+358 10 349 3800 info@quriiri.fi
Select Page

UUTISET & BLOGI

Opi lisää tekstiviesteistä

Hyödynnä tekstiviestiä asiakaskokemuksen parantamiseen

Hyödynnä tekstiviestiä asiakaskokemuksen parantamiseen

Digitaalisia kanavia ja tekstiviestejä hyödynnetään useimmiten liidien sekä uusien asiakkaiden hankintaan. Viime aikoina yritysten strategiat ovat kuitenkin alkaneet painottamaan olemassa olevien asiakassuhteiden syventämistä ja asiakaskokemuksen parantamista....

read more
Tekstiviestipalvelu Quriirin ilme uudistui

Tekstiviestipalvelu Quriirin ilme uudistui

Quriirin logo ja visuaalinen ilme on päivitetty vastaamaan lupaustamme "Koe tekstiviestin tehokkuus viestinnässä." Tekstiviesti mahdollistaa suoran yhteyden asiakkaisiin ja sidosryhmiin ja haluamme olla luomassa merkityksellisiä yhteyksiä, joista hyötyvät sekä...

read more
Miten saat käyttöön ryhmätekstiviestit yritykselle?

Miten saat käyttöön ryhmätekstiviestit yritykselle?

Tekstiviestit ovat olleet olemassa jo vuodesta 1992 ja vaikka yksityishenkilöt ovat siirtyneet enemmän muihin kanaviin, ovat tekstiviestit hyvin tehokas viestintäkanava yritysten ja asiakkaiden välisessä viestinnässä. Tämä johtuu useista tekstiviestin eduista...

read more
Ota tekstiviestit osaksi markkinointia – 6 vinkkiä

Ota tekstiviestit osaksi markkinointia – 6 vinkkiä

Meillä Quriirilla on ilo työskennellä useiden edistyksellisten yritysten ja organisaatioiden kanssa, jotka hyödyntävät tekstiviestimarkkinointia ja viestivät tekstiviesteillä asiakkaiden kanssa. Oikein hyödynnettynä tekstiviesti on helppo ja kustannustehokas kanava...

read more
Vika- ja häiriöviestit tehokkaasti perille tekstiviestillä

Vika- ja häiriöviestit tehokkaasti perille tekstiviestillä

Tekstiviestit ovat yksi tehokkaimmista keinoista tavoittaa asiakkaat nopeasti ja siksi tekstiviestit ovat hyvin toimiva keino erilaisten häiriöilmoitusten viestimiseen. Esimerkiksi sähköyhtiöiden asiakkaat arvostavat sitä, että saavat reaaliaikaista tietoa...

read more
Miten hyödyntää tekstiviestejä asiakasviestinnässä?

Miten hyödyntää tekstiviestejä asiakasviestinnässä?

Viestintä asiakkaan suuntaan on osa jokaisen yrityksen toimintaa. Asiakkaat ovat tottuneet ottamaan yhteyttä yritykseen monesta eri kanavasta ja toisaalta heidän tavoittamisensa muuttuu viestien tulvassa yhä vaikeammaksi. Viestintäkanavista tekstiviesti on edelleen...

read more
Asiakaskyselyt – ota nämä seikat huomioon niin onnistut

Asiakaskyselyt – ota nämä seikat huomioon niin onnistut

Yhä useampi yritys panostaa asiakaskokemukseen ja arvostaa asiakkailtaan saamaa palautetta. Jotta pystyt kehittämään palveluitasi, on sinun tiedettävä mitä asiakkaasi yrityksestäsi ja palveluistasi ajattelevat. Palautteen saaminen ei kuitenkaan aina ole helppoa. Usein...

read more
Uusi markkinointipäällikkö liittyi mukaan tiimiin

Uusi markkinointipäällikkö liittyi mukaan tiimiin

Tanja Lipponen on aloittanut NextUp Oy:n markkinointipäällikkönä. Tanjalla on monipuolinen kokemus markkinoinnin parista muun muassa Polar Electro Oy:n markkinoinnista sekä itsenäisenä luovan toimiston yrittäjänä. Tanjan tavoitteena on tuoda yrityksen päätuotteen...

read more
OpenHTTP-rajapinta nyt saatavilla

OpenHTTP-rajapinta nyt saatavilla

Quriiri Message Routerissa on nyt saatavilla OpenHTTP-rajapinta, joka mahdollistaa täysin räätälöidyn HTTP-rajapinnan toteutuksen. OpenHTTP:n avulla pystyy Quriirin käyttöliittymästä helposti määrittämään rajapinnan parametrien kohdennuksen sekä MT- (SMS-viestien...

read more
NextUp sijalle 11 Deloitte Technology Fast 50 -listauksessa

NextUp sijalle 11 Deloitte Technology Fast 50 -listauksessa

Upeita uutisia! NextUp Oy sijoittui Deloitte Technology Fast 50 -listauksessa sijalle 11! Kasvumme viimeisen 4 vuoden aikana on ollut huikeat 1270%.Ykkössijan nappasi ansaitusti GameRefinery, onnittelut voittajalle ja kiitos Deloitte Finland!Deloitten Technology Fast...

