Valitse sivu
Uutiset & Blogi

Opi lisää tekstiviesteistä

Lähettäjätiedon hallinta on nyt helpompaa
5.6.2024
Quriiriin on tullut uutena ominaisuutena tekstiviestien lähettäjätietojen hallinta. Näet nyt yhdestä paikasta: 1. Traficomille rekisteröidyt SMS Sender ID -tunnukset Lähettäjänä näkyy sama nimi tai numero, joka on rekisteröity Traficomille.
Lue lisää
Automatisoi tekstiviestien lähetys ja paranna konversioita tehokkaasti
21.5.2024
Tulevatko manuaalisesti lähetetyt tekstiviestit väärään aikaan tai ovatko ne liian yleisiä? Onko manuaalinen lähettäminen työlästä? Silloin voit hyötyä tekstiviestien automatisoinnista ja personoinnista, joka on nyt helpompaa kuin koskaan. Tekstiviestien…
Lue lisää
Quriirin uusi Zapier -integraatio helpottaa viestinnän automatisointia!
6.5.2024
Uuden integraation avulla Quriirin ja Zapierin asiakkaat voivat automatisoida tekstiviestien lähetyksen ja vastaanoton helposti omista suosikkiohjelmistoistaan. Zapier tekee mahdolliseksi integraatiot myös heille, jotka eivät hallitse koodausta. Mikä on Zapier?…
Lue lisää
Mikä on SMS-estolista ja mihin sitä tarvitaan?
29.4.2024
Quriiriin on tullut uusimman päivityksen mukana SMS-estolista -ominaisuus. Estolista helpottaa asiakkaitamme toimimaan oikein, sillä Suomessa täytyy lain mukaan jokaisen suoramarkkinointiviestin yhteydessä olla mahdollisuus kieltää markkinointiviestit helposti ja ilman erillistä maksua.
Lue lisää
Quriiri jälleen parhaassa platinaluokassa
21.3.2024
Suomen Asiakastieto Oy on myöntänyt meille Suomen Vahvimmat Platina -sertifikaatin – nyt jo seitsemännen kerran. Quriiria kehittävä NextUp Oy kuuluu Suomen Asiakastiedon luottoluokituksessa Suomen Vahvimpiin yrityksiin. Sen myötä meille on…
Lue lisää
Näin aloitat RCS-viestien lähetyksen
27.2.2024
RCS eli Rich Communication Services on monipuolisempi versio tekstiviestistä. RCS:n avulla yritykset voivat lähettää interaktiivisia ja visuaalisia sisältöjä asiakkailleen. RCS tarjoaa sovellusmaisen kokemuksen kuvilla, videoilla, kartoilla, painikkeilla ja seurattavilla linkeillä.
Lue lisää
Yritykset lähettävät tekstiviestejä enemmän kuin koskaan
15.2.2024
Kun ensimmäinen tekstiviesti lähetettiin joulukuussa 1992, kukaan ei olisi ennustanut kuinka suosituiksi viestintäkanavaksi se tulisi. Samalla, kun matkapuhelimet yleistyivät, räjähti myös tekstiviestien suosio. Viimeisen vuosikymmenen aikana tekstiviestin rooli on kuitenkin…
Lue lisää
RCS-viestintä yrityksille: käytännön vinkit kampanjan luomiseen
14.2.2024
RCS:n (Rich Communication Services) avulla voit lähettää visuaalisia ja interaktiivisia sisältöjä suoraan asiakkaasi matkapuhelimen Viestit-sovellukseen. RCS toimii tällä hetkellä Android-puhelimissa, mutta Apple on julkistanut RCS-tuen tulevan myös iPhone -puhelimiin vuoden…
Lue lisää
Tekstiviestit yritysviestinnässä – kanava yllättää monet tehokkuudellaan
2.2.2024
Usein kuulemme, että tekstiviestit ovat historiaa. Eihän kukaan enää lähettele tekstiviestejä? Tutkimukset kuitenkin osoittavat, että yritykset hyödyntävät tekstiviestiä enemmän kuin koskaan. Yritykset, jotka sivuuttavat tekstiviestin, menettävät mahdollisuuksia olla yhteydessä asiakkaisiin.
Lue lisää
SMS vs. RCS – mitkä ovat erot ja kumpi on parempi?
31.1.2024
Tekstiviesti on vakiinnuttanut asemansa tehokkaana ja varmana viestintäkanavana – ja kanavan suosio kasvaa yhä. Samalla viestintäalalla on tapahtunut suuria muutoksia, ja yksi merkittävimmistä kehitysaskelista on rikkaamman viestintästandardin kehittäminen. RCS eli…
Lue lisää
Mikä on SMS API eli SMS Gateway?
9.1.2024
Tämän päivän lukuisten viestintäkanavien joukossa, tekstiviesti on säilyttänyt asemansa yhtenä maailman käytetyimmistä viestintämuodoista. Yritykset hyödyntävät sms-teknologiaa yhä monipuolisemmin viestiäkseen asiakkaidensa kanssa milloin tahansa ja missä päin maailmaa tahansa. Tämän mahdollistaa…
Lue lisää
Helppo ja tehokas asiakastyytyväisyyskysely
14.12.2023
Asiakastyytyväisyys on kaiken liiketoiminnan kulmakivi, ja sen systemaattinen seuranta on olennainen osa menestyksekästä yritystoimintaa. Yrityksen menestys on vahvasti sidoksissa siihen, kuinka tyytyväisiä sen asiakkaat ovat. Tämän päivän nopeatempoisessa maailmassa pitkien…
Lue lisää