N 100 % kotimainen
N Vastaamme nopeasti
N Panostamme laatuun
N Datasi pysyy Suomessa
Valitse sivu

OMINAISUUDET  |  NPS-KYSELY

NPS-kysely tekstiviestillä – helppo tapa mitata tyytyväisyyttä

Haluatko ymmärtää asiakkaidesi tyytyväisyyden nopeasti ja vaivattomasti? Quriirin tekstiviestillä lähetettävän NPS-kyselyn avulla saat arvokasta palautetta suoraan asiakkaaltasi – yksinkertaisesti ja tehokkaasti.

NPS-kysely tekstiviestillä.

Mittaa asiakastyytyväisyyttä tehokkaasti

%

tekstiviesteistä luetaan

%

keskimääräinen vastausprosentti

%

Suomalainen

Tekstiviestillä saat vastauksia

Aloita NPS-mittaus helposti Quriirin tehokkaalla NPS-kyselyllä. Räätälöitävillä jatkokysymyksillä saat syvällistä ymmärrystä asiakastyytyväisyyden taustalla vaikuttavista tekijöistä.

NPS-kysely tekstiviestillä.
NPS-kysely tekstiviestillä.

Tekstiviestillä saat vastauksia

Aloita NPS-mittaus helposti Quriirin tehokkaalla NPS-kyselyllä. Räätälöitävillä jatkokysymyksillä saat syvällistä ymmärrystä asiakastyytyväisyyden taustalla vaikuttavista tekijöistä.

Quriirin NPS-kysely.

Lähetä kysely ja tavoita asiakkaasi

Vie puhelinnumerot Quriiriin ja lähetä kysely vain muutamalla klikkauksella. Voit myös helposti lähettää käynnissä olevan kyselyn uusille kontakteille, ajastaa kyselyn tai integroida sen yrityksesi järjestelmiin.

Reagoi palautteisiin nopeasti

Seuraa NPS-indeksin kehittymistä ja käytä NPS-vastauksia mahdollisuutena parantaa palveluasi ja sitouttaa asiakkaitasi. Saat halutessasi ilmoituksen vastauksista sähköpostilla tai tekstiviestillä, jolloin voit reagoida palautteisiin välittömästi.

NPS-kysely tekstiviestillä.
NPS-kysely tekstiviestillä.

Reagoi palautteisiin nopeasti

Seuraa NPS-indeksin kehittymistä ja käytä NPS-vastauksia mahdollisuutena parantaa palveluasi ja sitouttaa asiakkaitasi. Saat halutessasi ilmoituksen vastauksista sähköpostilla tai tekstiviestillä, jolloin voit reagoida palautteisiin välittömästi.

NPS kertoo asiakkaiden suositteluhalukkuudesta

NPS®️ eli Net Promoter Score on laajalti käytetty työkalu, jota voi hyödyntää yrityksen asiakasuskollisuuden analysointiin. NPS-luku kertoo asiakkaiden suositteluhalukkuudesta eli siitä, kuinka todennäköisesti he suosittelisivat yritystä, tuotetta tai palvelua ystävilleen tai kollegoilleen.

Vastausten perusteella lasketaan Net Promoter Score -arvo, joka voi olla mitä tahansa -100:n ja 100:n välillä. NPS lasketaan vähentämällä arvostelijoiden (0-6) prosenttimäärä suosittelijoiden (9-10) prosenttimäärästä. Yleisesti ottaen positiivinen NPS (luku joka on yli 0) luokitellaan hyväksi, arvo joka on yli 50 erinomaiseksi ja arvo joka on yli 70 poikkeuselliseksi.

NPS-kysely tekstiviestillä.

Quriirin NPS-kysely

Quriirilla on NPS-kyselyn luomiseen ja lähettämiseen suunniteltu NPS-työkalu, jonka avulla saat kyselyn helposti käyntiin. Katso alla olevasta videosta, kuinka helppoa kyselyn luominen on.

