Valitse sivu
SOVELLUKSET | NPS-KYSELY

Tee NPS-kysely tekstiviestillä

Paranna asiakastyytyväisyyttä NPS-kyselymme avulla

Selvitä asiakkaasi suositteluhalukkuus ja tiedä mitä asiakkaasi ajattelevat yrityksestäsi. Tee kysely NPS-sovelluksellamme ja lähetä se kohderyhmälle tekstiviestitse. Seuraa tuloksia selkeiden raporttien avulla.

NPS-kysely tekstiviestillä.

Tehokas työkalu NPS:n mittaamiseen

Z

Tavoita kohderyhmä varmasti ja tehokkaasti

Tekstiviesti tavoittaa vastaanottajan erittäin suurella todennäköisyydellä.

Z

Korkea vastausprosentti

Tekstiviestikyselyissä on yleisesti korkea vastausprosentti, sillä tekstiviesti tavoittaa tehokkaasti ja vastaaminen on äärimmäisen helppoa.

Z

Seuraa ja reagoi nopeasti

Quriirin NPS-kyselyiden lähes reaaliaikaisen seurannan avulla voit reagoida nopeasti jos huomaat muutoksia kyselyn tuloksissa.

NPS kertoo asiakkaiden suositteluhalukkuudesta

NPS®️ eli Net Promoter Score on laajalti käytetty työkalu, jota voi hyödyntää yrityksen asiakasuskollisuuden analysointiin. NPS-luku kertoo asiakkaiden suositteluhalukkuudesta eli siitä, kuinka todennäköisesti he suosittelisivat yritystä, tuotetta tai palvelua ystävilleen tai kollegoilleen.

Net Promoter Scoren arvo voi olla mitä tahansa -100:n ja 100:n välillä ja tyypillisesti asiakkaita pyydetään arvostelemaan asiakastapahtuma asteikolla 0-10. Yleisesti ottaen positiivinen NPS (luku joka on yli 0) luokitellaan hyväksi, arvo joka on yli 50 erinomaiseksi ja arvo joka on yli 70 poikkeuselliseksi.

NPS-kysely toteutetaan yhdellä kysymyksellä, joka on usein muotoiltu seuraavasti: ”Asteikolla 0-10, kuinka todennäköisesti suosittelisit palveluamme ystävälle tai työtoverille?”

NPS-luku Quriirissa.

Lähetä NPS-kysely helposti

Selvitä asiakkaiden suositteluhalukkuus tekstiviestillä.

NPS-kyselyn aloituskysymys.

Suunnittele kysely

Suunnittele mitä haluat kysyä ja rakenna kysely helppokäyttöisen käyttöliittymän avulla. Määritä vastausviestit jokaiselle vastaukselle erikseen. Esimerkiksi ”arvostelijoille”, eli niille jotka vastasivat 0-6, voi määrittää tarkentavia kysymyksiä haasteiden parempaan ymmärtämiseen.

Ryhmätekstiviestin lähetys

Lähetä heti tai ajasta

Lähetä isolle joukolle manuaalisesti heti tai ajasta lähetys. Quriiriin saat omat kontaktit ja ryhmät helposti.

Kyselyn lähettäjänä näkyy yrityksellenne aktivoitu lyhyt- tai longcode-numero

Ryhmätekstiviestit

Vastaanota vastauksia ja reagoi

Selvitä mitä asiakkaat ajattelevat organisaatiostasi ja reagoi mahdolliseen negatiiviseen palautteeseen. 

NPS-indeksi Quriirissa.

Seuraa NPS-indeksin kehittymistä

Seuraa NPS-indeksin kehittymistä sekä arvostelijoiden, passiivisten ja suosittelijoiden lukumäärää ja heidän lähettämiä palautteita. 

Tekstiviestien tilastot.

Seuraa tilastoja ja raportoi

Tarkastele tilastoja ja vie vastauksia tiedostoon jatkokäsittelyä varten. Opi kampanjoistasi ja raportoi.

Ryhmätekstiviestit API.

Integroi sujuvasti

Integroi NPS-kyselyt omaan järjestelmääsi ja lähetä kysely automaattisesti esimerkiksi jokaisen palvelu- tai ostotapahtuman jälkeen.

Kokeile NPS-kyselyä omassa puhelimessasi

 

Kokeile kuinka helppoa ja nopeaa on vastata NPS-kyselyyn tekstiviestillä. Lähetä oma puhelinnumerosi lomakkeen kautta ja saat demokyselyn tekstiviestillä. 

     

    Hyödynnämme puhelinnumeroasi vain tämän tekstiviestikyselyn lähettämistä varten. Vastaaminen maksaa normaalin tekstiviestin hinnan.

    NPS-kysely tekstiviestillä.
    Asiakaskyselyn vastausprosentit Quriirissa.

    Korkea vastausprosentti

    Tekstiviestikyselyiden vastausprosentti on asiakkaillamme ollut jopa 67%. Tee kyselyt helposti Quriirin selainpohjaisen sovelluksen avulla tai automatisoi halutessasi kyselyn lähetys suoraan omasta järjestelmästäsi, ja selvitä mitä asiakkaasi yrityksestäsi ajattelevat.

    Asiakkaidemme kertomaa

    Asiantuntevaa kotimaista palvelua

    ”Quriirin tekstiviestikysely on erittäin toimiva ja tehokas keino kerätä asiakaspalautetta. Käyttöliittymä on selkeä ja tarvittaessa olen saanut asiantuntevaa ja henkilökohtaista apua.”

    Juho Ikonen,
    Mobility & Marketing Specialist, Toyota Finance Finland Oy

    Kinto x Quriiri tekstiviestikysely

    Valmis aloittamaan? Koe tekstiviestin tehokkuus viestinnässä!