Valitse sivu
Uutiset & Blogi

Opi lisää tekstiviesteistä

Quriirin tiimi kasvoi – tervetuloa Oskari!
3.8.2023
Saimme Quriirilla aloittaa elokuun erityisen mukavissa merkeissä, kun tiimissämme aloitti front-end -kehittäjä Oskari Virta! Oskari vahvistaa Quriirin tiimiä entisestään ja tuo mukanaan monipuolista osaamista. Lämpimästi tervetuloa Oskari!
Lue lisää
Miten aloittaa tekstiviestimarkkinointi?
15.6.2023
On tutkittu, että kuluttajat lukevat 97 % tekstiviesteistä 15 minuutin sisällä. Tekstiviestimarkkinointi on keino tavoittaa asiakkaat nopeasti ja varmasti. Yritykset käyttävät tekstiviestimarkkinointia lähettääkseen asiakkailleen tai potentiaalisille asiakkailleen markkinointiviestejä, tarjouksia tai…
Lue lisää
Lyhytnumero vai longcode-numero tekstiviestien vastaanottamiseen?
5.6.2023
Ihmiset elävät tänä päivänä puhelin kädessä. Tämä tarkoittaa sitä, että heidät myös tavoittaa parhaiten puhelimen kautta. Tekstiviesti on tutkitusti tehokkain ja nopein kanava viestiä asiakkaiden kanssa. Mutta miten mahdollistat ja…
Lue lisää
Näin hyödynnät NPS-kyselyä asiakastyytyväisyyden parantamiseen
19.5.2023
NPS (Net Promoter Score) on mittari, jota käytetään asiakastyytyväisyyden mittaamiseen. Se perustuu kysymykseen: ”Kuinka todennäköisesti suosittelisit palveluamme tuttavillesi tai kollegoillesi asteikolla 0-10?”. Tästä artikkelista löydät tietoa, miten NPS-kyselyä voi hyödyntää…
Lue lisää
Vinkkejä tekstiviestipalvelun valintaan
3.5.2023
Tekstiviesti on supertehokas viestintäkanava ihmisten tavoittamiseen. Tekstiviestillä tavoittaa vastaanottajan nopeasti, sillä viesti saapuu lähes välittömästi vastaanottajan puhelimeen eikä vastaanottajan tarvitse tehdä muuta kuin vilkaista puhelinta lukeakseen viestin. Tekstiviestit eivät ole…
Lue lisää
Mikä on RCS ja mitä mahdollisuuksia se tuo yrityksille?
17.4.2023
RCS eli Rich Communication Services on monipuolisempi versio tekstiviestistä. Sen avulla voidaan lähettää visuaalista ja interaktiivista sisältöä kuten korkearesoluutiokuvia, linkkejä, videoita ja painikkeita Android-puhelimiin. RCS ei vaadi erillisen sovelluksen asennusta,…
Lue lisää
Liitä Quriirin tekstiviestien lähetys HubSpotin automaatioihin
20.3.2023
Integroi Quriirin tekstiviestien lähetys HubSpotin automaatioihin (workflows) ja lähetä tekstiviestejä asiakkaille suoraan HubSpotista. Viestit menevät varmasti perille Quriirin luotettavaa teknologiaa hyödyntäen. Nyt voit automatisoida lähetyksen HubSpotilla ja lähettää tekstiviestejä asiakkaillesi…
Lue lisää
Tekstiviestit ulkomaille – mitä on hyvä tietää?
6.3.2023
Tekstiviesti toimii tehokkaasti asiakkaiden tavoittamiseen niin kotimaassa kuin ulkomailla. Tekstiviesti luetaan nopeasti ja se tavoittaa ihmiset mistä päin maailmaa tahansa. Pystyt tavoittamaan ison määrän ihmisiä helposti tai voit lähettää esimerkiksi…
Lue lisää
Linkit tekstiviesteissä – ota nämä asiat huomioon
21.2.2023
Tekstiviesti toimii parhaiten ytimekkäiden ja lyhyiden viestien välittämiseen. Usein tekstiviesteihin sisällytetään linkki, jolla kehotetaan vastaanottajaa lukemaan lisää nettisivuilta tai tekemään jokin muu toiminto. Samalla ihmisiä varoitellaan klikkaamasta tekstiviestien linkkejä. Mitä…
Lue lisää
Quriirin tiimi vahvistui – tervetuloa Lasse Saarinen!
10.2.2023
Monipuolinen viestipalvelu tarvitsee vahvat osaajat. Olemme iloisia, että saimme tiimiimme kokeneen ohjelmistokehittäjän, Lasse Saarisen. Lassea kiinnostaa erityisesti Quriirin mielenkiintoinen tuote ja teknologia. Tervetuloa Quriirille Lasse! Kerro vähän itsestäsi! Olen…
Lue lisää
Asiakaspalautetta helposti – vinkit onnistuneeseen tekstiviestikyselyyn
6.2.2023
Asiakaskokemuksen parantaminen on yhä useamman yrityksen tavoitteena. Yksi toimiva keino kokemuksen ja palvelun parantamiseen on kerätä palautetta asiakkailta. Palautetta voi kerätä monella eri tavalla ja yksi helpoimmista on tekstiviestikysely. Tässä…
Lue lisää
Asiakas- ja mobiiliviestinnän trendit vuodelle 2023
23.1.2023
Viimeistään vuosi 2022 näytti, että henkilökohtainen tekstin kautta tapahtuva viestintä asiakkaiden kanssa on vahvasti läsnä etenkin B-to-C yritysten viestinnässä. Asiakkaat haluavat olla vuorovaikutuksessa yritysten kanssa tekstiviestin tai muiden henkilökohtaista viestintää…
Lue lisää