Olemme toimintamme alusta saakka kuunnelleet asiakkaidemme toiveita ja palautteita, jotta voimme kehittää palveluitamme entistä paremmiksi. Teimme maaliskuussa 2022 NPS-kyselyn asiakkaillemme ja saimme tulokseksi 95, joka on poikkeuksellisen hyvä NPS (Net Promoter Score) -luku.
NPS on asiakastyytyväisyyden mittari, jonka avulla voi mitata asiakkaiden suositteluhalukkuutta, eli sitä, kuinka todennäköisesti he suosittelisivat yritystä, tuotetta tai palvelua ystävilleen tai kollegoilleen. NPS-kysely toteutetaan yhdellä kysymyksellä, joka on usein muotoiltu seuraavasti ”Kuinka todennäköisesti suosittelisit meitä ystävälle tai työtoverille asteikolla 0-10? (0=erittäin epätodennäköisesti – 10=erittäin todennäköisesti). Lue lisää NPS-kyselystä.
Net Promoter Scoren arvo voi olla mitä tahansa -100:n ja 100:n välillä. Yleisesti ottaen positiivinen NPS (luku joka on yli 0) luokitellaan hyväksi, arvo joka on yli 50 erinomaiseksi ja arvo joka on yli 70 poikkeukselliseksi. Oman kyselymme vastaajat jakautuivat seuraavasti: 94.74% suosittelijoita, 5.26% passiivisia ja 0% arvostelijoita ja NPS-indeksi oli 95. Olemme erittäin iloisia tästä tuloksesta!
“Yksi tärkeimpiä arvojamme on laatu. Panostamme laatuun prosessiemme jokaisessa vaiheessa. Haluamme olla ylpeitä työmme lopputuloksesta, jolloin se näkyy myös asiakastyytyväisyydessä.”
Quriirin liiketoimintajohtaja Lasse Lohikoski.
NPS-kysely toteutettiin tekstiviestillä
Teimme NPS-kyselyn Quriirin omalla NPS-sovelluksella. Loimme kyselyn selaimessa toimivan palvelumme avulla ja lähetimme sen asiakkaiden matkapuhelimiin tekstiviestinä. Vastauksia alkoi kertymään välittömästi ja tulokset olivat nähtävissä nopeasti.
Esimerkki tyytyväisestä asiakkaasta on Toyotan kansainvälinen joustavan liikkumisen brändi KINTO, joka hyödyntää Quriirin tekstiviestikyselyä asiakastyytyväisyyden mittaamiseen.
Suuret kiitokset asiakkaillemme vastauksista sekä luottamuksesta palveluihimme! Jatkamme palvelun kehittämistä ja parantamista entistäkin paremmaksi, jotta yritysten ja asiakkaiden välinen viestintä olisi mahdollisimman sujuvaa.
Haluaisitko kuulla lisää tekstiviestipalveluistamme? Ota rohkeasti yhteyttä, kerromme mielellämme lisää.