Valitse sivu

Paranna asiakkaiden tyytyväisyyttä tekstiviestillä

Tekstiviesti on yksinkertaisen tehokas tapa tavoittaa asiakkaat nopeasti ja varmasti. On tutkittu, että tekstiviestit tavoittavat 98% vastaanottajista ja 90% viesteistä luetaan 3 minuutissa.

Kun tekstiviestiä hyödyntää siten, että se helpottaa asiakkaan elämää ja antaa hänelle tarvittavat tiedot juuri oikealla hetkellä, voi sillä parantaa asiakaskokemusta helposti.

Tekstiviestipalvelut yrityksille.

Miten tekstiviestillä voi parantaa asiakaskokemusta?

Saat vastauksia ja ideoita tästä ilmaisesta oppaastamme! Täytä lomake niin saat maksuttoman oppaan sähköpostiisi.

    Haluan liittyä Quriirin uutiskirjeen tilaajaksi.

    Paranna asiakaskokemusta tekstiviestillä -opas

    Sinua saattaa kiinnostaa myös nämä artikkelit:

    Paranna asiakastyytyväisyyttä tekstiviestikyselyn avulla
    Paranna asiakastyytyväisyyttä tekstiviestikyselyn avulla

    Yhä useammalle yritykselle asiakaspalautteen saaminen on tärkeä osa toiminnan ja asiakastyytyväisyyden kehittämistä. Moni yritys kuitenkin kokee haasteelliseksi vastausten saamisen ja etsii keinoja kerätä palautetta helposti ja kustannustehokkaasti. Tekstiviestikysely...

    Miten asiakkaamme hyödyntävät tekstiviestiä?
    Miten asiakkaamme hyödyntävät tekstiviestiä?

    Tekstiviestin hyödyntäminen yritysviestinnässä on kasvussa ja suosion odotetaan kasvavan 52% vuoteen 2023 mennessä*. Tekstiviestin vahvuuksiin kuuluu ehdottomasti sen varma tavoittavuus. Tekstiviestit menevät perille, ne luetaan varmasti ja niihin reagoidaan. Mutta...