Palautekyselyt tekstiviestillä
Mittaa asiakastyytyväisyyttä tekstiviestillä

Tehokas työkalu asiakastytyyväisyyden mittaamiseen
Tavoita kohderyhmä varmasti ja tehokkaasti
Korkea vastausprosentti
Seuraa ja reagoi nopeasti
Toteuta asiakastyytyväisyyskyselyt helposti
Määritä palautekysely minuuteissa ja lähetä se kohderyhmällesi, tai hyödynnä sitä osana omaa toiminnanohjausjärjestelmäänne.
1. Suunnittele kysely
Suunnittele mitä haluat kysyä ja rakenna kysely helppokäyttöisen käyttöliittymän avulla. Määritä vastausviestit jokaiselle vastaukselle erikseen.
Määritä vastausvaihtoehdot joko staattisiksi mitattaviksi arvoiksi ja/tai anna asiakkaiden antaa avointa palautetta.

2. Lähetä heti, ajasta tai integroi
Lähetä isolle joukolle manuaalisesti tai integroi tekstiviestikyselyt omaan toiminnanohjausjärjestelmääsi ja lähetä tyytyväisyyskysely automaattisesti esimerkiksi jokaisen palvelu- tai ostotapahtuman jälkeen.
Vastaaja voi vastata kyselyyn muutamassa sekunnissa vastaamalla tekstiviestiin. Kyselyn lähettäjänä näkyy yrityksellenne aktivoitu lyhyt- tai longcode-numero.

3. Seuraa vastauksia ja reagoi
Seuraa vastausten kertymistä, tarkastele tilastoja ja vie vastauksia tiedostoon jatkokäsittelyä varten.
Voit nähdä kuinka suuri osa viesteistä on toimitettu puhelimeen, kuinka moni on vastannut mihinkin kysymykseen ja numeeriset arvot myös graafisesti esitettyinä.
Voit selata raportteja ja tilastoja Quriirin käyttöliittymästä ja viedä niitä halutessasi Excel-tiedostoon jatkokäsittelyä varten tai tilata ilmoitukset esimerkiksi avoimista palautteista sähköpostiin tai tekstiviestillä.

Ratkaisumme
Dialogi ja NPS -sovellukset kyselyiden tekemiseen2>
Hyödynnä tekstiviestikyselyä esimerkiksi seuraavissa yhteyksissä:
Asiakastyytyväisyyden mittaaminen
Tapahtumien mielipidemittaukset
Äänestykset
Henkilökunnan tyytyväisyyden mittaaminen
Selvitä asiakkaasi suositteluhalukkuus helposti NPS-kyselyllä.

Korkea vastausprosentti
Tekstiviestikyselyiden vastausprosentti on asiakkaillamme ollut jopa 67%. Tee kyselyt helposti Quriirin selainpohjaisen sovelluksen avulla tai automatisoi halutessasi kyselyn lähetys suoraan omasta järjestelmästäsi, ja selvitä mitä asiakkaasi yrityksestäsi ajattelevat.
Toyotan joustavan liikkumisen brändi KINTO kerää tekstiviestikyselyn avulla arvokasta asiakaspalautetta ja kehittää palvelua entistä paremmaksi.
“Quriirin tekstiviestikysely on erittäin toimiva ja tehokas keino kerätä asiakaspalautetta. Käyttöliittymä on selkeä ja tarvittaessa olen saanut asiantuntevaa ja henkilökohtaista apua.”
Juho Ikonen, Mobility & Marketing Specialist,
Toyota Finance Finland Oy