Valitse sivu

TOIMIALAT  |  VÄHITTÄIS- JA VERKKOKAUPPA

Edistä vähittäis- ja verkkokauppasi myyntiä

Luo lisäarvoa ja paranna ostokokemusta personoiduilla tekstiviesteillä. Tekstiviestien avulla voit saada lisää myyntiä sekä sitouttaa asiakkaitasi.

Tekstiviestimarkkinointi vähittäis- ja verkkokaupalle

Nosta kauppasi asiakasviestintä uudelle tasolle

Tekstiviesti mahdollistaa yhteydenpidon asiakkaisiin ostopolun jokaisessa vaiheessa.

Hanki uusia asiakkaita

Tuotteistasi ja palveluistasi kiinnostuneet ihmiset voivat liittyä tekstiviestilistallesi esimerkiksi verkkosivuilla olevan lomakkeen tai hakusanan avulla. Hakusana on sana, jonka ihmiset lähettävät tekstiviestillä numeroosi tilatakseen tekstiviestejä yritykseltäsi. Quriirin avulla voit aloittaa vastaanottajalistojen luomisen ja yhteystietojen keräämisen helposti.

 

Tekstiviestilistalle liittyminen

Lisää myyntiä

Kun sinulla on asiakkaiden puhelinnumerot sekä lupa lähettää heille viestejä, voit tiedottaa uutuustuotteista tai alennuskampanjoista. Viestit tavoittavat tehokkaasti ja niihin myös reagoidaan herkästi, kun lähetät asiakasta kiinnostavaa sisältöä.

 

Tekstiviestimarkkinointi

Tarjoa asiakaspalvelua ja tee kyselyitä

Hyödynnä tekstiviestejä vastataksesi asiakkaiden kysymyksiin. Asiakkaat arvostavat nopeita vastauksia, jotka he voivat lukea nopeasti tekstiviestistä. Tekstiviesteihin myös vastataan erittäin korkealla vastausprosentilla, joten tekstiviestikyselyn avulla saat tehokkaasti palautetta joko tuotteista tai palvelustasi.

NPS-kyselyn tekeminen.

Kerro toimituksen kulusta

Kerro, että tilaus on lähtenyt, milloin se saapuu ja lähetä esimerkiksi seurantatunnus. Tekstiviesti toimii myös erinomaisesti noutoilmoitusten lähettämiseen. Voit automatisoida tekstiviestien lähetyksen osaksi yrityksesi omia järjestelmiä esimerkiksi HubSpot integraation tai SMS Gatewayn avulla.

Tekstiviestivahvistus

Miksi tekstiviesti toimii niin tehokkaasti?

Sähköpostimarkkinoinnin tehokkuus on laskenut samaa tahtia, kuin ihmisten sähköpostit täyttyvät erilaisista tarjousviesteistä. Sama pätee sosiaaliseen mediaan, jossa kilpailu huomiosta on vain kasvaa. Tekstiviesti on kanava, jonka huomionarvo on yhä korkea ja tekstiviesti tavoittaa vastaanottajan varmasti.

  • 98% tekstiviesteistä luetaan

  • Tekstiviesti saapuu vastaanottajan puhelimeen lähes välittömästi

  • Tekstiviestien vastausprosentti on korkea (jopa 68%)

Ryhmätekstiviesti

Miksi asiakkaamme luottavat Quriiriin?

Asiantuntevaa apua

Kun valitset meidät, saat aina nopeaa ja henkilökohtaista apua tekstiviestien ja Quriirin hyödyntämiseen.

Kotimainen & GDPR-yhteensopiva

Quriiri on täysin sitoutunut noudattamaan EU:n tietosuojadirektiiviä (GDPR) ja asiakastiedot tallennetaan aina EU:n sisäpuolella.

R

Toimitusvarmuus huippuluokkaa

Quriiri on rakennettu korkeatasoisella teknologialla ja osaamisella. Voit luottaa siihen, että isotkin viestimäärät menevät aina perille.

Globaalit viestiyhteydet

Globaalit yhteydet varmistavat viestien perillemenon mihin tahansa. Meiltä saat aina asiantuntevaa apua myös ulkomaan viestintään.

Annie logo

“Halusimme ensisijaisesti tekstiviestipalveluntarjoajan, joka tallentaa tiedot Eurooppaan.”

– Joonas Merikko, tuotejohtaja / Annie Advisor

Annie logo

“Käyttöliittymä on selkeä ja tarvittaessa olen saanut asiantuntevaa ja henkilökohtaista apua.”

– Juho Ikonen, Mobility & Marketing Specialist, Toyota Finance Finland Oy

Annie logo

“Käytännössä kaikki, jotka vastaavat tekstiviestiin, päätyvät asiakkaiksi.”

– Seppo Noso, Head of Marketing, Book Salon Oy

Sinua saattaa kiinnostaa myös nämä artikkelit:

Näin varmistat, että Black Friday -tarjouksesi huomataan
Näin varmistat, että Black Friday -tarjouksesi huomataan

Kaikella markkinoinnilla pyritään siihen, että oikeat ihmiset huomaavat brändisi oikeaan aikaan. Lisääntynyt markkinointi Black Fridayta edeltävinä viikkoina vaikeuttaa erottumista ja asiakkaiden huomion saamista. Miten varmistat, että viestisi eivät huku viestien...

Tekstiviesti loistaa Black Friday -kampanjoissa
Tekstiviesti loistaa Black Friday -kampanjoissa

Black Friday ja Cyber week lähestyvät jo kovaa vauhtia. Viime vuonna nähtiin selkeä kasvu tekstiviestiliikenteessä juuri Black Fridayn ja Cyber weekin aikana ja tänä vuonna kasvua odotetaan jälleen. Black Friday on monelle yritykselle vuoden tärkein markkinointikampanja ja siihen satsataan isosti.

Verkkokaupan markkinointi tekstiviestillä
Verkkokaupan markkinointi tekstiviestillä

Muutaman viime vuoden aikana tekstiviestimarkkinoinnista on tullut merkittävä viestintäkanava kaikenkokoisille brändeille ja verkkokaupoille. Yritykset käyttävät tekstiviestejä myynnin kasvattamiseen sekä lisätäkseen asiakasuskollisuutta.

Valmis aloittamaan? Koe tekstiviestin tehokkuus viestinnässä!