TOIMIALAT | TERVEYDENHUOLTO
Helpoin tapa olla yhteydessä potilaisiin
Tavoita potilaat heidän henkilökohtaisimmilla laitteillaan – tekstiviestillä varmistat, että tärkeä tieto menee perille ja saat tarvittaessa lisätietoa potilaalta.

Tekstiviesti terveydenhuollon ammattilaisten apuna
Tekstiviesti tavoittaa potilaat kaikissa hoidon vaiheissa.
Vahvista ajanvaraukset ja lähetä muistutusviestejä
Lähetä varausvahvistukset sekä kutsut tuleviin tarkastuksiin automaattisesti omista järjestelmistäsi ja vähennä no-showta lähettämällä automaattiset muistutusviestit ajanvarauksista. Näin vältät kustannukset unohdetuista ajoista ja lisäät asiakastyytyväisyyttä. Asiakkaalle tulee varmempi olo, kun hänelle tulee tekstiviestillä muistutus ajasta ja paikasta.

Ilmoittautuminen tekstiviestillä
Tektiviestillä ilmoittautuminen on asiakkaalle helppoa ja nopeaa. Hän voi tehdä sen esimerkiksi vastaamalla viestiin tietyllä sanalla. Voit lähettää automaattisen paluuviestin, jossa kerrotaan tarkemmin missä lääkäri ottaa asiakkaan vastaan.

Palautekyselyt
Kysy palautetta asiakkailtasi ja paranna asiakastyytyväisyyttä. Tekstiviestikyselyissä on korkeat vastausprosentit ja saat arvokasta palautetta palvelun parantamiseksi. Voit lähettää oman kyselysi helposti tekstiviestillä tai liittää esimerkiksi NPS-kyselyn osaksi palvelupolkua.

Kerro tärkeistä asioista
Kerro esimerkiksi laboratoriotulosten valmistumisesta tai muista tärkeistä asioista tekstiviestillä. Voit myös kertoa uutisia tai tiedotteita suurelle vastaanottajaryhmälle lähettämällä ryhmätekstiviestin.

Varmenna käyttäjä
Lisää palvelusi tietoturvaa tekstiviestivarmennuksella. Verifioi asiakkaan puhelinnumero, kun hän rekisteröityy esimerkiksi sovellukseesi. Tai hyödynnä kaksivaiheista tunnistautumista vaatimalla perinteisen käyttäjätunnuksen ja salasanan lisäksi sisäänkirjautumisen yhteydessä tekstiviestillä lähetettävä varmennuskoodi.

Tekstiviesti terveydenhuollossa
Tekstiviesti tarjoaa turvallisen ja tehokkaan kanavan tavoittaa ihmiset. Lähes kaikkiin puhelimiin voi lähettää tekstiviestin eikä se vaadi erillistä sovellusta tai internet-yhteyttä. Quriiri on luotettava tekstiviestipalvelu ja varmistamme, että tekstiviestit menevät aina varmasti perille. Tekstiviesti on kanava, jonka huomionarvo on yhä korkea ja tekstiviesti tavoittaa vastaanottajan varmasti.
-
98% tekstiviesteistä luetaan
-
Tekstiviesti saapuu vastaanottajan puhelimeen lähes välittömästi
-
Tekstiviestien vastausprosentti on korkea (jopa 68%)
Miksi asiakkaamme luottavat Quriiriin?
Asiantuntevaa apua
Kotimainen & GDPR-yhteensopiva
Quriiri on täysin sitoutunut noudattamaan EU:n tietosuojadirektiiviä (GDPR) ja asiakastiedot tallennetaan aina EU:n sisäpuolella.
Toimitusvarmuus huippuluokkaa
Globaalit viestiyhteydet
Globaalit yhteydet varmistavat viestien perillemenon mihin tahansa. Meiltä saat aina asiantuntevaa apua myös ulkomaan viestintään.
“Halusimme ensisijaisesti tekstiviestipalveluntarjoajan, joka tallentaa tiedot Eurooppaan.”
– Joonas Merikko, tuotejohtaja / Annie Advisor

“Käyttöliittymä on selkeä ja tarvittaessa olen saanut asiantuntevaa ja henkilökohtaista apua.”
– Juho Ikonen, Mobility & Marketing Specialist, Toyota Finance Finland Oy

“Käytännössä kaikki, jotka vastaavat tekstiviestiin, päätyvät asiakkaiksi.”
– Seppo Noso, Head of Marketing, Book Salon Oy
Sinua saattaa kiinnostaa myös nämä artikkelit:
Lyhytnumero vai longcode-numero tekstiviestien vastaanottamiseen?
Ihmiset elävät tänä päivänä puhelin kädessä. Tämä tarkoittaa sitä, että heidät myös tavoittaa parhaiten puhelimen kautta. Tekstiviesti on tutkitusti tehokkain ja nopein kanava viestiä asiakkaiden kanssa. Mutta miten mahdollistat ja varmistat, että viesteihin voi myös...
Näin hyödynnät NPS-kyselyä asiakastyytyväisyyden parantamiseen
NPS (Net Promoter Score) on mittari, jota käytetään asiakastyytyväisyyden mittaamiseen. Se perustuu kysymykseen: "Kuinka todennäköisesti suosittelisit palveluamme tuttavillesi tai kollegoillesi asteikolla 0-10?". Tästä artikkelista löydät tietoa, miten NPS-kyselyä voi...
Vinkkejä tekstiviestipalvelun valintaan
Tekstiviesti on supertehokas viestintäkanava ihmisten tavoittamiseen. Tekstiviestillä tavoittaa vastaanottajan nopeasti, sillä viesti saapuu lähes välittömästi vastaanottajan puhelimeen eikä vastaanottajan tarvitse tehdä muuta kuin vilkaista puhelinta lukeakseen...