+358 10 349 3800 info@quriiri.fi
Valitse sivu

Tekstiviesti on henkilökohtainen ja luotettava kanava: se tavoittaa lähes jokaisen suomalaisen ajantasaisesti silloin, kun sitä halutaan. Tekstiviestien perillemeno on lähes sataprosenttista ja niihin reagoidaan hyvin.

Koronaepidemia on vauhdittanut kotimaisen verkkokaupan suosiota hurjasti. Suomalaiset tilaavat nyt kotioville ja noutopisteisiin erityisesti ruokatarvikkeita ja mm. päivittäis- ja harrastetavaroita, valmiita ruoka-annoksia, puutarhatavaraa ja kodin remontoimiseen liittyviä tuotteita. Tekstiviesti on varma ja nopea tapa muistuttaa etukäteen asiakasta tulevasta toimituksesta ja lisätä näin asiakastyytyväisyyttä.

Tekstiviestien käyttäminen hyötyviestinnässä on perusteltua, sillä viestit luetaan lähes aina ja ne voidaan avata jokaisella puhelimella. Tekstiviestien perille menoa voidaan seurata ja viestejä automatisoida.

Tekstiviestien käyttö hyötyviestinnässä vähentää unohtelujen määrää selkeästi sekä varmistaa asiakkaan sitoutumista asiaan. Asiakas voi myös vastata kaksisuuntaisen lähetyksen ansiosta, tai tehdä valintoja niin toimitustavoista, kellonajoista kuin haluamistaan palveluista. Kaksisuuntaisessa viestinnässä voidaan hyödyntää kyllä / ei -kaltaista viestintää tai vapaamuotoista tekstikenttää.

Quriiri Messaging Suite sekä Quriiri Message Router ovat palvelukokonaisuuksia, joista löytyy helppokäyttöiset työkalut hyötyviestintään tekstiviestikanavassa.

Lue myös: https://quriiri.fi/tarinat-artikkelit/asiakastarinat/asiakkaiden-aktivointi-ja-muistuttaminen/

Ota yhteyttä