Black Friday -kampanjoissa
13.10.2023
Black Friday ja Cyber week lähestyvät jo kovaa vauhtia. Viime vuonna nähtiin selkeä kasvu tekstiviestiliikenteessä juuri Black Fridayn ja Cyber weekin aikana ja tänä vuonna kasvua odotetaan jälleen. Black Friday on monelle yritykselle vuoden tärkein markkinointikampanja ja siihen satsataan isosti.
Lue lisää
Tervetuloa back-end devaaja Jussi Hieta!
25.9.2023
Meillä on ilo kertoa, että olemme saaneet osaavan back-end devaajan tiimiimme. Jussin tehtäviin kuuluu Quriirin taustatoiminnallisuuksien kehitys ja ylläpito yhdessä muun kehitystiimin kanssa.
Lue lisää
Verkkokaupan markkinointi tekstiviestillä
25.9.2023
Muutaman viime vuoden aikana tekstiviestimarkkinoinnista on tullut merkittävä viestintäkanava kaikenkokoisille brändeille ja verkkokaupoille. Yritykset käyttävät tekstiviestejä myynnin kasvattamiseen sekä lisätäkseen asiakasuskollisuutta.
Lue lisää
Quriirilla aloitti Lead Product Designer Tuomas Nissinen!
12.9.2023
Tiimimme on kasvanut taas yhdellä huipputekijällä. Tuomas Nissinen liittyi tiimiimme kehittämään Quriirin tuotetta ja käyttökokemusta entistäkin paremmaksi.
Lue lisää
Vastuullisuus on osa toimintaamme
31.8.2023
Tänään 31.8. juhlistamme Itämerta. Itämeripäivä on John Nurmisen Säätiön käynnistämä jokavuotinen juhlapäivä meren kunniaksi. John Nurmisen Säätiön tavoitteena on pelastaa Itämeri ja sen perintö tuleville sukupolville. Quriiri tukee säätiön toimintaa…
Lue lisää
Emojit yritysten lähettämissä tekstiviesteissä
21.8.2023
Aina välillä tulee vastaan kysymys, että voiko Quriirin kautta lähetetyissä tekstiviesteissä käyttää hymiöitä ja muita emoji-merkkejä. Tekstiviesteissä voi kyllä käyttää emojia ja erikoismerkkejä, mutta kun lähettää tekstiviestejä Quriirista tai vastaavasta…
Lue lisää
Näin kirjoitat parempia tekstiviestejä
7.8.2023
Tekstin kirjoittaminen ei aina ole helppoa, etenkään silloin, kun käytössä on rajattu määrä merkkejä. Lisäksi tekstiviesti on pelkkää tekstiä, jolloin tukena ei ole kuvia kertomassa viestiä. Auttaaksemme sinua kirjoittamaan parempia…
Lue lisää
Quriirin tiimi kasvoi – tervetuloa Oskari!
3.8.2023
Saimme Quriirilla aloittaa elokuun erityisen mukavissa merkeissä, kun tiimissämme aloitti front-end -kehittäjä Oskari Virta! Oskari vahvistaa Quriirin tiimiä entisestään ja tuo mukanaan monipuolista osaamista. Lämpimästi tervetuloa Oskari!
Lue lisää
Miten aloittaa tekstiviestimarkkinointi?
15.6.2023
On tutkittu, että kuluttajat lukevat 97 % tekstiviesteistä 15 minuutin sisällä. Tekstiviestimarkkinointi on keino tavoittaa asiakkaat nopeasti ja varmasti. Yritykset käyttävät tekstiviestimarkkinointia lähettääkseen asiakkailleen tai potentiaalisille asiakkailleen markkinointiviestejä, tarjouksia tai…
Lue lisää
Lyhytnumero vai longcode-numero tekstiviestien vastaanottamiseen?
5.6.2023
Ihmiset elävät tänä päivänä puhelin kädessä. Tämä tarkoittaa sitä, että heidät myös tavoittaa parhaiten puhelimen kautta. Tekstiviesti on tutkitusti tehokkain ja nopein kanava viestiä asiakkaiden kanssa. Mutta miten mahdollistat ja…
Lue lisää
Näin hyödynnät NPS-kyselyä asiakastyytyväisyyden parantamiseen
19.5.2023
NPS (Net Promoter Score) on mittari, jota käytetään asiakastyytyväisyyden mittaamiseen. Se perustuu kysymykseen: ”Kuinka todennäköisesti suosittelisit palveluamme tuttavillesi tai kollegoillesi asteikolla 0-10?”. Tästä artikkelista löydät tietoa, miten NPS-kyselyä voi hyödyntää…
Lue lisää