Valitse sivu
SOVELLUKSET | TEKSTIVIESTIKYSELY

Suunnittele kysely ja kerää vastauksia

Luo kyselyitä ja vastaanota vastauksia Quriirin helppokäyttöisen kyselytyökalun avulla. Mittaa esimerkiksi jatkuvaa asiakastyytyväisyyttä tai toteuta kysely isolle kohderyhmälle kerralla.

Palautekysely tekstiviestillä.
Z

Tekstiviestit huomataan

Tekstiviestit menevät perille ja ne huomataan. Tavoita asiakkaasi siellä missä he ovat.

Z

Tavoita pieni tai suuri joukko ihmisiä

Lähetä pieni tai suuri määrä viestejä. Quriirin suuren kapasiteetin myötä viesti saavuttaa isonkin kohderyhmän nopeasti.

Z

Kotimainen tuki

Haluamme auttaa asiakkaitamme kokemaan tekstiviestin hyödyt. Kotimainen tukemme on aina apunasi.

Luo kyselyt helposti ja kerää vastauksia

Quriirin avulla saat palautetta ja vastauksia helposti.

Vastaanota tekstiviestejä.

Aktivoi vastaanottonumero

Kyselyn luominen alkaa vastaanottonumeron aktivoinnista. Ota yhteyttä myyntiimme niin autamme sinua numeron valinnassa.

Vastaanota tekstiviestejä.

Suunnittele kysely

Suunnittele ja luo kysely Quriirin käyttöliittymän avulla. Voit myös tallentaa valmiita viestipohjia ja hyödyntää niitä myöhemmin.

Vastaanota tekstiviestejä.

Aseta jatkokysymykset

Rakenna kyselyketjuja, jossa vastaanottaja saa aina uuden kysymyksen vastattuaan edelliseen. 

Integroi tekstiviestit.

Lähetä heti tai ajasta

Lähetä viestit manuaalisesti heti, ajasta tai integroi viestit lähtemään automaattisesti esimerkiksi jokaisen palvelu- tai ostotapahtuman jälkeen.

SMS-tilastot.

Seuraa vastauksia

Seuraa vastausten kertymistä, tarkastele tilastoja ja vie vastauksia tiedostoon jatkokäsittelyä varten.

SMS to Email

Edelleenlähetä vastaukset

Reagoi nopeasti palautteisiin tilaamalla ilmoitukset esimerkiksi avoimista palautteista sähköpostiin tai tekstiviestillä.

Integroi tekstiviestikysely järjestelmiisi

Hyödynnä Quriirin ominaisuuksia ja seuraa vastauksia omista järjestelmistäsi. Selkeät rajapintakuvaukset tekevät integroinnista helppoa.

Dialogi SMS API

Käyttökohteet

Hyödynnä tekstiviestikyselyä esimerkiksi seuraavissa yhteyksissä:

R

Asiakastyytyväisyyden mittaaminen

R

NPS-kyselyiden (Net Promoter Score) toteutus

R

Tapahtumien mielipidemittaukset

R

Äänestykset

R

Henkilökunnan tyytyväisyyden mittaaminen

 

Quriirissa on myös NPS:n mittaamiseen suunniteltu NPS-sovellus.

SMS kysely esimerkki
Asiakaskyselyn vastausprosentit Quriirissa.

Korkea vastausprosentti

Tekstiviestikyselyiden vastausprosentti on asiakkaillamme ollut jopa 67%. Tee kyselyt helposti Quriirin selainpohjaisen sovelluksen avulla tai automatisoi halutessasi kyselyn lähetys suoraan omasta järjestelmästäsi, ja selvitä mitä asiakkaasi yrityksestäsi ajattelevat.

Miksi asiakkaamme luottavat Quriiriin?

Asiantuntevaa apua

Kun valitset meidät, saat aina nopeaa ja henkilökohtaista apua tekstiviestien ja Quriirin hyödyntämiseen.

Kotimainen & GDPR-yhteensopiva

Quriiri on täysin sitoutunut noudattamaan EU:n tietosuojadirektiiviä (GDPR) ja asiakastiedot tallennetaan aina EU:n sisäpuolella.

R

Toimitusvarmuus huippuluokkaa

Quriiri on rakennettu korkeatasoisella teknologialla ja osaamisella. Voit luottaa siihen, että isotkin viestimäärät menevät aina perille.

Globaalit viestiyhteydet

Globaalit yhteydet varmistavat viestien perillemenon mihin tahansa. Meiltä saat aina asiantuntevaa apua – myös ulkomaan viestintään.

Asiakkaidemme kertomaa

Tekstiviestikysely tavoittaa asiakkaat juuri oikealla hetkellä ja vastausprosentit ovat korkeat

"Quriirin tekstiviestikysely on erittäin toimiva ja tehokas keino kerätä asiakaspalautetta. Käyttöliittymä on selkeä ja tarvittaessa olen saanut asiantuntevaa ja henkilökohtaista apua.”

Juho Ikonen,
Mobility & Marketing Specialist, Toyota Finance Finland Oy

Kinto asiakastarina

Haluaisitko lisätietoja?

Varaa tapaaminen Quriirin asiantuntijan kanssa.





    Valmis aloittamaan? Koe tekstiviestin tehokkuus viestinnässä!