Valitse sivu
SOVELLUKSET | TEKSTIVIESTIKYSELY

Luo kysely tai keskustelu tekstiviestillä

Luo monivaiheisia tekstiviestikeskusteluita ja -kyselyitä ja vastaanota vastauksia Quriirin Dialogi -sovelluksella. Mittaa esimerkiksi jatkuvaa asiakastyytyväisyyttä tai toteuta kysely isolle kohderyhmälle kerralla.

Palautekysely tekstiviestillä.

Keskustele tekstiviestillä

Z

Tekstiviestit huomataan

Tekstiviestit menevät perille ja ne huomataan. Tavoita asiakkaasi siellä missä he ovat.

Z

Tavoita pieni tai suuri joukko ihmisiä

Lähetä pieni tai suuri määrä viestejä. Quriirin suuren kapasiteetin myötä viesti saavuttaa isonkin kohderyhmän nopeasti.

Z

Kotimainen tuki

Haluamme auttaa asiakkaitamme kokemaan tekstiviestin hyödyt. Kotimainen tukemme on aina apunasi.

Luo monivaiheisia tekstiviestikyselyitä

Quriirin avulla saat palautetta ja vastauksia helposti.

SMS dialogi

Mahdollista keskustelut

Luo henkilökohtaisia keskusteluja yhden tai useamman henkilön kanssa. Quriiriin saat myös tallennettua omat kontaktit ja ryhmät helposti.
SMS kysely

Aseta jatkokysymykset

Rakenna kyselyketjuja, jossa vastaanottaja saa aina uuden kysymyksen vastattuaan edelliseen. Viestin lähettäjänä näkyy yrityksellenne aktivoitu lyhyt- tai longcode-numero.

SMS kyselyn ajastus

Lähetä heti tai ajasta

Lähetä viestit manuaalisesti heti, ajasta tai integroi viestit lähtemään automaattisesti esimerkiksi jokaisen palvelu- tai ostotapahtuman jälkeen.

Tekstiviestien tilastot.

Seuraa vastauksia

Seuraa vastausten kertymistä, tarkastele tilastoja ja vie vastauksia tiedostoon jatkokäsittelyä varten.

SMS to Email

Edelleenlähetä vastaukset

Reagoi nopeasti palautteisiin tilaamalla ilmoitukset esimerkiksi avoimista palautteista sähköpostiin tai tekstiviestillä.

Ryhmätekstiviestit API.

Integroi ja automatisoi

Hyödynnä Dialogi -sovellusta rajapinnan kautta ja automatisoi kyselyiden lähetys. Lue lisää.

Quriiri on luotettava ja turvallinen kumppani

Asiakkaidemme tietosuoja on meille äärimmäisen tärkeää. Quriiri on täysin sitoutunut noudattamaan EU:n tietosuojadirektiiviä (GDPR) ja asiakastiedot tiedot tallennetaan aina EU:n sisäpuolella.

Käyttökohteet

Hyödynnä Dialogi -sovellusta esimerkiksi seuraavissa yhteyksissä:

R

Asiakastyytyväisyyden mittaaminen

R

NPS-kyselyiden (Net Promoter Score) toteutus

R

Tapahtumien mielipidemittaukset

R

Äänestykset

R

Henkilökunnan tyytyväisyyden mittaaminen

 

Quriirissa on myös NPS:n mittaamiseen suunniteltu NPS-sovellus.

SMS kysely esimerkki

Asiakkaidemme kertomaa

Asiantuntevaa kotimaista palvelua

"Quriirin tekstiviestikysely on erittäin toimiva ja tehokas keino kerätä asiakaspalautetta. Käyttöliittymä on selkeä ja tarvittaessa olen saanut asiantuntevaa ja henkilökohtaista apua.”

Juho Ikonen,
Mobility & Marketing Specialist, Toyota Finance Finland Oy

Kinto x Quriiri tekstiviestikysely

Integroi Dialogi -sovellus järjestelmiisi

Hyödyntää Dialogin ominaisuuksia ja seuraa vastauksia omista järjestelmistäsi. Selkeät rajapintakuvaukset tekevät integroinnista helppoa.

Dialogi SMS API

Valmis aloittamaan? Koe tekstiviestin tehokkuus viestinnässä!