Valitse sivu
Uutiset & Blogi

Opi lisää tekstiviesteistä

Näin hyödynnät NPS-kyselyä asiakastyytyväisyyden parantamiseen
19.5.2023
NPS (Net Promoter Score) on mittari, jota käytetään asiakastyytyväisyyden mittaamiseen. Se perustuu kysymykseen: ”Kuinka todennäköisesti suosittelisit palveluamme tuttavillesi tai kollegoillesi asteikolla 0-10?”. Tästä artikkelista löydät tietoa, miten NPS-kyselyä voi hyödyntää…
Lue lisää
Vinkkejä tekstiviestipalvelun valintaan
3.5.2023
Tekstiviesti on supertehokas viestintäkanava ihmisten tavoittamiseen. Tekstiviestillä tavoittaa vastaanottajan nopeasti, sillä viesti saapuu lähes välittömästi vastaanottajan puhelimeen eikä vastaanottajan tarvitse tehdä muuta kuin vilkaista puhelinta lukeakseen viestin. Tekstiviestit eivät ole…
Lue lisää
Mikä on RCS ja mitä mahdollisuuksia se tuo yrityksille?
17.4.2023
RCS eli Rich Communication Services on monipuolisempi versio tekstiviestistä. Sen avulla voidaan lähettää visuaalista ja interaktiivista sisältöä kuten korkearesoluutiokuvia, linkkejä, videoita ja painikkeita Android-puhelimiin. RCS ei vaadi erillisen sovelluksen asennusta,…
Lue lisää
Liitä Quriirin tekstiviestien lähetys HubSpotin automaatioihin
20.3.2023
Integroi Quriirin tekstiviestien lähetys HubSpotin automaatioihin (workflows) ja lähetä tekstiviestejä asiakkaille suoraan HubSpotista. Viestit menevät varmasti perille Quriirin luotettavaa teknologiaa hyödyntäen. Nyt voit automatisoida lähetyksen HubSpotilla ja lähettää tekstiviestejä asiakkaillesi…
Lue lisää
Tekstiviestit ulkomaille – mitä on hyvä tietää?
6.3.2023
Tekstiviesti toimii tehokkaasti asiakkaiden tavoittamiseen niin kotimaassa kuin ulkomailla. Tekstiviesti luetaan nopeasti ja se tavoittaa ihmiset mistä päin maailmaa tahansa. Pystyt tavoittamaan ison määrän ihmisiä helposti tai voit lähettää esimerkiksi…
Lue lisää
Linkit tekstiviesteissä – ota nämä asiat huomioon
21.2.2023
Tekstiviesti toimii parhaiten ytimekkäiden ja lyhyiden viestien välittämiseen. Usein tekstiviesteihin sisällytetään linkki, jolla kehotetaan vastaanottajaa lukemaan lisää nettisivuilta tai tekemään jokin muu toiminto. Samalla ihmisiä varoitellaan klikkaamasta tekstiviestien linkkejä. Mitä…
Lue lisää
Quriirin tiimi vahvistui – tervetuloa Lasse Saarinen!
10.2.2023
Monipuolinen viestipalvelu tarvitsee vahvat osaajat. Olemme iloisia, että saimme tiimiimme kokeneen ohjelmistokehittäjän, Lasse Saarisen. Lassea kiinnostaa erityisesti Quriirin mielenkiintoinen tuote ja teknologia. Tervetuloa Quriirille Lasse! Kerro vähän itsestäsi! Olen…
Lue lisää
Asiakaspalautetta helposti – vinkit onnistuneeseen tekstiviestikyselyyn
6.2.2023
Asiakaskokemuksen parantaminen on yhä useamman yrityksen tavoitteena. Yksi toimiva keino kokemuksen ja palvelun parantamiseen on kerätä palautetta asiakkailta. Palautetta voi kerätä monella eri tavalla ja yksi helpoimmista on tekstiviestikysely. Tässä…
Lue lisää
Asiakas- ja mobiiliviestinnän trendit vuodelle 2023
23.1.2023
Viimeistään vuosi 2022 näytti, että henkilökohtainen tekstin kautta tapahtuva viestintä asiakkaiden kanssa on vahvasti läsnä etenkin B-to-C yritysten viestinnässä. Asiakkaat haluavat olla vuorovaikutuksessa yritysten kanssa tekstiviestin tai muiden henkilökohtaista viestintää…
Lue lisää
Quriirin kasvu jatkuu – lähes 240 miljoonaa välitettyä tekstiviestiä vuoden 2022 aikana
10.1.2023
Viime vuosi oli tekstiviestin juhlavuosi. 30-vuotias tekstiviesti elää yhä vahvasti yritysten asiakasviestinnässä. Tekstiviesti ei visuaalisuudella loista, mutta tehokkuudella sitäkin enemmän. Ja siksi yhä useampi yritys luottaa tekstiviestiin, kun haluavat viestiä…
Lue lisää
Annamme joululahjat Itämerelle
13.12.2022
Olemme tänäkin vuonna mukana pelastamassa Itämerta ja tuemme joululahjoituksellamme John Nurmisen Säätiön toimintaa Itämeren ja sen perinnön pelastamiseksi. John Nurmisen säätiö toteuttaa tuloksellisia ja konkreettisia Itämeren suojelutoimia.  Itämerta uhkaavat monet…
Lue lisää
Miksi sähköyhtiöt luottavat tekstiviestiin asiakasviestinnässä?
28.11.2022
Energiakriisi ja tulevan talven mahdolliset sähkökatkot sähkön riittävyyden takaamiseksi ovat saaneet sähköyhtiöt varautumaan myös katkoksista tiedottamiseen. Usein sähköyhtiöt valitsevat tiedotuskanavaksi tekstiviestin ja myös Quriiria on lähestytty useamman sähköyhtiön toimesta. Syitä…
Lue lisää