Quriirille erinomainen arvosana asiakaskyselyssä

Toteutimme huhtikuussa 2019 tekstiviesteillä asiakastyytyväisyyskyselyn asiakkaidemme keskuudessa, jossa kysyimme että ”Kuinka todennäköisesti suosittelisit Quriiria ystävillesi tai kollegoillesi asteikolla 0-10, jossa 0=erittäin epätodennäköisesti ja 10=erittäin todennäköisesti?” Vastaajilla oli myös mahdollisuus antaa avointa palautetta.
Palkinnoksi aktiivisuudesta tarjosimme jokaiselle vastaajalle 5 € avoimen lahjakortin R-kioskille Ärrä-koodin avulla.
Erittäin positiiviset tulokset
Vastausprosentti kyselyssä oli yli 20% ja tulokset olivat erittäin positiivisia:
- 71,42% vastaajista vastasi arvosanalla 9 tai 10
- 28,57% vastaajista vastasi arvosanalla 8
- Yksikään vastaus ei ollut välillä 0-7
- Arvosanojen keskiarvo oli tasan 9
Kiitämme nöyrästi kaikkia kyselyyn osallistuneita ja palautetta antaneita! Asiakkaidemme tyytyväisyys on meille erittäin tärkeää, sillä uskomme että tytyäväinen asiakas toimii vankkana perustana pitkäaikaisille asiakas- ja kumppanuussuhteillemme.
Kyselyn tuloksia ja annettuja palautteita hyödynnetäänkin aktiivisesti Quriirin suunnittelussa ja kehittämisessä!
Kyselyssä hyödynnettiin Quriirin tekstiviestikyselypalvelua.