Luo kysely tai keskustelu tekstiviestillä
Luo monivaiheisia tekstiviestikeskusteluita ja -kyselyitä ja vastaanota vastauksia Quriirin Dialogi -sovelluksella. Mittaa esimerkiksi jatkuvaa asiakastyytyväisyyttä tai toteuta kysely isolle kohderyhmälle kerralla.

Keskustele tekstiviestillä
Tekstiviestit huomataan
Tekstiviestit menevät perille ja ne huomataan. Tavoita asiakkaasi siellä missä he ovat.
Tavoita pieni tai suuri joukko ihmisiä
Lähetä pieni tai suuri määrä viestejä. Quriirin suuren kapasiteetin myötä viesti saavuttaa isonkin kohderyhmän nopeasti.
Kotimainen tuki
Haluamme auttaa asiakkaitamme kokemaan tekstiviestin hyödyt. Kotimainen tukemme on aina apunasi.
Luo monivaiheisia tekstiviestikyselyitä
Quriirin avulla saat palautetta ja vastauksia helposti.

Suunnittele kysely
Suunnittele ja luo kysely Quriirin helppokäyttöisen sovelluksen avulla. Quriiriin saat myös tallennettua omat kontaktit ja ryhmät helposti.

Aseta jatkokysymykset
Rakenna kyselyketjuja, jossa vastaanottaja saa aina uuden kysymyksen vastattuaan edelliseen. Viestin lähettäjänä näkyy yrityksellenne aktivoitu lyhyt- tai longcode-numero.

Lähetä heti tai ajasta
Lähetä viestit manuaalisesti heti, ajasta tai integroi viestit lähtemään automaattisesti esimerkiksi jokaisen palvelu- tai ostotapahtuman jälkeen.

Seuraa vastauksia
Seuraa vastausten kertymistä, tarkastele tilastoja ja vie vastauksia tiedostoon jatkokäsittelyä varten.

Edelleenlähetä vastaukset
Reagoi nopeasti palautteisiin tilaamalla ilmoitukset esimerkiksi avoimista palautteista sähköpostiin tai tekstiviestillä.

Integroi ja automatisoi
Hyödynnä Dialogi -sovellusta rajapinnan kautta ja automatisoi kyselyiden lähetys. Lue lisää.
Käyttökohteet
Hyödynnä tekstiviestikyselyä esimerkiksi seuraavissa yhteyksissä:
Asiakastyytyväisyyden mittaaminen
NPS-kyselyiden (Net Promoter Score) toteutus
Tapahtumien mielipidemittaukset
Äänestykset
Henkilökunnan tyytyväisyyden mittaaminen
Quriirissa on myös NPS:n mittaamiseen suunniteltu NPS-sovellus.


Korkea vastausprosentti
Tekstiviestikyselyiden vastausprosentti on asiakkaillamme ollut jopa 67%. Tee kyselyt helposti Quriirin selainpohjaisen sovelluksen avulla tai automatisoi halutessasi kyselyn lähetys suoraan omasta järjestelmästäsi, ja selvitä mitä asiakkaasi yrityksestäsi ajattelevat.
Asiakkaidemme kertomaa
Asiantuntevaa kotimaista palvelua2>
"Quriirin tekstiviestikysely on erittäin toimiva ja tehokas keino kerätä asiakaspalautetta. Käyttöliittymä on selkeä ja tarvittaessa olen saanut asiantuntevaa ja henkilökohtaista apua.”
Juho Ikonen,
Mobility & Marketing Specialist, Toyota Finance Finland Oy
Miksi asiakkaamme luottavat Quriiriin?
Asiantuntevaa apua
Kotimainen & GDPR-yhteensopiva
Quriiri on täysin sitoutunut noudattamaan EU:n tietosuojadirektiiviä (GDPR) ja asiakastiedot tallennetaan aina EU:n sisäpuolella.
Toimitusvarmuus huippuluokkaa
Globaalit viestiyhteydet
Globaalit yhteydet varmistavat viestien perillemenon mihin tahansa. Meiltä saat aina asiantuntevaa apua – myös ulkomaan viestintään.
Haluaisitko lisätietoja?
Varaa tapaaminen Quriirin asiantuntijan kanssa.
Integroi tekstiviestikysley järjestelmiisi
Hyödynnä Quriirin ominaisuuksia ja seuraa vastauksia omista järjestelmistäsi. Selkeät rajapintakuvaukset tekevät integroinnista helppoa.