Quriirin NPS.
Klikkaamalla kuvaa sinut ohjataan YouTube -sivustolle.

%

GDPR-yhteensopiva

%

Suomalainen

Miljoonaa lähetettyä SMS-viestiä / vuosi

Suositteluhalukkuus (0-10)

Asiakkaidemme kertomaa

Tehokas keino kerätä asiakaspalautetta

 

”Quriirin tekstiviestikysely on erittäin toimiva ja tehokas keino kerätä asiakaspalautetta. Käyttöliittymä on selkeä ja tarvittaessa olen saanut asiantuntevaa ja henkilökohtaista apua.”

Juho Ikonen,
Mobility & Marketing Specialist, KINTO / Toyota Finance Finland Oy

Kinto asiakastarina

Aloittaminen on helppoa

Saat Quriirin nopeasti käyttöösi ja voit aloittaa kyselyjen lähettämisen helposti. Tarvittaessa autamme sinut alkuun.

Hinnat alkaen 70 € / kk 

+ 0,06 – 0,0505 € / lähetetty SMS (valitun paketin mukaan)
+ 0,01 € / vastaanotettu SMS

Usein kysyttyä NPS-kyselyistä

Mikä on NPS?
NPS eli Net Promoter Score on yksinkertainen ja tehokas mittari asiakastyytyväisyyden ja suositteluhalukkuuden arvioimiseen. Kyselyssä asiakasta pyydetään arvioimaan, kuinka todennäköisesti hän suosittelisi yritystä ystävälleen tai kollegalleen asteikolla 0–10. NPS-kyselyn vastausten perusteella vastaajat luokitellaan arvostelijoihin, passiivisiin ja suosittelijoihin.
NPS-kysely voidaan helposti toteuttaa esimerkiksi tekstiviestillä, mikä mahdollistaa nopean ja helpon palautteen keräämisen suoraan asiakkailta.
Quriiri tekee kyselyjen luomisesta sekä lähettämisestä helppoa ja tehokasta.
Miten NPS lasketaan?
NPS lasketaan muodostamalla NPS-indeksi, jossa arvostelijoiden (0–6) osuus vähennetään suosittelijoiden (9–10) osuudesta. Esimerkiksi, jos 60 % kyselyyn vastanneista on antanut arvosanaksi 9–10 ja 20 % 0–6, NPS-tulokseksi saadaan 60 % − 20 % = +40 %. Indeksi voi vaihdella −100 ja +100 välillä, ja mitä korkeampi NPS-luku on, sitä tyytyväisempiä asiakkaat ovat ja sitä suurempi heidän suositteluhalukkuutensa on.
Mikä on hyvä NPS-luku?

Hyvänä NPS-lukuna voidaan pitää positiivista arvoa, eli yli 0. Erittäin hyvä tulos sijoittuu tyypillisesti +30 ja +50 välille, ja erinomaisena puolestaan lukemia, jotka sijoittuvat +70 ja +100 välille. Yli +70 lukema kertoo erittäin korkeasta asiakastyytyväisyydestä ja vahvasta suositteluhalukkuudesta. On kuitenkin tärkeää huomioida, että hyvä NPS vaihtelee toimialoittain, joten lukemia on suositeltavaa verrata aina toimialakohtaisiin keskiarvoihin.

Kyllä, haluan kokeilla NPS-kyselyä!

Kokeile Quriirin NPS-kyselyä ja huomaa itse, miten helppo se on!

Täytä lomake ja saat testitunnukset käyttöösi nopeasti.

NPS-kysely tekstiviestillä.

Mitä kokeilu sisältää?

- Maksuton selainpohjaisen palvelun sekä rajapinnan käyttö

- 20 tekstiviestiä testikäyttöön

- Mahdollisuus testata integraatioita omassa järjestelmässä

- NPS-kyselyn + kaikkien Quriirin sovellusten käyttö

- Käyttöohjeet ja nopea tuki tarvittaessa