Valitse sivu
KÄYTTÖTARPEET | ASIAKAS- JA PALAUTEKYSELYT

Palautekyselyt tekstiviestillä

Mittaa asiakastyytyväisyyttä tekstiviestillä

Kysy palautetta ja paranna asiakastyytyväisyyttä tekstiviestikyselyllä. Tekstiviesti on nopea ja tehokas keino saada palautetta. Mittaa jatkuvaa asiakastyytyväisyyttä yksittäisestä palvelu- tai ostotapahtumasta tai toteuta suurempi kysely isolle kohderymälle kerralla.

Palautekysely tekstiviestillä.

Tehokas työkalu asiakastytyyväisyyden mittaamiseen

Z

Tavoita kohderyhmä varmasti ja tehokkaasti

Tekstiviesti tavoittaa vastaanottajan erittäin suurella todennäköisyydellä.

Z

Korkea vastausprosentti

Tekstiviestikyselyissä on yleisesti korkea vastausprosentti, sillä tekstiviesti tavoittaa tehokkaasti ja vastaaminen on äärimmäisen helppoa.

Z

Seuraa ja reagoi nopeasti

Quriirin tekstiviestikyselyn lähes reaaliaikaisen seurannan avulla voit reagoida nopeasti esimerkiksi, jos saat huonoa palautetta.

Toteuta asiakastyytyväisyyskyselyt helposti

Määritä palautekysely minuuteissa ja lähetä se kohderyhmällesi, tai hyödynnä sitä osana omaa toiminnanohjausjärjestelmäänne.

1. Suunnittele kysely

Suunnittele mitä haluat kysyä ja rakenna kysely helppokäyttöisen käyttöliittymän avulla. Määritä vastausviestit jokaiselle vastaukselle erikseen.
Määritä vastausvaihtoehdot joko staattisiksi mitattaviksi arvoiksi ja/tai anna asiakkaiden antaa avointa palautetta.

Asiakaskysely tekstiviestillä.

2. Lähetä heti, ajasta tai integroi

Lähetä isolle joukolle manuaalisesti tai integroi tekstiviestikyselyt omaan toiminnanohjausjärjestelmääsi ja lähetä tyytyväisyyskysely automaattisesti esimerkiksi jokaisen palvelu- tai ostotapahtuman jälkeen.
Vastaaja voi vastata kyselyyn muutamassa sekunnissa vastaamalla tekstiviestiin. Kyselyn lähettäjänä näkyy yrityksellenne aktivoitu lyhyt- tai longcode-numero.

Selvitä asiakastyytyväisyys tekstiviestillä.

3. Seuraa vastauksia ja reagoi

Seuraa vastausten kertymistä, tarkastele tilastoja ja vie vastauksia tiedostoon jatkokäsittelyä varten.
Voit nähdä kuinka suuri osa viesteistä on toimitettu puhelimeen, kuinka moni on vastannut mihinkin kysymykseen ja numeeriset arvot myös graafisesti esitettyinä.
Voit selata raportteja ja tilastoja Quriirin käyttöliittymästä ja viedä niitä halutessasi Excel-tiedostoon jatkokäsittelyä varten tai tilata ilmoitukset esimerkiksi avoimista palautteista sähköpostiin tai tekstiviestillä.

Kysy asiakaspalautetta tekstiviestillä.

Ratkaisumme

Dialogi ja NPS -sovellukset kyselyiden tekemiseen

Hyödynnä tekstiviestikyselyä esimerkiksi seuraavissa yhteyksissä:

R

Asiakastyytyväisyyden mittaaminen

R

Tapahtumien mielipidemittaukset

R

Äänestykset

R

Henkilökunnan tyytyväisyyden mittaaminen

Luo monivaiheisia tekstiviestikeskusteluita ja -kyselyitä ja vastaanota vastauksia Quriirin Dialogi -sovelluksella.
Selvitä asiakkaasi suositteluhalukkuus helposti NPS-kyselyllä.

SMS kysely esimerkki
Asiakaskyselyn vastausprosentit Quriirissa.

Korkea vastausprosentti

Tekstiviestikyselyiden vastausprosentti on asiakkaillamme ollut jopa 67%. Tee kyselyt helposti Quriirin selainpohjaisen sovelluksen avulla tai automatisoi halutessasi kyselyn lähetys suoraan omasta järjestelmästäsi, ja selvitä mitä asiakkaasi yrityksestäsi ajattelevat.

Toyotan joustavan liikkumisen brändi KINTO kerää tekstiviestikyselyn avulla arvokasta asiakaspalautetta ja kehittää palvelua entistä paremmaksi.

“Quriirin tekstiviestikysely on erittäin toimiva ja tehokas keino kerätä asiakaspalautetta. Käyttöliittymä on selkeä ja tarvittaessa olen saanut asiantuntevaa ja henkilökohtaista apua.”

 

Juho Ikonen, Mobility & Marketing Specialist,

Toyota Finance Finland Oy

Valmis aloittamaan? Koe tekstiviestin tehokkuus viestinnässä!