Valitse sivu

OMINAISUUDET | TEKSTIVIESTIKYSELY

Suunnittele kysely ja kerää vastauksia

Mittaa jatkuvaa asiakastyytyväisyyttä tai toteuta kysely isolle kohderyhmälle kerralla. Quriirin kyselysovellusten avulla saat palautetta helposti ja tehokkaasti.

Palautekysely tekstiviestillä.
w

Tavoita nopeasti

Tekstiviestit huomataan nopeasti. Kerää palautetta juuri oikealla hetkellä.

R

Enemmän vastauksia

Tekstiviestikyselyihin vastataan matalalla kynnyksellä.

Lähes reaaliaikaista palautetta

Voit seurata vastatauksia helposti ja reagoida palutteisiin nopeasti.

Luo kyselyt helposti ja kerää vastauksia

Quriirin avulla saat palautetta ja vastauksia helposti.

Vastaanota tekstiviestejä.

Aktivoi vastaanottonumero

Kyselyn luominen alkaa vastaanottonumeron aktivoinnista. Ota yhteyttä myyntiimme niin autamme sinua numeron valinnassa.

Vastaanota tekstiviestejä.

Suunnittele kysely

Suunnittele ja luo kysely Quriirin käyttöliittymän avulla. Voit myös tallentaa valmiita viestipohjia ja hyödyntää niitä myöhemmin.

Vastaanota tekstiviestejä.

Aseta jatkokysymykset

Rakenna kyselyketjuja, jossa vastaanottaja saa aina uuden kysymyksen vastattuaan edelliseen. 

Integroi tekstiviestit.

Lähetä heti tai ajasta

Lähetä viestit manuaalisesti heti, ajasta tai integroi viestit lähtemään automaattisesti esimerkiksi jokaisen palvelu- tai ostotapahtuman jälkeen.

SMS-tilastot.

Seuraa vastauksia

Seuraa vastausten kertymistä, tarkastele tilastoja ja vie vastauksia tiedostoon jatkokäsittelyä varten.

SMS to Email

Edelleenlähetä vastaukset

Reagoi nopeasti palautteisiin tilaamalla ilmoitukset esimerkiksi avoimista palautteista sähköpostiin tai tekstiviestillä.

Käyttökohteet

Hyödynnä tekstiviestikyselyä esimerkiksi seuraavissa yhteyksissä:

R

Asiakastyytyväisyyden mittaaminen

R

NPS-kyselyiden (Net Promoter Score) toteutus

R

Tapahtumien mielipidemittaukset

R

Äänestykset

R

Henkilökunnan tyytyväisyyden mittaaminen

 

Quriirissa on myös NPS:n mittaamiseen suunniteltu NPS-sovellus.

SMS kysely esimerkki
Tekstiviestikyselyiden vastausprosentti.

Korkea vastausprosentti

Tekstiviestikyselyiden vastausprosentti on asiakkaillamme ollut jopa 67%. Tee kyselyt helposti Quriirin selainpohjaisen sovelluksen avulla tai automatisoi halutessasi kyselyn lähetys suoraan omasta järjestelmästäsi, ja selvitä mitä asiakkaasi yrityksestäsi ajattelevat.

Miksi Quriiri?

Kotimainen asiakaspalvelu

Quriiri on täysin kotimainen, perustajiensa omistama palvelu. Meiltä saat aina nopeaa ja asiantuntevaa apua.

R
Toimitusvarmuus huippuluokkaa

Quriiri on rakennettu korkeatasoisella teknologialla ja osaamisella. Voit luottaa siihen, että isotkin viestimäärät menevät luotettavasti perille.

Turvallinen

Asiakkaidemme tietosuoja on meille äärimmäisen tärkeää. Olemme GDPR-yhteensopiva ja käsittelemme asiakkaidemme tietoja aina EU:n sisäpuolella.

Luotettava

Laatu ja luotettavuus ovat toimintamme perusta. Osoituksena vakavaraisesta ja kestävästä toiminnasta olemme saaneet Suomen Vahvimmat Platina -sertifikaatin jo 7 kertaa.

Miksi Quriiri

Asiakkaidemme kertomaa

Tekstiviestikysely tavoittaa asiakkaat juuri oikealla hetkellä ja vastausprosentit ovat korkeat

"Quriirin tekstiviestikysely on erittäin toimiva ja tehokas keino kerätä asiakaspalautetta. Käyttöliittymä on selkeä ja tarvittaessa olen saanut asiantuntevaa ja henkilökohtaista apua.”

Juho Ikonen,
Mobility & Marketing Specialist, Toyota Finance Finland Oy

Kinto asiakastarina

Viesti haluamallasi tavalla

Viestipalvelu selaimessa - lähetä SMS ja RCS-viestit helposti.

Lähetä selaimesta

Lähetä SMS- ja RCS-viestit kätevästi selaimen kautta.
Lue lisää
SMS API

Rajapinnan kautta

Integroi viestit Quriirin luotettavien rajapintojen avulla.
Lue lisää
SMS integraatiot

Integraatiot

Liitä viestit käyttämiisi sovelluksiin helposti.
Lue lisää
E-mail to SMS.

E-mail to SMS

Lähetä tekstiviestejä mistä tahansa sähköpostiohjelmasta.
Lue lisää

Haluaisitko lisätietoja?

Varaa tapaaminen Quriirin asiantuntijan kanssa.