RAJAPINNAT | DIALOGI API
Integroi tekstiviestikyselyt järjestelmiisi
Automatisoi esimerkiksi asiakaskyselyn lähetys jokaisen palvelu- tai ostotapahtuman jälkeen ja mittaa jatkuvaa asiakastyytyväisyyttä. Seuraa vastauksia ja raportteja suoraan omista järjestelmistäsi.
Luo kyselyjä ja keskusteluja Dialogi -sovelluksella
Luo kysely Dialogi -sovelluksella
Luo monivaiheisia tekstiviestikeskusteluita ja -kyselyitä ja vastaanota vastauksia. Dialogi -sovelluksen avulla voit mitata esimerkiksi jatkuvaa asiakastyytyväisyyttä. Lue lisää.
Integroi Dialogi APIn avulla
Integroi kuten haluat. Voit esimerkiksi asettaa kyselyt lähtemään automaattisesti jokaisen palvelu- tai ostotapahtuman jälkeen ja seurata vastauksia omista järjestelmistäsi. Katso dokumentaatio.
Asiakastarina:
Tekstiviestikysely integroitiin Toyotan järjestelmään
Toyotan joustavan liikkumisen brändi KINTO lähettää tekstiviestikyselyn automaattisesti asiakkailleen auton noudon yhteydessä sekä kahden viikon käytön jälkeen. Viesti lähtee aina, kun uusi asiakas rekisteröidään heidän järjestelmään.
Integroi helposti
Aloita Dialogi -sovelluksen integrointi tutustumalla dokumentaatioon ja ottamalla ilmainen kokeilu käyttöösi vaikka heti.
Luotettavaa viestinvälitystä
Korkea kapasiteetti
Quriiri on suunniteltu skaalautumaan viestimäärien mukaan, jolloin viestit toimitetaan puhelimiin nopeasti ja varmasti.
Globaalit, laadukkaat viestiyhteydet
Quriirin kautta tavoitat ihmiset ympäri maailmaa, yhden rajapinnan kautta.
Kotimainen palvelu ja tuki
Quriiri on täysin suomalainen palvelu ja valitsemalla Quriirin tuet suomalaista työtä. Kotimainen tukemme on aina apunasi.