read more
Quriirilla avoimia työpaikkoja: CTO ja React-ohjelmoija

Quriirilla avoimia työpaikkoja: CTO ja React-ohjelmoija

Oletko kiinnostunut työskentelemään mielenkiintoisessa kasvuyrityksessä, et pelkää teknisiä haasteita ja sinua kiinnostaa kehittää monipuolista viestintäalustaa niin, että sinulla on mahdollisuus vaikuttaa työsi sisältöön? Ei tarvitse etsiä sen pidempään: NextUpilla...

read more
SMPP-rajapinta nyt saatavilla Quriirissa

SMPP-rajapinta nyt saatavilla Quriirissa

Olemme tuoneet Quriiri Message Routeriin saataville SMPP (Short Message Peer-to-Peer) -rajapinnan sekä viestien lähetykseen että vastaanottoon (MT/MO). Quriirin SMPP-palvelin tarjoaa standardin tavan lähettää ja vastaanottaa SMS-viestejä TCP/IP-yhteyden...

read more
NextUp Oy mukana Itämeren suojelussa

NextUp Oy mukana Itämeren suojelussa

Itämeri voi huonosti, sen näkee mm. jokakesäisinä sinileväkukintoina sisä- ja ulkosaaristossa. Tilanne ei kuitenkaan ole toivoton ja haluamme yrityksenä olla mukana tukemassa Itämeren suojelua. Olemmekin siksi lahjoittaneet tämän kesän asiakaslahjavarat John Nurmisen...

read more
Quriirilla vastuullisuus on luonnollinen osa toimintaa

Quriirilla vastuullisuus on luonnollinen osa toimintaa

Vastuullisuus on tämän päivän yritystoiminnassa yhä enemmän keskiössä ja olemmekin Quriiria kehittävällä NextUpilla jo alusta lähtien ottaneet vastuullisuusasiat toiminnassamme huomioon. Koemme, että meillä on yrityksenä tähän velvollisuus, mutta toisaalta myös...

read more

Tervetuloa Risto! Uusi Software Developer aloitti NextUpilla

NextUpin tekninen tiimi sai kovan luokan lisävahvistuksen, kun kesäkuun alussa Software Developerina aloitti Risto Holappa. Pyysimme Ristoa kertomaan muutamalla sanalla itsestään: Hei! Olen Risto Holappa ja aloitin työskentelyn NextUpilla kesäkuun alussa Software...

read more
Uutta tehoa tekstiviestikampanjaan linkin esikatselulla

Uutta tehoa tekstiviestikampanjaan linkin esikatselulla

Jos käytät tekstiviestikampanjassasi linkkejä ohjataksesi asiakkaita laskeutumissivulle, on tärkeää yrittää nostaa klikkiprosentti mahdollisimman korkeaksi. Uusimmat Android- ja iPhone-puhelimet tarjoavat tähän apua, sillä ne tarjoavat ns. linkkien...

read more
Turvaa palvelusi tekstiviestillä

Turvaa palvelusi tekstiviestillä

Tietoturvan lisääminen tekstiviestitunnistautumisen avulla antaa yrityksellesi turvaa ja sinulle sekä henkilöstöllesi mielenrauhaa. Voit nukkua yösi paremmin, kun suojaus on tämän päivän vaatimusten tasolla. Tekstiviestitunnistautumisen edut: Turvaa yrityksesi ja...

read more
NextUpille Suomen Vahvimmat Platina -sertifikaatti

NextUpille Suomen Vahvimmat Platina -sertifikaatti

Suomen Asiakastieto Oy on myöntänyt Quriiria kehittävälle NextUp Oy:lle Suomen Vahvimmat Platina -sertifikaatin. Sertifikaatti myönnetään yritykselle, jonka luottoluokitus on ollut korkeimmassa luokassa (AA+ tai AAA) vähintään kolmena peräkkäisenä vuonna. Suomen...

read more
NextUp Oy jatkaa kannattavaa kasvuaan

NextUp Oy jatkaa kannattavaa kasvuaan

Vuosi 2019 oli Quriiria kehittävällä NextUp Oy:llä menestyksellinen ja jatkui vahvan kasvun merkeissä. Yhtiön liikevaihto kasvoi edellisvuoteen verrattuna yli 30 %, yltäen 1,095 miljoonaan euroon. Yhtiön tulos ennen veroja (EBIT) kasvoi lähes 50 %,...

read more
Tule osaksi Quriirin tiimiä

Tule osaksi Quriirin tiimiä

Haemme NextUpiin nyt osaavaa System Administratoria ylläpitämään ja kehittämään sekä NextUpin omia, että asiakkaiden palvelinympäristöjä pilvipalveluympäristössä. Tule nyt osaksi kasvavaa digitaalisen viestinnän asiantuntijaorganisaatiota! Tutustu avoimeen...

