Valitse sivu

KÄYTTÖTARPEET  /  TEKSTIVIESTIMARKKINOINTI

Tekstiviestimarkkinointi tavoittaa ja sitouttaa

Tee personoitua ja kohdennettua tekstiviestimarkkinointia, joka tavoittaa asiakkaat tehokkaasti. Tekstiviestimarkkinointi mahdollistaa henkilökohtaisten viestien lähettämisen suoraan asiakkaiden puhelimiin. Tekstiviestit luetaan ja niihin reagoidaan.

Tekstiviestimarkkinointi.

Aktivoi asiakkaitasi ja tehosta myyntiäsi

Tekstiviestillä tavoitat asiakkaasi varmasti ja juuri oikealla hetkellä. Toteuta markkinointikampanjat, tiedota tärkeistä asioista tai ilmoita noutoilmoituksista.

Korkea avaus- ja klikkausprosentti

Tekstiviestien lukuprosentti on ylivertainen muihin kanaviin verrattuna. Lisäksi niihin reagoidaan helposti.

 

Tiedota tai keskustele

Tekstiviestillä tavoitat nopeasti suuren määrän ihmisiä. Lähetä yksisuuntaisia viestejä tai luo keskustelu asiakkaiden kanssa.

 

Tavoita varmasti - paikasta riippumatta

Tekstiviestit tavoittavat kaikki, joilla on matkapuhelin - maailmanlaajuisesti.

 

Tekstiviestimarkkinointi.

Kaikki mitä tarvitset moderniin tekstiviestimarkkinointiin

Kohdenna oikealle kohderyhmälle

Kohdentamalla markkinointiviestisi juuri oikealle kohderyhmälle, saat markkinointiviestinnällesi maksimaalisen tehon. Tuo kohderyhmäsi suoraan Excel-tiedostosta Quriiriin, jonka jälkeen voit luoda haluamallesi kohderyhmälle tektiviestikampanjoita.

Luo yhteys henkilökohtaisella viestillä

Personoimalla viestin esimerkiksi etunimellä, asiakasnumerolla tai muulla yksilöivällä tiedolla, saat luotua viestiin henkilökohtaisen tunteen.

Ajoita viesti juuri oikealle hetkelle

Ajastamalla markkinointikampanjasi tarkasti juuri oikeaan ajankohtaan, saat kampanjasti suurimman hyödyn irti.

Lisäaktivointi tuo kampanjasta tehot irti

Automaattisen lisäaktivoinnin avulla voit tuoda kampanjaasi lisätehoa. Voit tietyn ajan kuluttua kampanjan ensimmäisestä viestistä lähettää automaattisen lisämarkkinointiviestin.

Nopeus ja skaalautuvuus

Quriirin avulla saat halutessasi viestisi perille satoihin tuhansiin matkapuhelimiin lyhyessä ajassa. Halutessasi voit myös jaksottaa kampanjasi pidemmälle ajalle niin, että viestejä lähetetään esimerkiksi viikon ajan tasaisesti jokaisena arkipäivänä.

Reaaliaikainen seuranta

Seuraa toimituskuittaisten avulla viestien perillemenoa joko yksittäisen viestin tasolla, tai koko lähetyksestä kokonaisuutena.

Quriiri on luotettava ja turvallinen kumppani

Asiakkaidemme tietosuoja on meille äärimmäisen tärkeää. Quriiri on täysin sitoutunut noudattamaan EU:n tietosuojadirektiiviä (GDPR) ja asiakastiedot tiedot tallennetaan aina EU:n sisäpuolella.

Integroi tekstiviestit olemassaoleviin järjestelmiin

Quriirin saat integroitua omiin järjestelmiisi selkeiden teknisten rajapintojen avulla. Viestejä voidaan reitittää halutuilla tavoilla ja toimia yhdellä palvelulla monessa eri kanavassa. Tämä mahdollistaa, että viestejä saadaan automatisoitua ja yhdisteltyä monipuolisesti eri järjestelmiin, sovelluksiin sekä palveluihin.

Tekstiviestikysely.

KÄYTTÖESIMERKKI

Tekstiviestimarkkinointi tuo tehokkaasti myyntiä ja pitää asiakkaat ajantasalla toimituksista

Suuri verkkokauppatoimija aloitti tekstiviestimarkkinoinnin Quriirin avulla. He halusivat lähettää kohdennettuja viestejä ja kertoa asiakkailleen relevanteista tarjouksista ja tuotteista. Lisäksi heillä oli tarve saada asiakkaille tieto toimituksista tekstiviesteillä.

Tekstiviestimarkkinointi esimerkki.

Integrointi olemassa olevaan järjestelemään oli sujuvaa

 Asiakas otti käyttöön Quriiri Message Routerin, jonka avulla tekstiviestit integroitiin asiakkaan omiin järjestelmiin. Viestien reitittäminen sujui vaivatta ja nyt verkkokauppa voi lähettää asiakkailleen tekstiviestejä omasta järjestelmästään. Lisäksi asiakkaille lähtee automaattisesti tekstiviestit, kun tilaus on otettu vastaan ja lähetty.

 

 

Konversioprosentti kasvoi ja asiakastyytyväisyys on kasvanut

Tekstiviestien integroiminen osaksi markkinointia on kasvattanut konversioprosenttia huomattavasti. Tekstiviestien linkkejä klikataan ja myyntiä tulee tehokkaammin kuin aikaisemmin. Lisäksi asiakkaat ovat olleet tyytyväisiä siihen, että saavat tekstiviestillä tiedon toimituksista.

Sinua saattaa kiinnostaa myös nämä artikkelit:

Miten asiakkaamme hyödyntävät tekstiviestiä?
Miten asiakkaamme hyödyntävät tekstiviestiä?

Tekstiviestin hyödyntäminen yritysviestinnässä on kasvussa ja suosion odotetaan kasvavan 52% vuoteen 2023 mennessä*. Tekstiviestin vahvuuksiin kuuluu ehdottomasti sen varma tavoittavuus. Tekstiviestit menevät perille, ne luetaan varmasti ja niihin reagoidaan. Mutta...

Milloin asiakkaalle saa lähettää tekstiviestin?
Milloin asiakkaalle saa lähettää tekstiviestin?

Niin tekstiviestimarkkinointiin kuin muuhunkin suoramarkkinointiin liittyy markkinoijien kesken epäselvyyksiä. Saako yritys lähettää tekstiviestejä kenelle tahansa? Mitä tekstiviestejä saa lähettää ja milloin? Kokosimme viiden kohdan listan siitä, mitä kannattaa ottaa...

Liittyminen tekstiviestiryhmään  ja siitä poistuminen
Liittyminen tekstiviestiryhmään ja siitä poistuminen

Quriirissa voi nyt ottaa käyttöön hakusanan, joka mahdollistaa asiakkaiden liittymisen tekstiviestiryhmään sekä poistumisen ryhmästä. Hakusana on tehokas keino kasvattaa tekstiviestien tilaajamääriä ja luoda esimerkiksi kanta-asiakasryhmiä. Ryhmään liittyminen...

Valmis aloittamaan? Koe tekstiviestin tehokkuus viestinnässä!