TOIMIALAT | VÄHITTÄIS- JA VERKKOKAUPPA
Edistä vähittäis- ja verkkokauppasi myyntiä
Luo lisäarvoa ja paranna ostokokemusta personoiduilla tekstiviesteillä. Tekstiviestien avulla voit saada lisää myyntiä sekä sitouttaa asiakkaitasi.

Nosta kauppasi asiakasviestintä uudelle tasolle
Tekstiviesti mahdollistaa yhteydenpidon asiakkaisiin ostopolun jokaisessa vaiheessa.
Hanki uusia asiakkaita
Tuotteistasi ja palveluistasi kiinnostuneet ihmiset voivat liittyä tekstiviestilistallesi esimerkiksi verkkosivuilla olevan lomakkeen tai hakusanan avulla. Hakusana on sana, jonka ihmiset lähettävät tekstiviestillä numeroosi tilatakseen tekstiviestejä yritykseltäsi. Quriirin avulla voit aloittaa vastaanottajalistojen luomisen ja yhteystietojen keräämisen helposti.

Lisää myyntiä
Kun sinulla on asiakkaiden puhelinnumerot sekä lupa lähettää heille viestejä, voit tiedottaa uutuustuotteista tai alennuskampanjoista. Viestit tavoittavat tehokkaasti ja niihin myös reagoidaan herkästi, kun lähetät asiakasta kiinnostavaa sisältöä.

Tarjoa asiakaspalvelua ja tee kyselyitä
Hyödynnä tekstiviestejä vastataksesi asiakkaiden kysymyksiin. Asiakkaat arvostavat nopeita vastauksia, jotka he voivat lukea nopeasti tekstiviestistä. Tekstiviesteihin myös vastataan erittäin korkealla vastausprosentilla, joten tekstiviestikyselyn avulla saat tehokkaasti palautetta joko tuotteista tai palvelustasi.

Kerro toimituksen kulusta
Kerro, että tilaus on lähtenyt, milloin se saapuu ja lähetä esimerkiksi seurantatunnus. Tekstiviesti toimii myös erinomaisesti noutoilmoitusten lähettämiseen. Voit automatisoida tekstiviestien lähetyksen osaksi yrityksesi omia järjestelmiä esimerkiksi HubSpot integraation tai SMS Gatewayn avulla.

Miksi tekstiviesti toimii niin tehokkaasti?
Sähköpostimarkkinoinnin tehokkuus on laskenut samaa tahtia, kuin ihmisten sähköpostit täyttyvät erilaisista tarjousviesteistä. Sama pätee sosiaaliseen mediaan, jossa kilpailu huomiosta on vain kasvaa. Tekstiviesti on kanava, jonka huomionarvo on yhä korkea ja tekstiviesti tavoittaa vastaanottajan varmasti.
-
98% tekstiviesteistä luetaan
-
Tekstiviesti saapuu vastaanottajan puhelimeen lähes välittömästi
-
Tekstiviestien vastausprosentti on korkea (jopa 68%)
Miksi asiakkaamme luottavat Quriiriin?
Asiantuntevaa apua
Kotimainen & GDPR-yhteensopiva
Quriiri on täysin sitoutunut noudattamaan EU:n tietosuojadirektiiviä (GDPR) ja asiakastiedot tallennetaan aina EU:n sisäpuolella.
Toimitusvarmuus huippuluokkaa
Globaalit viestiyhteydet
Globaalit yhteydet varmistavat viestien perillemenon mihin tahansa. Meiltä saat aina asiantuntevaa apua myös ulkomaan viestintään.
“Halusimme ensisijaisesti tekstiviestipalveluntarjoajan, joka tallentaa tiedot Eurooppaan.”
– Joonas Merikko, tuotejohtaja / Annie Advisor

“Käyttöliittymä on selkeä ja tarvittaessa olen saanut asiantuntevaa ja henkilökohtaista apua.”
– Juho Ikonen, Mobility & Marketing Specialist, Toyota Finance Finland Oy

“Käytännössä kaikki, jotka vastaavat tekstiviestiin, päätyvät asiakkaiksi.”
– Seppo Noso, Head of Marketing, Book Salon Oy
Sinua saattaa kiinnostaa myös nämä artikkelit:
Emojit yritysten lähettämissä tekstiviesteissä
Aina välillä tulee vastaan kysymys, että voiko Quriirin kautta lähetetyissä tekstiviesteissä käyttää hymiöitä ja muita emoji-merkkejä. Tekstiviesteissä voi kyllä käyttää emojia ja erikoismerkkejä, mutta kun lähettää tekstiviestejä Quriirista tai vastaavasta...
Näin kirjoitat parempia tekstiviestejä
Tekstin kirjoittaminen ei aina ole helppoa, etenkään silloin, kun käytössä on rajattu määrä merkkejä. Lisäksi tekstiviesti on pelkkää tekstiä, jolloin tukena ei ole kuvia kertomassa viestiä. Auttaaksemme sinua kirjoittamaan parempia tekstiviestejä, olemme koonneet...
Miten aloittaa tekstiviestimarkkinointi?
On tutkittu, että kuluttajat lukevat 97 % tekstiviesteistä 15 minuutin sisällä. Tekstiviestimarkkinointi on keino tavoittaa asiakkaat nopeasti ja varmasti. Yritykset käyttävät tekstiviestimarkkinointia lähettääkseen asiakkailleen tai potentiaalisille asiakkailleen...