Valitse sivu
Uutiset & Blogi

Opi lisää tekstiviesteistä

USA:ssa astui voimaan uusi sääntely yritysten tekstiviestiliikenteeseen
29.3.2022
Yhdysvalloissa astui maaliskuussa 2022 voimaan uusi sääntely, joka asettaa vaatimuksen rekisteröidä jokaiselle yritykselle oman lähettäjänumeron (tai useamman). Jos numeroa ei ole rekisteröity, ja viestintää yritetään tehdä ilman rekisteröityä lähettäjänumeroa, tullaan…
Lue lisää
Quriiritarinoita: Gabriel Drescher, kehitysjohtaja ja toinen perustaja
22.3.2022
Gabriel, tuttavallisemmin Kapa, Drescher on Quriirin kehitysjohtaja ja toinen perustaja. Kapaa motivoi mielenkiintoiset tekniset haasteet. Lisäksi hän haluaa tarjota osaaville tekijöille työpaikan, jossa he viihtyvät ja nauttivat työstään. Hän uskoo…
Lue lisää
Liittyminen tekstiviestiryhmään ja siitä poistuminen
15.3.2022
Quriirissa voi nyt ottaa käyttöön hakusanan, joka mahdollistaa asiakkaiden liittymisen tekstiviestiryhmään sekä poistumisen ryhmästä. Hakusana on tehokas keino kasvattaa tekstiviestien tilaajamääriä ja luoda esimerkiksi kanta-asiakasryhmiä. Ryhmään liittyminen hakusanalla on mahdollista…
Lue lisää
Opi personoimaan tekstiviestit – lue vinkit ja onnistu!
1.3.2022
Tekstiviesti on suora väylä asiakkaan luo ja sen tehtävä on tarjota asiakkaalle relevanttia sisältöä. Jos viesti jää yleiseksi tai robottimaiseksi, tekstiviestin teho vähenee eikä se luo tunneyhteyttä yritykseesi. Kun annat…
Lue lisää
Aika ihastua tekstiviesteihin – ota tekstiviestit osaksi palvelupolkuasi
17.2.2022
Asiakkaat odottavat yritykseltäsi tekstiviestejä – oletko valmis ottamaan haltuun tämän tehokkaan kanavan? Tekstiviestit ovat osa yhä useamman menestyvän yrityksen asiakasviestintää – vahvistukset, muistutukset, pin-koodit tunnistautumiseen, asiakaskyselyt ja ilmoitukset toimituksista lähetetään…
Lue lisää
Tekstiviestimyytit osa 2: Tekstiviestimarkkinointi on kallista
8.2.2022
Onko tekstiviestimarkkinointi kallista? On totta, että tekstiviestit eivät ole täysin ilmaisia lähettää, mutta kun katsoo tekstiviestien hyötyjä ja hintoja kokonaisuutena, tulee siitä varsin varteenotettava ja kustannustehokas kanava. Voikin kysyä,…
Lue lisää
Quriiritarinoita: Tanja Lipponen, markkinointipäällikkö
1.2.2022
Tällä kertaa quriiritarinoita -sarjamme saa jatkoa markkinointipäällikkö Tanja Lipposen esittelyllä. Tanja aloitti Quriirilla elokuussa 2021 ja häntä kiinnostaa erityisesti asiakaslähtöisyys ja asiakkaiden auttaminen. Tanja kertoo artikkelissa työstään Quriirilla sekä paljastaa…
Lue lisää
Quriiritarinoita: Lasse Lohikoski, liiketoimintajohtaja ja toinen perustajista.
18.1.2022
Quriirin toinen perustaja, Lasse Lohikoski, on aloittanut yrittäjäuransa jo 17-vuotiaana. Yrittäjähenkistä Lassea kiinnostaa monipuolisuus ja mielenkiintoiset haasteet. Hänessä elää myös pieni viherpeukalo ja luonto on hänelle muutenkin tärkeä. Erityisesti…
Lue lisää
Yritykset lähettivät viime vuonna yli 200 miljoonaa tekstiviestiä Quriirin kautta
10.1.2022
Quriirin teknologian avulla lähetettiin koronasta huolimatta yli 200 miljoonaa tekstiviestiä vuoden 2021 aikana. Yritys on kasvanut vuodesta 2017 huimat 350 % ja liikevoittoprosentti ylsi viime vuonna yli 29 %:iin. …
Lue lisää
Quriiri tukee John Nurmisen säätiön toimintaa
22.12.2021
Tänä jouluna olemme mukana Itämeren pelastusjoukoissa ja tuemme joululahjoituksellamme John Nurmisen säätiötä, joka toteuttaa tuloksellisia ja konkreettisia Itämeren suojelutoimia. Itämerta uhkaavat monet ongelmat: ? Rehevöityminen on Itämeren suurin ja näkyvin ympäristöongelma. Vaikka merta…
Lue lisää
Quriiritarinoita – Risto Holappa, senior sovelluskehittäjä
15.12.2021
Risto on tyytyväinen pienen porukan ketteryyteen ja mahdollisuuteen käyttää moderneja web teknologioita. Vapaa-ajallaan hän nauttii luonnossa olemisesta ja viettää aikaa syksyllä syntyneen esikoispojan kanssa. Mikä on tehtäväsi Quriirilla?…
Lue lisää
NPS-kyselyt tekstiviestillä
13.12.2021
Quriirissa on nyt saatavilla uusi sovellus NPS-kyselyiden tekemiseen. NPS-luku (Net Promoter Score) kertoo asiakkaiden suositteluhalukkuudesta ja nyt voit selvittää sen helposti tekstiviestien avulla. Tekstiviestikyselyiden vastausprosentti on erittäin korkea – jopa…
Lue lisää