Tekstiviestikyselyt – tehokas tapa tavoittaa asiakkaat ja saada palautetta
Tekstiviestikyselyn avulla saat helposti ja tehokkaasti palautetta asiakkailtasi. Mittaa jatkuvaa asiakastyytyväisyyttä yksittäisestä palvelu- tai ostotapahtumasta tai toteuta suurempi kysely isolle kohderymälle kerralla.

Kolme keskeistä hyötyä tekstiviestikyselystä
Tavoita kohderyhmä varmasti ja tehokkaasti
Tekstiviesti tavoittaa vastaanottajan erittäin suurella todennäköisyydellä.
Korkea vastausprosentti
Seuraa ja reagoi nopeasti
Palautetta oikealla hetkellä – tekstiviestikysely tavoittaa varmasti
Tutkimusten mukaan 98 % tekstiviesteistä avataan, ja vastausprosentti on moninkertainen verrattuna sähköpostiin. Siksi yhä useammat organisaatiot hyödyntävät tekstiviestikyselyitä asiakastyytyväisyyden mittaamiseen, palautteen keräämiseen ja asiakaskokemuksen kehittämiseen.


Mihin tilanteisiin tekstiviestikysely sopii?
Tekstiviestikysely toimii erityisen hyvin, kun haluat palautteen:
- Heti palvelutapahtuman jälkeen (esim. asiakaspalvelu, toimitus, ostos)
- Uuden asiakkuuden alussa tai projektin päättyessä
- Tietyistä yksittäisistä kokemuksista (esim. huollon sujuvuus, noudon toimivuus)
- Säännöllisesti osana jatkuvaa asiakastyytyväisyysmittausta
Voit kysyä esimerkiksi:
”Kuinka tyytyväinen olit palveluun asteikolla 1–5?”
tai
”Saitko asian hoidettua yhdellä yhteydenotolla?”
Mihin tilanteisiin tekstiviestikysely sopii?
Tekstiviestikysely toimii erityisen hyvin, kun haluat palautteen:
- Heti palvelutapahtuman jälkeen (esim. asiakaspalvelu, toimitus, ostos)
- Uuden asiakkuuden alussa tai projektin päättyessä
- Tietyistä yksittäisistä kokemuksista (esim. huollon sujuvuus, noudon toimivuus)
- Säännöllisesti osana jatkuvaa asiakastyytyväisyysmittausta
Voit kysyä esimerkiksi:
”Kuinka tyytyväinen olit palveluun asteikolla 1–5?”
tai
”Saitko asian hoidettua yhdellä yhteydenotolla?”


Korkea vastausprosentti
Tekstiviestikyselyiden vastausprosentti on asiakkaillamme ollut jopa 67%. Tee kyselyt helposti Quriirin selainpohjaisen sovelluksen avulla tai automatisoi halutessasi kyselyn lähetys suoraan omasta järjestelmästäsi, ja selvitä mitä asiakkaasi yrityksestäsi ajattelevat.
Toyotan joustavan liikkumisen brändi KINTO kerää tekstiviestikyselyn avulla arvokasta asiakaspalautetta ja kehittää palvelua entistä paremmaksi.
“Quriirin tekstiviestikysely on erittäin toimiva ja tehokas keino kerätä asiakaspalautetta. Käyttöliittymä on selkeä ja tarvittaessa olen saanut asiantuntevaa ja henkilökohtaista apua.”
Juho Ikonen, Mobility & Marketing Specialist,
Toyota Finance Finland Oy
Miksi Quriiri?
Palveleva tuki
Luotettava
Laatu ja luotettavuus ovat toimintamme perusta. Voit luottaa siihen, että isotkin viestimäärät menevät luotettavasti perille.
Turvallinen
Asiakkaidemme tietosuoja on meille äärimmäisen tärkeää. Olemme GDPR-yhteensopiva ja käsittelemme asiakkaidemme tietoja aina EU:n sisäpuolella.
Kotimainen ja stabiili

Tekstiviestikysely Quriirin avulla – helppo tapa saada palautetta
Quriirin ratkaisu tekee asiakaspalautteen keräämisestä nopeaa ja tehokasta. Kyselyiden lähettäminen onnistuu käyttöliittymästä, API:n kautta tai ajastetusti. Saat selkeän näkymän vastauksiin ja mahdollisuuden reagoida palautteeseen heti.
Luo oma kyselysi
Suunnittele mitä haluat kysyä ja vastaanota vastauksia.