read more
#fullstackhaaste vastaanotettu

#fullstackhaaste vastaanotettu

Haasteen avulla haluamme kannustaa koodareitamme oppimaan uutta ja laajentamaan osaamistaan. Full Stack -haaste on University of Helsinki ja Houston Inc. masinoima Full Stack -verkkokurssi, joka helpottaa ja vauhdittaa nykyaikaisiin, tuotannossa käytettyihin...

read more
Quriirille erinomainen arvosana asiakaskyselyssä

Quriirille erinomainen arvosana asiakaskyselyssä

Toteutimme huhtikuussa 2019 tekstiviesteillä asiakastyytyväisyyskyselyn asiakkaidemme keskuudessa, jossa kysyimme että "Kuinka todennäköisesti suosittelisit Quriiria ystävillesi tai kollegoillesi asteikolla 0-10, jossa 0=erittäin epätodennäköisesti ja 10=erittäin...

read more
NPS-kyselyt tekstiviestillä

NPS-kyselyt tekstiviestillä

Mikä on NPS? NPS (Net Promoter tai Net Promoter Score) on tehokas ja laajalti käytetty hallintatökalu, jota voidaan hyödyntää yrityksen asiakasuskollisuuden analysointiin. Wikipedian mukaan 2/3 Fortune 1000 -yrityksistä käyttää NPS:ää omassa toiminnassaan....

read more
NextUp jatkaa vahvalla kasvu-uralla

NextUp jatkaa vahvalla kasvu-uralla

Digitaalisen viestinnän palveluja kehittävä NextUp Oy jatkaa vahvalla kasvu-uralla. Liiketoiminta on kehittynyt suotuisasti myös vuoden 2018 aikana, jolloin yritys yli tuplasi liikevaihtonsa yli 800 000 euroon ja samalla myös tuloksensa....

read more
Quriirilla toteutat nyt myös monipuoliset tekstiviestikyselyt

Quriirilla toteutat nyt myös monipuoliset tekstiviestikyselyt

Quriiri Messaging Suitessa on nyt saatavilla uusi sovellus nimeltä Dialogi. Dialogin avulla yritys pystyy helposti toteuttamaan monipuolisia tekstiviestikyselyitä. Kyselyitä voi lähettää joko manuaalisesti Quriirin web-käyttöliittymän kautta, tai vaihtoehtoisesti...

read more
Tekstiviestien käyttö yritysviestinnässä kasvaa

Tekstiviestien käyttö yritysviestinnässä kasvaa

25 vuotta vanha keksintö kasvattaa suosiotaan yritysviestinnässä Ite wiki julkaisi yhdessä NextUp Oy:n kanssa loppuvuodesta asiantuntija-artikkelin, jonka aiheena oli miten tekstiviestien käyttö yritysviestinnässä jatkaa kasvuaan. Artikkelissa sivuttiin myös...

read more
TimePlaniin valmis Quriiri-integraatio

TimePlaniin valmis Quriiri-integraatio

TimePlan Software on toteuttanut valmiin integraation Quriiriin, jonka avulla TimePlanin asiakkaat voivat helposti ottaa tekstiviestit käyttöön TimePlanissa. Sinun tulee vain tehdä sopimus Quriirista ja konfiguroida tarvittavat parametrit kuntoon TimePlanissa. Tämän...

read more
Tekstiviestit tehostavat palveluita terveydenhuollossa

Tekstiviestit tehostavat palveluita terveydenhuollossa

Sanomalehti Keski-Suomalainen uutisoi 16.3.2018 Keski-Suomen seututerveyskeskuksen tehostamistoimenpiteistä ja tekstiviestipalvelun tuloksista. Suun terveyden vastaanotoilla on käytössä ajanvarausmuistutus ja aikavälillä 1.11.-15.3. jäi käyttämättä 360 varattua aikaa,...

read more
Tekstiviestit tehostavat yrityksen asiakasviestintää

Tekstiviestit tehostavat yrityksen asiakasviestintää

Tekstiviestit ovat kustannustehokas tapa viestiä, tiedottaa, palvella, houkutella, aktivoida ja rauhoittaa asiakkaita. Tekstiviesti tarjoaa asiakkaalle oikean tiedon oikealla hetkellä. Tekstiviestit sopivat vahvistamiseen ja varaamiseen, varmistamiseen ja...

read more

NextUp Oy:lle Suomen Vahvimmat -sertifikaatti

Suomen Asiakastieto Oy on myöntänyt Quriiria kehittävälle NextUp Oy:lle Suomen Vahvimmat -sertifikaatin, joka viestii positiivisista taloudellisista tunnusluvuista, luottokelpoisuudesta, taustatiedoista ja hyvästä maksukäyttäytymisestä. Suomen Vahvimmat -sertifikaatti...

read more

Valmis aloittamaan? Koe tekstiviestin tehokkuus viestinnässä!

Teknologiat

SMS

Liity uutiskirjeen tilaajaksi

Pysy kärryillä mobiiliviestinnän uutisista

Ota yhteyttä

    Haluan liittyä Quriirin uutiskirjeen tilaajaksi.

    Quriiri-palvelun tuottaa suomalainen NextUp Oy

    +358 10 349 3800
    www.quriiri.fi
    info@quriiri.fi

    Ota yhteyttä