Valitse sivu

TOIMIALAT  |  ENERGIA

Pidä energiayhtiösi asiakkaat ajan tasalla ja tyytyväisinä

Tekstiviestien avulla energiayhtiöt voivat tehostaa ja sujuvoittaa asiakasviestintää ja luoda kestäviä asiakassuhteita.

Tekstiviesti energia-alalla

Tavoita asiakkaat juuri oikeaan aikaan

Tekstiviestin hyödyt korostuvat erityisesti kriisi- ja muussa aikakriittisessä viestinnässä, mutta se tarjoaa myös muita mahdollisuuksia asiakaskokemuksen parantamiseen. Tekstiviestillä tavoitat asiakkaat nopeasti, varmasti ja henkilökohtaisesti.

R

Tiedota tärkeistä asioista

Lähetä tiedotteet mahdollisista keskeytyksistä tai häiriöistä tekstiviesteillä. Se on varmin tapa tavoittaa asiakkaat nopeasti.
R

Muistuta eräpäivistä

Niin yhtiösi kuin asiakkaasi hyötyvät selkeästi laskun eräpäivän muistutusviestistä. Asiakas arvostaa sitä, että saa muistutuksen ja yhtiösi saa todennäköisemmin maksun ajoissa.
R

Uusi sähkösopimukset

Tekstiviesti mahdollistaa myös sähkösopimusten uusimisen kätevästi. Kun asiakkaan puhelinnumero on tiedossa, voi tekstiviestillä lähettää henkilökohtaiset tarjoukset ja asiakas voi vastata nopeasti ja helposti.
R

Tee palautekyselyitä

Tekstiviestikyselyn avulla saat helposti ja tehokkaasti palautetta asiakkailtasi. Mittaa jatkuvaa asiakastyytyväisyyttä yksittäisestä palvelutapahtumasta tai toteuta suurempi kysely isolle joukolle kerralla.
Muistutusviesti tekstiviestillä.
R

Palkitse asiakkaitasi

Palkitse ja yllätä asiakkaasi iloisesti tekstiviestillä lähettävän lahjakoodin avulla. Lahjakoodi toimii myös erinomaisena asiakaspalvelun työkaluna, kun työntekijät voivat nopeasti ja helposti lähettämään koodit esimeriksi reklamaatio- tai häiriötilanteissa.

Tekstiviestin hyödyt energia-alalla

Tekstiviesti tarjoaa turvallisen ja tehokkaan kanavan tavoittaa ihmiset. Lähes kaikkiin puhelimiin voi lähettää tekstiviestin eikä se vaadi erillistä sovellusta tai internet-yhteyttä. Quriiri on luotettava tekstiviestipalvelu ja varmistamme, että tekstiviestit menevät aina varmasti perille. Tekstiviesti on kanava, jonka huomionarvo on yhä korkea ja tekstiviesti tavoittaa vastaanottajan varmasti.

  • 98% tekstiviesteistä luetaan
  • Tekstiviesti saapuu vastaanottajan puhelimeen lähes välittömästi
  • Tekstiviestien vastausprosentti on korkea (jopa 68%)
Varausvahvistus tekstiviestillä.

Miksi asiakkaamme luottavat Quriiriin?

Asiantuntevaa apua

Kun valitset meidät, saat aina nopeaa ja henkilökohtaista apua tekstiviestien ja Quriirin hyödyntämiseen.

Kotimainen & GDPR-yhteensopiva

Quriiri on täysin sitoutunut noudattamaan EU:n tietosuojadirektiiviä (GDPR) ja asiakastiedot tallennetaan aina EU:n sisäpuolella.

R

Toimitusvarmuus huippuluokkaa

Quriiri on rakennettu korkeatasoisella teknologialla ja osaamisella. Voit luottaa siihen, että isotkin viestimäärät menevät aina perille.

Globaalit viestiyhteydet

Globaalit yhteydet varmistavat viestien perillemenon mihin tahansa. Meiltä saat aina asiantuntevaa apua myös ulkomaan viestintään.

Annie logo

“Halusimme ensisijaisesti tekstiviestipalveluntarjoajan, joka tallentaa tiedot Eurooppaan.”

– Joonas Merikko, tuotejohtaja / Annie Advisor

Annie logo

“Käyttöliittymä on selkeä ja tarvittaessa olen saanut asiantuntevaa ja henkilökohtaista apua.”

– Juho Ikonen, Mobility & Marketing Specialist, Toyota Finance Finland Oy

Annie logo

“Käytännössä kaikki, jotka vastaavat tekstiviestiin, päätyvät asiakkaiksi.”

– Seppo Noso, Head of Marketing, Book Salon Oy

Sinua saattaa kiinnostaa myös nämä artikkelit:

Mikä on SMS API eli SMS Gateway?
Mikä on SMS API eli SMS Gateway?

Tämän päivän lukuisten viestintäkanavien joukossa, tekstiviesti on säilyttänyt asemansa yhtenä maailman käytetyimmistä viestintämuodoista. Yritykset hyödyntävät sms-teknologiaa yhä monipuolisemmin viestiäkseen asiakkaidensa kanssa milloin tahansa ja missä päin...

Helppo ja tehokas asiakastyytyväisyyskysely
Helppo ja tehokas asiakastyytyväisyyskysely

Asiakastyytyväisyys on kaiken liiketoiminnan kulmakivi, ja sen systemaattinen seuranta on olennainen osa menestyksekästä yritystoimintaa. Yrityksen menestys on vahvasti sidoksissa siihen, kuinka tyytyväisiä sen asiakkaat ovat. Tämän päivän nopeatempoisessa maailmassa...

Mikä on OTP eli one-time password?
Mikä on OTP eli one-time password?

Yksi yksinkertaisimmista, mutta tehokkaimmista tunnistautumisen menetelmistä on kertakäyttöinen salasana tai kertakäyttösalasana (OTP). Kun yhä useampi palvelu siirtyy verkkoon ja sovelluksiin, on OTP toimiva keino lisätä käyttäjien tietoturvaa vaivattomasti....

Valmis aloittamaan? Koe tekstiviestin tehokkuus viestinnässä!