Valitse sivu
Uutiset & Blogi

Opi lisää tekstiviesteistä

Mikä on 2FA eli kaksivaiheinen tunnistautuminen?
22.8.2022
Kaksivaiheinen tunnistautuminen (2FA / two-factor authentication) tarkoittaa nimensä mukaisesti sitä että, sisäänkirjautumisen yhteydessä käyttäjä antaa tunnuksen ja salasanan lisäksi toisen tietoturvaa lisäävän kriteerin, kuten tekstiviestillä lähetettävän koodin. Kaksivaiheisen tunnistautumisen avulla…
Lue lisää
Uusi, helppokäyttöinen SMS-varmennus -palvelu
9.8.2022
Tänään meillä on erittäin hienoja uutisia kaikille, jotka etsivät vaivatonta ja kustannustehokasta tapaa lisätä tekstiviestivarmennus digitaalisiin palveluihin ja sovelluksiin. Olemme kehittäneet uuden SMS-varmennus -palvelun, joka mahdollistaa tekstiviestivarmennuksen…
Lue lisää
Paranna asiakastyytyväisyyttä tekstiviestikyselyn avulla
31.5.2022
Yhä useammalle yritykselle asiakaspalautteen saaminen on tärkeä osa toiminnan ja asiakastyytyväisyyden kehittämistä. Moni yritys kuitenkin kokee haasteelliseksi vastausten saamisen ja etsii keinoja kerätä palautetta helposti ja kustannustehokkaasti. Tekstiviestikysely on edullinen…
Lue lisää
Miten asiakkaamme hyödyntävät tekstiviestiä?
17.5.2022
Tekstiviestin hyödyntäminen yritysviestinnässä on kasvussa ja suosion odotetaan kasvavan 52% vuoteen 2023 mennessä*. Tekstiviestin vahvuuksiin kuuluu ehdottomasti sen varma tavoittavuus. Tekstiviestit menevät perille, ne luetaan varmasti…
Lue lisää
Käyttökokemus- ja käytettävyysasiantuntija Elise Eskelinen Quriirin tiimiin
13.5.2022
Quriirin tiimi jatkoi kasvuaan, kun meille liittyi pitkän linjan käyttökokemus- ja käytettävyysasiantuntija Elise Eskelinen. Quriiria kehitetään jatkuvasti entistäkin monipuolisemmaksi yritysviestinnän kokonaisuudeksi. Palvelun käytettävyyden kehittäminen on tärkeää, jotta Quriiri olisi jatkossakin…
Lue lisää
Milloin asiakkaalle saa lähettää tekstiviestin?
3.5.2022
Niin tekstiviestimarkkinointiin kuin muuhunkin suoramarkkinointiin liittyy markkinoijien kesken epäselvyyksiä. Saako yritys lähettää tekstiviestejä kenelle tahansa? Mitä tekstiviestejä saa lähettää ja milloin? Kokosimme viiden kohdan listan siitä, mitä kannattaa ottaa huomioon,…
Lue lisää
Quriirin asiakkaiden suositteluhalukkuus huippuluokkaa
20.4.2022
Olemme toimintamme alusta saakka kuunnelleet asiakkaidemme toiveita ja palautteita, jotta voimme kehittää palveluitamme entistä paremmiksi. Teimme maaliskuussa 2022 NPS-kyselyn asiakkaillemme ja saimme tulokseksi 95, joka on poikkeuksellisen hyvä NPS (Net…
Lue lisää
USA:ssa astui voimaan uusi sääntely yritysten tekstiviestiliikenteeseen
29.3.2022
Yhdysvalloissa astui maaliskuussa 2022 voimaan uusi sääntely, joka asettaa vaatimuksen rekisteröidä jokaiselle yritykselle oman lähettäjänumeron (tai useamman). Jos numeroa ei ole rekisteröity, ja viestintää yritetään tehdä ilman rekisteröityä lähettäjänumeroa, tullaan…
Lue lisää
Quriiritarinoita: Gabriel Drescher, kehitysjohtaja ja toinen perustaja
22.3.2022
Gabriel, tuttavallisemmin Kapa, Drescher on Quriirin kehitysjohtaja ja toinen perustaja. Kapaa motivoi mielenkiintoiset tekniset haasteet. Lisäksi hän haluaa tarjota osaaville tekijöille työpaikan, jossa he viihtyvät ja nauttivat työstään. Hän uskoo…
Lue lisää
Liittyminen tekstiviestiryhmään ja siitä poistuminen
15.3.2022
Quriirissa voi nyt ottaa käyttöön hakusanan, joka mahdollistaa asiakkaiden liittymisen tekstiviestiryhmään sekä poistumisen ryhmästä. Hakusana on tehokas keino kasvattaa tekstiviestien tilaajamääriä ja luoda esimerkiksi kanta-asiakasryhmiä. Ryhmään liittyminen hakusanalla on mahdollista…
Lue lisää
Opi personoimaan tekstiviestit – lue vinkit ja onnistu!
1.3.2022
Tekstiviesti on suora väylä asiakkaan luo ja sen tehtävä on tarjota asiakkaalle relevanttia sisältöä. Jos viesti jää yleiseksi tai robottimaiseksi, tekstiviestin teho vähenee eikä se luo tunneyhteyttä yritykseesi. Kun annat…
Lue lisää
Aika ihastua tekstiviesteihin – ota tekstiviestit osaksi palvelupolkuasi
17.2.2022
Asiakkaat odottavat yritykseltäsi tekstiviestejä – oletko valmis ottamaan haltuun tämän tehokkaan kanavan? Tekstiviestit ovat osa yhä useamman menestyvän yrityksen asiakasviestintää – vahvistukset, muistutukset, pin-koodit tunnistautumiseen, asiakaskyselyt ja ilmoitukset toimituksista lähetetään…
Lue lisää