Tee NPS-kysely tekstiviestillä
Paranna asiakastyytyväisyyttä NPS-kyselymme avulla
Selvitä asiakkaasi suositteluhalukkuus ja tiedä mitä asiakkaasi ajattelevat yrityksestäsi. Tee kysely NPS-sovelluksellamme ja lähetä se kohderyhmälle tekstiviestitse. Seuraa tuloksia selkeiden raporttien avulla.

Tehokas työkalu NPS:n mittaamiseen
Tavoita kohderyhmä varmasti ja tehokkaasti
Korkea vastausprosentti
Seuraa ja reagoi nopeasti
NPS kertoo asiakkaiden suositteluhalukkuudesta
Net Promoter Scoren arvo voi olla mitä tahansa -100:n ja 100:n välillä ja tyypillisesti asiakkaita pyydetään arvostelemaan asiakastapahtuma asteikolla 0-10. Yleisesti ottaen positiivinen NPS (luku joka on yli 0) luokitellaan hyväksi, arvo joka on yli 50 erinomaiseksi ja arvo joka on yli 70 poikkeuselliseksi.
NPS-kysely toteutetaan yhdellä kysymyksellä, joka on usein muotoiltu seuraavasti: ”Asteikolla 0-10, kuinka todennäköisesti suosittelisit palveluamme ystävälle tai työtoverille?”

Lähetä NPS-kysely helposti
Selvitä asiakkaiden suositteluhalukkuus tekstiviestillä.

Suunnittele kysely
Suunnittele mitä haluat kysyä ja rakenna kysely helppokäyttöisen käyttöliittymän avulla. Määritä vastausviestit jokaiselle vastaukselle erikseen. Esimerkiksi ”arvostelijoille”, eli niille jotka vastasivat 0-6, voi määrittää tarkentavia kysymyksiä haasteiden parempaan ymmärtämiseen.

Lähetä heti tai ajasta
Lähetä isolle joukolle manuaalisesti heti tai ajasta lähetys. Quriiriin saat omat kontaktit ja ryhmät helposti.
Kyselyn lähettäjänä näkyy yrityksellenne aktivoitu lyhyt- tai longcode-numero

Vastaanota vastauksia ja reagoi

Seuraa NPS-indeksin kehittymistä

Seuraa tilastoja ja raportoi

Integroi sujuvasti
Kokeile NPS-kyselyä omassa puhelimessasi
Kokeile kuinka helppoa ja nopeaa on vastata NPS-kyselyyn tekstiviestillä. Lähetä oma puhelinnumerosi lomakkeen kautta ja saat demokyselyn tekstiviestillä.
Hyödynnämme puhelinnumeroasi vain tämän tekstiviestikyselyn lähettämistä varten. Vastaaminen maksaa normaalin tekstiviestin hinnan.


Korkea vastausprosentti
Tekstiviestikyselyiden vastausprosentti on asiakkaillamme ollut jopa 67%. Tee kyselyt helposti Quriirin selainpohjaisen sovelluksen avulla tai automatisoi halutessasi kyselyn lähetys suoraan omasta järjestelmästäsi, ja selvitä mitä asiakkaasi yrityksestäsi ajattelevat.
Asiakkaidemme kertomaa
Asiantuntevaa kotimaista palvelua2>
”Quriirin tekstiviestikysely on erittäin toimiva ja tehokas keino kerätä asiakaspalautetta. Käyttöliittymä on selkeä ja tarvittaessa olen saanut asiantuntevaa ja henkilökohtaista apua.”
Juho Ikonen,
Mobility & Marketing Specialist, Toyota Finance Finland Oy