Valitse sivu
SOVELLUKSET | NPS-KYSELY

Selvitä asiakastyytyväisyys NPS-kyselyllä

Tee NPS-kysely helposti tekstiviestillä

Selvitä asiakkaasi suositteluhalukkuus ja tiedä mitä asiakkaasi ajattelevat yrityksestäsi. Tee kysely NPS-sovelluksellamme ja lähetä se kohderyhmälle tekstiviestitse. Seuraa tuloksia selkeiden raporttien avulla.

NPS-kysely tekstiviestillä.

Tehokas työkalu NPS:n mittaamiseen

%

tekstiviesteistä luetaan

%

keskimääräinen vastausprosentti

%

Suomalainen

Asiakkaidemme kertomaa

Asiantuntevaa kotimaista palvelua

”Quriirin tekstiviestikysely on erittäin toimiva ja tehokas keino kerätä asiakaspalautetta. Käyttöliittymä on selkeä ja tarvittaessa olen saanut asiantuntevaa ja henkilökohtaista apua.”

Juho Ikonen,
Mobility & Marketing Specialist, Toyota Finance Finland Oy

Kinto x Quriiri tekstiviestikysely

Lähetä NPS-kysely helposti

Selvitä asiakkaiden suositteluhalukkuus tekstiviestillä

NPS-kyselyn aloituskysymys.

Suunnittele kysely

Suunnittele mitä haluat kysyä ja rakenna kysely helppokäyttöisen käyttöliittymän avulla. Määritä vastausviestit jokaiselle vastaukselle erikseen. Esimerkiksi ”arvostelijoille”, eli niille jotka vastasivat 0-6, voi määrittää tarkentavia kysymyksiä haasteiden parempaan ymmärtämiseen.

Ryhmätekstiviestin lähetys

Lähetä heti tai ajasta

Lähetä isolle joukolle manuaalisesti heti tai ajasta lähetys. Quriiriin saat omat kontaktit ja ryhmät helposti.

Kyselyn lähettäjänä näkyy yrityksellenne aktivoitu lyhyt- tai longcode-numero

Ryhmätekstiviestit

Vastaanota vastauksia ja reagoi

Selvitä mitä asiakkaat ajattelevat organisaatiostasi ja reagoi mahdolliseen negatiiviseen palautteeseen. 

NPS-indeksi Quriirissa.

Seuraa NPS-indeksin kehittymistä

Seuraa NPS-indeksin kehittymistä sekä arvostelijoiden, passiivisten ja suosittelijoiden lukumäärää ja heidän lähettämiä palautteita. 

Tekstiviestien tilastot.

Seuraa tilastoja ja raportoi

Tarkastele tilastoja ja vie vastauksia tiedostoon jatkokäsittelyä varten. Opi kampanjoistasi ja raportoi.

Ryhmätekstiviestit API.

Integroi sujuvasti

Integroi NPS-kyselyt omaan järjestelmääsi ja lähetä kysely automaattisesti esimerkiksi jokaisen palvelu- tai ostotapahtuman jälkeen.

NPS kertoo asiakkaiden suositteluhalukkuudesta

NPS®️ eli Net Promoter Score on laajalti käytetty työkalu, jota voi hyödyntää yrityksen asiakasuskollisuuden analysointiin. NPS-luku kertoo asiakkaiden suositteluhalukkuudesta eli siitä, kuinka todennäköisesti he suosittelisivat yritystä, tuotetta tai palvelua ystävilleen tai kollegoilleen.

Net Promoter Scoren arvo voi olla mitä tahansa -100:n ja 100:n välillä ja tyypillisesti asiakkaita pyydetään arvostelemaan asiakastapahtuma asteikolla 0-10. Yleisesti ottaen positiivinen NPS (luku joka on yli 0) luokitellaan hyväksi, arvo joka on yli 50 erinomaiseksi ja arvo joka on yli 70 poikkeuselliseksi.

NPS-kysely toteutetaan yhdellä kysymyksellä, joka on usein muotoiltu seuraavasti: ”Asteikolla 0-10, kuinka todennäköisesti suosittelisit palveluamme ystävälle tai työtoverille?”

NPS-luku Quriirissa.

Kokeile NPS-kyselyä omassa puhelimessasi

 

Kokeile kuinka helppoa ja nopeaa on vastata NPS-kyselyyn tekstiviestillä. Lähetä oma puhelinnumerosi lomakkeen kautta ja saat demokyselyn tekstiviestillä. 

     

    Hyödynnämme puhelinnumeroasi vain tämän tekstiviestikyselyn lähettämistä varten. Vastaaminen maksaa normaalin tekstiviestin hinnan.

    NPS-kysely tekstiviestillä.

    Ei pelkkää softaa, vaan myös henkilökohtaista apua.

    Quriirin taustalla työskentelee joukko huippuosaajia, joilla on palava halu kehittää yritysten ja asiakkaiden välistä viestintää nyt ja tulevaisuudessa. Quriiri on täysin suomalainen palvelu ja valitsemalla Quriirin tuet suomalaista työtä. Meiltä saat aina henkilökohtaista apua – suomeksi, ruotsiksi tai englanniksi.

    Quriirin tiimi

    Miksi asiakkaamme luottavat Quriiriin?

    Asiantuntevaa apua

    Kun valitset meidät, saat aina nopeaa ja henkilökohtaista apua tekstiviestien ja Quriirin hyödyntämiseen.

    Kotimainen & GDPR-yhteensopiva

    Quriiri on täysin sitoutunut noudattamaan EU:n tietosuojadirektiiviä (GDPR) ja asiakastiedot tallennetaan aina EU:n sisäpuolella.

    R

    Toimitusvarmuus huippuluokkaa

    Quriiri on rakennettu korkeatasoisella teknologialla ja osaamisella. Voit luottaa siihen, että isotkin viestimäärät menevät aina perille.

    Globaalit viestiyhteydet

    Globaalit yhteydet varmistavat viestien perillemenon mihin tahansa. Meiltä saat aina asiantuntevaa apua – myös ulkomaan viestintään.

    Haluaisitko lisätietoja?

    Varaa tapaaminen Quriirin asiantuntijan kanssa.



      Valmis aloittamaan? Koe tekstiviestin tehokkuus viestinnässä!