Valitse sivu
Uutiset & Blogi

Opi lisää tekstiviesteistä

Quriirin kasvu jatkuu – lähes 240 miljoonaa välitettyä tekstiviestiä vuoden 2022 aikana
10.1.2023
Viime vuosi oli tekstiviestin juhlavuosi. 30-vuotias tekstiviesti elää yhä vahvasti yritysten asiakasviestinnässä. Tekstiviesti ei visuaalisuudella loista, mutta tehokkuudella sitäkin enemmän. Ja siksi yhä useampi yritys luottaa tekstiviestiin, kun haluavat viestiä…
Lue lisää
Annamme joululahjat Itämerelle
13.12.2022
Olemme tänäkin vuonna mukana pelastamassa Itämerta ja tuemme joululahjoituksellamme John Nurmisen Säätiön toimintaa Itämeren ja sen perinnön pelastamiseksi. John Nurmisen säätiö toteuttaa tuloksellisia ja konkreettisia Itämeren suojelutoimia.  Itämerta uhkaavat monet…
Lue lisää
Miksi sähköyhtiöt luottavat tekstiviestiin asiakasviestinnässä?
28.11.2022
Energiakriisi ja tulevan talven mahdolliset sähkökatkot sähkön riittävyyden takaamiseksi ovat saaneet sähköyhtiöt varautumaan myös katkoksista tiedottamiseen. Usein sähköyhtiöt valitsevat tiedotuskanavaksi tekstiviestin ja myös Quriiria on lähestytty useamman sähköyhtiön toimesta. Syitä…
Lue lisää
Tekstiviesti täyttää joulukuussa 30 vuotta – miksi SMS elää yhä vahvasti yritysviestinnässä?
1.11.2022
Ensimmäinen tekstiviesti lähetettiin lähes 30 vuotta sitten 3. joulukuuta 1992 Isossa-Britanniassa ja tällä perinteisellä kanavalla on edelleen vahva asema yritysviestinnässä. Quriirin tilastojen mukaan yritysten lähettämien viestien määrä on viime vuosina…
Lue lisää
Puhelinmyynnin uusi jälkivahvistusvelvoite – käytännöt ja tekstiviestin rooli
17.10.2022
Vuoden 2023 alussa astuu voimaan B2C-myynnin jälkivahvistusvelvoite, joka muuttaa puhelinmyynnin toimintakenttää merkittävästi. Velvoite koskee sekä uusia että nykyisiä B2C -asiakkaita. Mikä jälkivahvistusvelvoite on ja mitä se tarkoittaa käytännössä? Tähän…
Lue lisää
Mikä on SMS Gateway ja mihin sitä tarvitaan?
4.10.2022
Jotta yritys voi lähettää tekstiviestillä markkinointiviestejä, vahvistus- ja muistutusviestejä tai kyselyitä, tarvitaan viestinvälityspalvelu, josta käytetään yleisesti nimeä SMS Gateway tai SMS API. Mitä se käytännössä tarkoittaa ja mitä olisi hyvä…
Lue lisää
Tekstiviestimarkkinointi: suoramarkkinointia vai palvelua?
20.9.2022
Onnistuneella tekstiviestimarkkinoinnilla voit luoda syvempiä suhteita asiakkaisiin ja parantaa asiakastyytyväisyyttä. Jos et ajattele näin tekstiviestimarkkinoinnista, saatat katsoa kanavaa liian kapeasti.
Lue lisää
Mikä on 2FA eli kaksivaiheinen tunnistautuminen?
22.8.2022
Kaksivaiheinen tunnistautuminen (2FA / two-factor authentication) tarkoittaa nimensä mukaisesti sitä että, sisäänkirjautumisen yhteydessä käyttäjä antaa tunnuksen ja salasanan lisäksi toisen tietoturvaa lisäävän kriteerin, kuten tekstiviestillä lähetettävän koodin. Kaksivaiheisen tunnistautumisen avulla…
Lue lisää
Uusi, helppokäyttöinen SMS-varmennus -palvelu
9.8.2022
Tänään meillä on erittäin hienoja uutisia kaikille, jotka etsivät vaivatonta ja kustannustehokasta tapaa lisätä tekstiviestivarmennus digitaalisiin palveluihin ja sovelluksiin. Olemme kehittäneet uuden SMS-varmennus -palvelun, joka mahdollistaa tekstiviestivarmennuksen…
Lue lisää
Paranna asiakastyytyväisyyttä tekstiviestikyselyn avulla
31.5.2022
Yhä useammalle yritykselle asiakaspalautteen saaminen on tärkeä osa toiminnan ja asiakastyytyväisyyden kehittämistä. Moni yritys kuitenkin kokee haasteelliseksi vastausten saamisen ja etsii keinoja kerätä palautetta helposti ja kustannustehokkaasti. Tekstiviestikysely on edullinen…
Lue lisää
Miten asiakkaamme hyödyntävät tekstiviestiä?
17.5.2022
Tekstiviestin hyödyntäminen yritysviestinnässä on kasvussa ja suosion odotetaan kasvavan 52% vuoteen 2023 mennessä*. Tekstiviestin vahvuuksiin kuuluu ehdottomasti sen varma tavoittavuus. Tekstiviestit menevät perille, ne luetaan varmasti…
Lue lisää
Käyttökokemus- ja käytettävyysasiantuntija Elise Eskelinen Quriirin tiimiin
13.5.2022
Quriirin tiimi jatkoi kasvuaan, kun meille liittyi pitkän linjan käyttökokemus- ja käytettävyysasiantuntija Elise Eskelinen. Quriiria kehitetään jatkuvasti entistäkin monipuolisemmaksi yritysviestinnän kokonaisuudeksi. Palvelun käytettävyyden kehittäminen on tärkeää, jotta Quriiri olisi jatkossakin…
Lue lisää