TOIMIALAT | ENERGIA
Pidä energiayhtiösi asiakkaat ajan tasalla ja tyytyväisinä
Tekstiviestien avulla energiayhtiöt voivat tehostaa ja sujuvoittaa asiakasviestintää ja luoda kestäviä asiakassuhteita.

Tavoita asiakkaat juuri oikeaan aikaan
Tekstiviestin hyödyt korostuvat erityisesti kriisi- ja muussa aikakriittisessä viestinnässä, mutta se tarjoaa myös muita mahdollisuuksia asiakaskokemuksen parantamiseen. Tekstiviestillä tavoitat asiakkaat nopeasti, varmasti ja henkilökohtaisesti.
Tiedota tärkeistä asioista
Muistuta eräpäivistä
Uusi sähkösopimukset
Tee palautekyselyitä

Palkitse asiakkaitasi
Palkitse ja yllätä asiakkaasi iloisesti tekstiviestillä lähettävän lahjakoodin avulla. Lahjakoodi toimii myös erinomaisena asiakaspalvelun työkaluna, kun työntekijät voivat nopeasti ja helposti lähettämään koodit esimeriksi reklamaatio- tai häiriötilanteissa.
Tekstiviestin hyödyt energia-alalla
Tekstiviesti tarjoaa turvallisen ja tehokkaan kanavan tavoittaa ihmiset. Lähes kaikkiin puhelimiin voi lähettää tekstiviestin eikä se vaadi erillistä sovellusta tai internet-yhteyttä. Quriiri on luotettava tekstiviestipalvelu ja varmistamme, että tekstiviestit menevät aina varmasti perille. Tekstiviesti on kanava, jonka huomionarvo on yhä korkea ja tekstiviesti tavoittaa vastaanottajan varmasti.
- 98% tekstiviesteistä luetaan
- Tekstiviesti saapuu vastaanottajan puhelimeen lähes välittömästi
- Tekstiviestien vastausprosentti on korkea (jopa 68%)
Miksi asiakkaamme luottavat Quriiriin?
Asiantuntevaa apua
Kotimainen & GDPR-yhteensopiva
Quriiri on täysin sitoutunut noudattamaan EU:n tietosuojadirektiiviä (GDPR) ja asiakastiedot tallennetaan aina EU:n sisäpuolella.
Toimitusvarmuus huippuluokkaa
Globaalit viestiyhteydet
Globaalit yhteydet varmistavat viestien perillemenon mihin tahansa. Meiltä saat aina asiantuntevaa apua myös ulkomaan viestintään.
“Halusimme ensisijaisesti tekstiviestipalveluntarjoajan, joka tallentaa tiedot Eurooppaan.”
– Joonas Merikko, tuotejohtaja / Annie Advisor

“Käyttöliittymä on selkeä ja tarvittaessa olen saanut asiantuntevaa ja henkilökohtaista apua.”
– Juho Ikonen, Mobility & Marketing Specialist, Toyota Finance Finland Oy

“Käytännössä kaikki, jotka vastaavat tekstiviestiin, päätyvät asiakkaiksi.”
– Seppo Noso, Head of Marketing, Book Salon Oy
Sinua saattaa kiinnostaa myös nämä artikkelit:
Emojit yritysten lähettämissä tekstiviesteissä
Aina välillä tulee vastaan kysymys, että voiko Quriirin kautta lähetetyissä tekstiviesteissä käyttää hymiöitä ja muita emoji-merkkejä. Tekstiviesteissä voi kyllä käyttää emojia ja erikoismerkkejä, mutta kun lähettää tekstiviestejä Quriirista tai vastaavasta...
Näin kirjoitat parempia tekstiviestejä
Tekstin kirjoittaminen ei aina ole helppoa, etenkään silloin, kun käytössä on rajattu määrä merkkejä. Lisäksi tekstiviesti on pelkkää tekstiä, jolloin tukena ei ole kuvia kertomassa viestiä. Auttaaksemme sinua kirjoittamaan parempia tekstiviestejä, olemme koonneet...
Miten aloittaa tekstiviestimarkkinointi?
On tutkittu, että kuluttajat lukevat 97 % tekstiviesteistä 15 minuutin sisällä. Tekstiviestimarkkinointi on keino tavoittaa asiakkaat nopeasti ja varmasti. Yritykset käyttävät tekstiviestimarkkinointia lähettääkseen asiakkailleen tai potentiaalisille asiakkailleen...