Valitse sivu
Uutiset & Blogi

Opi lisää tekstiviesteistä

Black Friday- ja Joulumyynti nousuun tekstiviesteillä
4.11.2021
Loppuvuoden aikana monen yrityksen viestintä keskittyy Black Fridayn ja Joulumyynnin ympärille. Haasteena on saada oma viesti läpi, jotta asiakas näkisi tarjouksen ja kiinnostuisi. Miten erottua viestien tulvassa ja saada kohderyhmän…
Lue lisää
Kaksisuuntainen viestintä tekstiviestillä: vahvista asiakassuhteitasi
28.10.2021
Monessa yrityksessä mietitään entistä enemmän, miten rakennetaan ja ylläpidetään syvempiä ja uskollisempia asiakassuhteita. Tekstiviesti on erittäin toimiva ja edullinen tapa viestiä asiakkaiden kanssa. Tässä blogissa avaamme mitä tarkoittaa kaksisuuntainen viestintä…
Lue lisää
Hyödynnä tekstiviestiä asiakaskokemuksen parantamiseen
21.10.2021
Digitaalisia kanavia ja tekstiviestejä hyödynnetään useimmiten liidien sekä uusien asiakkaiden hankintaan. Viime aikoina yritysten strategiat ovat kuitenkin alkaneet painottamaan olemassa olevien asiakassuhteiden syventämistä ja asiakaskokemuksen parantamista. Yrityksissä tiedostetaan uskollisten asiakkaiden…
Lue lisää
Tekstiviestipalvelu Quriirin ilme uudistui
14.10.2021
Quriirin logo ja visuaalinen ilme on päivitetty vastaamaan lupaustamme ”Koe tekstiviestin tehokkuus viestinnässä.” Tekstiviesti mahdollistaa suoran yhteyden asiakkaisiin ja sidosryhmiin ja haluamme olla luomassa merkityksellisiä yhteyksiä, joista hyötyvät sekä yritykset…
Lue lisää
Halloween, Black Friday, Isänpäivä, Joulu – vinkit loppuvuoden tekstiviestikampanjoihin
24.9.2021
Yhä useampi kuluttaja shoppailee verkossa mobiilisti ja loppuvuoden juhlakauden aikana mobiiliostosten määrän ennustetaan kasvavan entisestään. Emarketer arvioi, että vaikka paluu normaaliin on alkanut, kuluttajat ovat jatkossakin halukkaita tekemään ostoksensa puhelimella.
Lue lisää
Miten saat käyttöön ryhmätekstiviestit yritykselle?
22.9.2021
Tekstiviestit ovat olleet olemassa jo vuodesta 1992 ja vaikka yksityishenkilöt ovat siirtyneet enemmän muihin kanaviin, ovat tekstiviestit hyvin tehokas viestintäkanava yritysten ja asiakkaiden välisessä viestinnässä. Tämä johtuu useista tekstiviestin eduista verrattuna…
Lue lisää
Ota tekstiviestit osaksi markkinointia – 6 vinkkiä
15.9.2021
Meillä Quriirilla on ilo työskennellä useiden edistyksellisten yritysten ja organisaatioiden kanssa, jotka hyödyntävät tekstiviestimarkkinointia ja viestivät tekstiviesteillä asiakkaiden kanssa. Oikein hyödynnettynä tekstiviesti on helppo ja kustannustehokas kanava markkinointiin niin suurille…
Lue lisää
Vika- ja häiriöviestit tehokkaasti perille tekstiviestillä
8.9.2021
Tekstiviestit ovat yksi tehokkaimmista keinoista tavoittaa asiakkaat nopeasti ja siksi tekstiviestit ovat hyvin toimiva keino erilaisten häiriöilmoitusten viestimiseen. Esimerkiksi sähköyhtiöiden asiakkaat arvostavat sitä, että saavat reaaliaikaista tietoa sähkökatkoksista. Erityisesti se…
Lue lisää
Näin hyödynnät tekstiviestejä asiakasviestinnässä
2.9.2021
Viestintä asiakkaan suuntaan on osa jokaisen yrityksen toimintaa. Asiakkaat ovat tottuneet ottamaan yhteyttä yritykseen monesta eri kanavasta ja toisaalta heidän tavoittamisensa muuttuu viestien tulvassa yhä vaikeammaksi. Viestintäkanavista tekstiviesti on edelleen…
Lue lisää
Asiakaskyselyt – ota nämä seikat huomioon niin onnistut
25.8.2021
Yhä useampi yritys panostaa asiakaskokemukseen ja arvostaa asiakkailtaan saamaa palautetta. Jotta pystyt kehittämään palveluitasi, on sinun tiedettävä mitä asiakkaasi yrityksestäsi ja palveluistasi ajattelevat. Palautteen saaminen ei kuitenkaan aina ole…
Lue lisää
Uusi markkinointipäällikkö liittyi mukaan tiimiin
9.8.2021
Tanja Lipponen on aloittanut NextUp Oy:n markkinointipäällikkönä. Tanjalla on monipuolinen kokemus markkinoinnin parista muun muassa Polar Electro Oy:n markkinoinnista sekä itsenäisenä luovan toimiston yrittäjänä. Tanjan tavoitteena on tuoda yrityksen päätuotteen…
Lue lisää
NextUpin tiimi vahvistui teknologiajohtajalla. Tervetuloa tiimiin Thomas!
5.8.2021
Thomas Wahlberg on aloittanut NextUp Oy:n teknologiajohtajana. Hänen osaamisensa ja roolinsa kautta NextUp panostaa entistä vahvemmin päätuotteensa Quriirin kasvuun ja kehittämiseen.  Tekstiviestipalvelu Quriiri mahdollistaa asiakkaan tavoittamisen nopeasti ja varmasti. Perinteisellä…
Lue lisää