Selvitä asiakastyytyväisyys NPS-kyselyllä
Tee NPS-kysely helposti tekstiviestillä
Selvitä asiakkaasi suositteluhalukkuus ja tiedä mitä asiakkaasi ajattelevat yrityksestäsi. Tee kysely NPS-sovelluksellamme ja lähetä se kohderyhmälle tekstiviestitse. Seuraa tuloksia selkeiden raporttien avulla.

Tehokas työkalu NPS:n mittaamiseen
%
tekstiviesteistä luetaan
%
keskimääräinen vastausprosentti
%
Suomalainen
Asiakkaidemme kertomaa
Asiantuntevaa kotimaista palvelua2>
”Quriirin tekstiviestikysely on erittäin toimiva ja tehokas keino kerätä asiakaspalautetta. Käyttöliittymä on selkeä ja tarvittaessa olen saanut asiantuntevaa ja henkilökohtaista apua.”
Juho Ikonen,
Mobility & Marketing Specialist, Toyota Finance Finland Oy
Lähetä NPS-kysely helposti
Selvitä asiakkaiden suositteluhalukkuus tekstiviestillä

Suunnittele kysely
Suunnittele mitä haluat kysyä ja rakenna kysely helppokäyttöisen käyttöliittymän avulla. Määritä vastausviestit jokaiselle vastaukselle erikseen. Esimerkiksi ”arvostelijoille”, eli niille jotka vastasivat 0-6, voi määrittää tarkentavia kysymyksiä haasteiden parempaan ymmärtämiseen.

Lähetä heti tai ajasta
Lähetä isolle joukolle manuaalisesti heti tai ajasta lähetys. Quriiriin saat omat kontaktit ja ryhmät helposti.
Kyselyn lähettäjänä näkyy yrityksellenne aktivoitu lyhyt- tai longcode-numero

Vastaanota vastauksia ja reagoi

Seuraa NPS-indeksin kehittymistä

Seuraa tilastoja ja raportoi

Integroi sujuvasti
NPS kertoo asiakkaiden suositteluhalukkuudesta
Net Promoter Scoren arvo voi olla mitä tahansa -100:n ja 100:n välillä ja tyypillisesti asiakkaita pyydetään arvostelemaan asiakastapahtuma asteikolla 0-10. Yleisesti ottaen positiivinen NPS (luku joka on yli 0) luokitellaan hyväksi, arvo joka on yli 50 erinomaiseksi ja arvo joka on yli 70 poikkeuselliseksi.
NPS-kysely toteutetaan yhdellä kysymyksellä, joka on usein muotoiltu seuraavasti: ”Asteikolla 0-10, kuinka todennäköisesti suosittelisit palveluamme ystävälle tai työtoverille?”

Kokeile NPS-kyselyä omassa puhelimessasi
Kokeile kuinka helppoa ja nopeaa on vastata NPS-kyselyyn tekstiviestillä. Lähetä oma puhelinnumerosi lomakkeen kautta ja saat demokyselyn tekstiviestillä.
Hyödynnämme puhelinnumeroasi vain tämän tekstiviestikyselyn lähettämistä varten. Vastaaminen maksaa normaalin tekstiviestin hinnan.

Ei pelkkää softaa, vaan myös henkilökohtaista apua.
Quriirin taustalla työskentelee joukko huippuosaajia, joilla on palava halu kehittää yritysten ja asiakkaiden välistä viestintää nyt ja tulevaisuudessa. Quriiri on täysin suomalainen palvelu ja valitsemalla Quriirin tuet suomalaista työtä. Meiltä saat aina henkilökohtaista apua – suomeksi, ruotsiksi tai englanniksi.

Miksi asiakkaamme luottavat Quriiriin?
Asiantuntevaa apua
Kotimainen & GDPR-yhteensopiva
Quriiri on täysin sitoutunut noudattamaan EU:n tietosuojadirektiiviä (GDPR) ja asiakastiedot tallennetaan aina EU:n sisäpuolella.
Toimitusvarmuus huippuluokkaa
Globaalit viestiyhteydet
Globaalit yhteydet varmistavat viestien perillemenon mihin tahansa. Meiltä saat aina asiantuntevaa apua – myös ulkomaan viestintään.
Haluaisitko lisätietoja?
Varaa tapaaminen Quriirin asiantuntijan kanssa.
Varaa etäesittely
Kerron mielelläni lisää Quriirista. Jätä yhteystietosi alle niin sovitaan etätapaaminen.

Lasse Lohikoski
Liiketoimintajohtaja, perustaja