Valitse sivu
Uutiset & Blogi

Opi lisää tekstiviesteistä

Tekstiviestipalvelu Quriirin ilme uudistui
14.10.2021
Quriirin logo ja visuaalinen ilme on päivitetty vastaamaan lupaustamme ”Koe tekstiviestin tehokkuus viestinnässä.” Tekstiviesti mahdollistaa suoran yhteyden asiakkaisiin ja sidosryhmiin ja haluamme olla luomassa merkityksellisiä yhteyksiä, joista hyötyvät sekä yritykset…
Lue lisää
Halloween, Black Friday, Isänpäivä, Joulu – vinkit loppuvuoden tekstiviestikampanjoihin
24.9.2021
Yhä useampi kuluttaja shoppailee verkossa mobiilisti ja loppuvuoden juhlakauden aikana mobiiliostosten määrän ennustetaan kasvavan entisestään. Emarketer arvioi, että vaikka paluu normaaliin on alkanut, kuluttajat ovat jatkossakin halukkaita tekemään ostoksensa puhelimella.
Lue lisää
Miten saat käyttöön ryhmätekstiviestit yritykselle?
22.9.2021
Tekstiviestit ovat olleet olemassa jo vuodesta 1992 ja vaikka yksityishenkilöt ovat siirtyneet enemmän muihin kanaviin, ovat tekstiviestit hyvin tehokas viestintäkanava yritysten ja asiakkaiden välisessä viestinnässä. Tämä johtuu useista tekstiviestin eduista verrattuna…
Lue lisää
Ota tekstiviestit osaksi markkinointia – 6 vinkkiä
15.9.2021
Meillä Quriirilla on ilo työskennellä useiden edistyksellisten yritysten ja organisaatioiden kanssa, jotka hyödyntävät tekstiviestimarkkinointia ja viestivät tekstiviesteillä asiakkaiden kanssa. Oikein hyödynnettynä tekstiviesti on helppo ja kustannustehokas kanava markkinointiin niin suurille…
Lue lisää
Vika- ja häiriöviestit tehokkaasti perille tekstiviestillä
8.9.2021
Tekstiviestit ovat yksi tehokkaimmista keinoista tavoittaa asiakkaat nopeasti ja siksi tekstiviestit ovat hyvin toimiva keino erilaisten häiriöilmoitusten viestimiseen. Esimerkiksi sähköyhtiöiden asiakkaat arvostavat sitä, että saavat reaaliaikaista tietoa sähkökatkoksista. Erityisesti se…
Lue lisää
Näin hyödynnät tekstiviestejä asiakasviestinnässä
2.9.2021
Viestintä asiakkaan suuntaan on osa jokaisen yrityksen toimintaa. Asiakkaat ovat tottuneet ottamaan yhteyttä yritykseen monesta eri kanavasta ja toisaalta heidän tavoittamisensa muuttuu viestien tulvassa yhä vaikeammaksi. Viestintäkanavista tekstiviesti on edelleen…
Lue lisää
Asiakaskyselyt – ota nämä seikat huomioon niin onnistut
25.8.2021
Yhä useampi yritys panostaa asiakaskokemukseen ja arvostaa asiakkailtaan saamaa palautetta. Jotta pystyt kehittämään palveluitasi, on sinun tiedettävä mitä asiakkaasi yrityksestäsi ja palveluistasi ajattelevat. Palautteen saaminen ei kuitenkaan aina ole…
Lue lisää
Uusi markkinointipäällikkö liittyi mukaan tiimiin
9.8.2021
Tanja Lipponen on aloittanut NextUp Oy:n markkinointipäällikkönä. Tanjalla on monipuolinen kokemus markkinoinnin parista muun muassa Polar Electro Oy:n markkinoinnista sekä itsenäisenä luovan toimiston yrittäjänä. Tanjan tavoitteena on tuoda yrityksen päätuotteen…
Lue lisää
NextUpin tiimi vahvistui teknologiajohtajalla. Tervetuloa tiimiin Thomas!
5.8.2021
Thomas Wahlberg on aloittanut NextUp Oy:n teknologiajohtajana. Hänen osaamisensa ja roolinsa kautta NextUp panostaa entistä vahvemmin päätuotteensa Quriirin kasvuun ja kehittämiseen.  Tekstiviestipalvelu Quriiri mahdollistaa asiakkaan tavoittamisen nopeasti ja varmasti. Perinteisellä…
Lue lisää
OpenHTTP-rajapinta nyt saatavilla
9.4.2021
Quriirissa on nyt saatavilla OpenHTTP-rajapinta, joka mahdollistaa täysin räätälöidyn HTTP-rajapinnan toteutuksen. OpenHTTP:n avulla pystyy Quriirin käyttöliittymästä helposti määrittämään rajapinnan parametrien kohdennuksen sekä MT- (SMS-viestien lähetys) että MO (SMS-viestien vastaanotto)-suunnissa. Kohdentamisella…
Lue lisää
NextUp sijalle 11 Deloitte Technology Fast 50 -listauksessa
27.1.2021
Upeita uutisia! NextUp Oy sijoittui Deloitte Technology Fast 50 -listauksessa sijalle 11! Kasvumme viimeisen 4 vuoden aikana on ollut huikeat 1270%.Ykkössijan nappasi ansaitusti GameRefinery, onnittelut voittajalle…
Lue lisää
NextUp Deloitten Technology Fast 50 -listalle
16.12.2020
Quriiria kehittävä NextUp Oy on yltänyt Deloitten Technology Fast 50 -listalle vuonna 2020.
Lue lisää