Selvitä asiakastyytyväisyys NPS-kyselyllä
Lähetä NPS-kysely helposti tekstiviestillä
Selvitä asiakkaasi suositteluhalukkuus ja tiedä mitä asiakkaasi ajattelevat yrityksestäsi. Tee kysely NPS-sovelluksellamme ja lähetä se kohderyhmälle tekstiviestitse. Seuraa tuloksia selkeiden raporttien avulla.

Mittaa asiakastyytyväisyyttä tehokkaasti
%
tekstiviesteistä luetaan
%
keskimääräinen vastausprosentti
%
Suomalainen
NPS kertoo asiakkaiden suositteluhalukkuudesta
NPS®️ eli Net Promoter Score on laajalti käytetty työkalu, jota voi hyödyntää yrityksen asiakasuskollisuuden analysointiin. NPS-luku kertoo asiakkaiden suositteluhalukkuudesta eli siitä, kuinka todennäköisesti he suosittelisivat yritystä, tuotetta tai palvelua ystävilleen tai kollegoilleen.
Lähetä NPS-kysely helposti
Selvitä asiakkaiden suositteluhalukkuus tekstiviestillä

Suunnittele kysely
Suunnittele mitä haluat kysyä ja rakenna kysely helppokäyttöisen käyttöliittymän avulla. Määritä vastausviestit jokaiselle vastaukselle erikseen. Esimerkiksi ”arvostelijoille”, eli niille jotka vastasivat 0-6, voi määrittää tarkentavia kysymyksiä haasteiden parempaan ymmärtämiseen.

Lähetä heti, ajasta tai automatisoi
Lähetä isolle joukolle manuaalisesti heti, ajasta lähetys tai automatisoi lähetys esimerkiksi jokaisen palvelutapahtuman jälkeen.
Kyselyn lähettäjänä näkyy yrityksellenne aktivoitu lyhyt- tai longcode-numero

Vastaanota vastauksia ja reagoi
Selvitä mitä asiakkaasi ajattelevat palveluistasi ja reagoi mahdolliseen negatiiviseen palautteeseen.

Seuraa NPS-indeksin kehittymistä
Seuraa NPS-indeksin kehittymistä sekä arvostelijoiden, passiivisten ja suosittelijoiden lukumäärää ja heidän lähettämiä palautteita.

Tarkastele tilastoja ja raportoi

Integroi sujuvasti
NPS-kysely tekstiviestillä
Tekstiviesti on oiva keino toteuttaa NPS-kyselyitä, sillä tekstiviesti on nopea, kustannustehokas, se tavoittaa varmasti ja on asiakkaan kannalta vaivaton tapa vastata kyselyyn.
NPS-kysely toteutetaan yhdellä kysymyksellä, joka on usein muotoiltu seuraavasti: ”Asteikolla 0-10, kuinka todennäköisesti suosittelisit palveluamme ystävälle tai työtoverille?”
Vastausten perusteella lasketaan Net Promoter Score -arvo, joka voi olla mitä tahansa -100:n ja 100:n välillä. Yleisesti ottaen positiivinen NPS (luku joka on yli 0) luokitellaan hyväksi, arvo joka on yli 50 erinomaiseksi ja arvo joka on yli 70 poikkeuselliseksi.

Kokeile NPS-kyselyä omassa puhelimessasi
Kokeile kuinka helppoa ja nopeaa on vastata NPS-kyselyyn tekstiviestillä. Lähetä oma puhelinnumerosi lomakkeen kautta ja saat demokyselyn tekstiviestillä.
Hyödynnämme puhelinnumeroasi vain tämän tekstiviestikyselyn lähettämistä varten. Vastaaminen maksaa normaalin tekstiviestin hinnan.

Miksi Quriiri?
Saat nopeaa ja henkilökohtaista apuaa
Quriiri on täysin kotimainen ja meiltä saat aina nopeaa ja henkilökohtaista apua tekstiviestien hyödyntämiseen.
Toimitusvarmuus huippuluokkaa
Quriiri on rakennettu korkeatasoisella teknologialla ja osaamisella. Voit luottaa siihen, että isotkin viestimäärät menevät aina perille.
Turvallinen & luotettava
Laatu ja asiakkaidemme tietosuoja on meille äärimmäisen tärkeää. Olemme GDPR-yhteensopiva ja asiakastiedot tallennetaan aina EU:n sisäpuolella.
Selkeä hinnoittelu
Tiedä mistä maksat. Hinnoittelumme on selkeä ja läpinäkyvä.

Asiakkaidemme kertomaa
Tehokas keino kerätä asiakaspalautetta
”Quriirin tekstiviestikysely on erittäin toimiva ja tehokas keino kerätä asiakaspalautetta. Käyttöliittymä on selkeä ja tarvittaessa olen saanut asiantuntevaa ja henkilökohtaista apua.”
Juho Ikonen,
Mobility & Marketing Specialist, KINTO / Toyota Finance Finland Oy
Tyytyväisiä asiakkaitamme



