Valitse sivu

ASIAKASTARINA

KINTO x Quriiri

Toyotan joustavan liikkumisen brändi KINTO kerää tekstiviestikyselyn avulla arvokasta asiakaspalautetta ja kehittää palvelua entistä paremmaksi

KINTO on Toyotan joustavan liikkumisen brändi, joka tarjoaa ratkaisuja nykypäivän muuttuviin liikkumistarpeisiin. KINTO Flex -kuukausitilaajana voi tilata auton käyttöönsä yksinkertaisella kuukausimaksulla ilman, että sitoutuu auton omistamiseen. KINTO halusi systemaattisen tavan kerätä asiakaspalautetta, jotta palvelua voisi kehittää entistä paremmaksi ja siten nostaa asiakastyytyväisyyttä. Quriirin tekstiviestikyselyn avulla palautteet saadaan kerättyä automaattisesti ja kehitysehdotukset voidaan implementoida nopeasti.
Kinto x Quriiri tekstiviestikysely
“Quriirin tekstiviestikysely on erittäin toimiva ja tehokas keino kerätä asiakaspalautetta. Käyttöliittymä on selkeä ja tarvittaessa olen saanut asiantuntevaa ja henkilökohtaista apua.”

 

Juho Ikonen

Mobility & Marketing Specialist, Toyota Finance Finland Oy

Tekstiviestikysely tavoittaa asiakkaat juuri oikealla hetkellä ja vastausprosentit ovat korkeat

Asiakaspolku on suunniteltu digitaaliseksi siten, että asiakas voi itsenäisesti tilata, valita ja noutaa auton mahdollisimman sujuvasti. Asiakaskokemuksen on oltava erinomainen, jotta asiakas jatkaa tilaajana ja suosittelee sitä muille. KINTO haluaa kuunnella asiakkaitaan ja saada jatkuvaa palautetta asiakastyytyväisyyden ylläpitämiseksi ja parantamiseksi.

Asiakaspalautteen keräämiseen valittiin Quriirin tekstiviestikysely, koska sillä tavoittaa asiakkaat juuri oikealla hetkellä ja vastausprosentit ovat korkeat. KINTOn asiakkaille lähetetään yksinkertainen kysely tekstiviestillä.

Opin helposti, miten kysely tehdään ja käynnistetään Quriirissa ja tarvittaessa olen saanut apua nopeasti. Quriirista lähtee automaattisesti tekstiviestikysely asiakkaillemme noudon yhteydessä sekä kahden viikon käytön jälkeen. Quriirin käyttöliittymästä voi seurata vastauksia kätevästi. Lisäksi meille tulee sähköpostiin ilmoitus aina, kun asiakas antaa huonon arvosanan tai avointa palautetta, näin pystymme nopeasti myös reagoimaan palautteeseen”, kertoo Juho Ikonen, Toyota Finance Finland Oy:stä. 

 

Quriirin avulla saadaan arvokasta asiakaspalautetta, joka mahdollistaa asiakaskokemuksen kehittämisen.

Quriirin tekstiviestipalvelun avulla KINTO on pysynyt asiakkaan pulssilla ja erityisesti avoimet palautteet ovat olleet arvokkaita. Kehitysehdotuksia on tullut ja niitä on viety käytäntöön. Tekstiviestin nopeus mahdollistaa nopean kehityssyklin ja asiakaskokemuksen parantamisen.     

Quriirin avulla voimme tehokkaasti kerätä palautetta asiakkailtamme sekä seurata, miten asiakastyytyväisyys on kehittynyt. Esimerkiksi auton nouto liikkeestä on saattanut joskus olla asiakkaalle hankalaa ja palvelun kautta tulleen palautteen perusteella pystyimme parantamaan epäkohtaa nopeasti. Nyt asiakkaat saavat positiivisen kokemuksen ja jäävät palvelumme tilaajiksi”, sanoo Juho.

Haluaisitko sinäkin hyödyntää tekstiviestikyselyä asiakaspalautteen keräämiseen? Kokeile ilmaiseksi!

Asiakaskyselyn vastausprosentit Quriirissa.

Korkea vastausprosentti

Tekstiviestikyselyiden vastausprosentti on asiakkaillamme ollut jopa 67%. Tee kyselyt helposti Quriirin selainpohjaisen sovelluksen avulla tai automatisoi halutessasi kyselyn lähetys suoraan omasta järjestelmästäsi, ja selvitä mitä asiakkaasi yrityksestäsi ajattelevat.