Paranna asiakkaiden tyytyväisyyttä tekstiviestillä
Tekstiviesti on yksinkertaisen tehokas tapa tavoittaa asiakkaat nopeasti ja varmasti. On tutkittu, että tekstiviestit tavoittavat 98% vastaanottajista ja 90% viesteistä luetaan 3 minuutissa.
Kun tekstiviestiä hyödyntää siten, että se helpottaa asiakkaan elämää ja antaa hänelle tarvittavat tiedot juuri oikealla hetkellä, voi sillä parantaa asiakaskokemusta helposti.

Miten tekstiviestillä voi parantaa asiakaskokemusta?
Saat vastauksia ja ideoita tästä ilmaisesta oppaastamme! Täytä lomake niin saat maksuttoman oppaan sähköpostiisi.
Sinua saattaa kiinnostaa myös nämä artikkelit:
Asiakaspalautetta helposti – vinkit onnistuneeseen tekstiviestikyselyyn
Asiakaskokemuksen parantaminen on yhä useamman yrityksen tavoitteena. Yksi toimiva keino kokemuksen ja palvelun parantamiseen on kerätä palautetta asiakkailta. Palautetta voi kerätä monella eri tavalla ja yksi helpoimmista on tekstiviestikysely. Tässä blogissa saat...
Asiakas- ja mobiiliviestinnän trendit vuodelle 2023
Viimeistään vuosi 2022 näytti, että henkilökohtainen tekstin kautta tapahtuva viestintä asiakkaiden kanssa on vahvasti läsnä etenkin B-to-C yritysten viestinnässä. Asiakkaat haluavat olla vuorovaikutuksessa yritysten kanssa tekstiviestin tai muiden henkilökohtaista...
Miksi sähköyhtiöt luottavat tekstiviestiin asiakasviestinnässä?
Energiakriisi ja tulevan talven mahdolliset sähkökatkot sähkön riittävyyden takaamiseksi ovat saaneet sähköyhtiöt varautumaan myös katkoksista tiedottamiseen. Usein sähköyhtiöt valitsevat tiedotuskanavaksi tekstiviestin ja myös Quriiria on lähestytty useamman...