OMINAISUUDET | NPS-KYSELY
Selvitä asiakastyytyväisyys helposti NPS-kyselyllä
Selvitä asiakkaasi suositteluhalukkuus ja tiedä mitä asiakkaasi ajattelevat yrityksestäsi. Tee kysely NPS-sovelluksellamme ja lähetä se kohderyhmälle tekstiviestitse. Seuraa tuloksia selkeiden raporttien avulla.
Mittaa asiakastyytyväisyyttä tehokkaasti
%
tekstiviesteistä luetaan
%
keskimääräinen vastausprosentti
%
Suomalainen
NPS kertoo asiakkaiden suositteluhalukkuudesta
NPS®️ eli Net Promoter Score on laajalti käytetty työkalu, jota voi hyödyntää yrityksen asiakasuskollisuuden analysointiin. NPS-luku kertoo asiakkaiden suositteluhalukkuudesta eli siitä, kuinka todennäköisesti he suosittelisivat yritystä, tuotetta tai palvelua ystävilleen tai kollegoilleen.
Lähetä NPS-kysely helposti
Selvitä asiakkaiden suositteluhalukkuus tekstiviestillä
Suunnittele kysely
Rakenna kysely helppokäyttöisen sovelluksemme avulla. Määritä vastausviestit jokaiselle vastaukselle erikseen. Esimerkiksi ”arvostelijoille”, eli niille jotka vastasivat 0-6, voi määrittää tarkentavia kysymyksiä haasteiden parempaan ymmärtämiseen.
Lähetä heti, ajasta tai automatisoi
Lähetä isolle joukolle manuaalisesti heti, ajasta lähetys tai automatisoi lähetys esimerkiksi jokaisen palvelutapahtuman jälkeen.
Vastaanota vastauksia ja reagoi
Selvitä mitä asiakkaasi ajattelevat palveluistasi ja reagoi mahdolliseen negatiiviseen palautteeseen.
Seuraa NPS-indeksin kehittymistä
Seuraa NPS-indeksin kehittymistä sekä arvostelijoiden, passiivisten ja suosittelijoiden lukumäärää ja heidän lähettämiä palautteita.
Tarkastele tilastoja ja raportoi
Tarkastele tilastoja ja vie vastauksia tiedostoon jatkokäsittelyä varten. Opi kampanjoistasi ja raportoi.
Integroi sujuvasti
Integroi NPS-kyselyt omaan järjestelmääsi ja lähetä kysely automaattisesti esimerkiksi jokaisen palvelu- tai ostotapahtuman jälkeen.
NPS-kysely tekstiviestillä
Tekstiviesti on oiva keino toteuttaa NPS-kyselyitä, sillä tekstiviesti on nopea, kustannustehokas, se tavoittaa varmasti ja on asiakkaan kannalta vaivaton tapa vastata kyselyyn.
NPS-kysely toteutetaan yhdellä kysymyksellä, joka on usein muotoiltu seuraavasti: ”Asteikolla 0-10, kuinka todennäköisesti suosittelisit palveluamme ystävälle tai työtoverille?”
Vastausten perusteella lasketaan Net Promoter Score -arvo, joka voi olla mitä tahansa -100:n ja 100:n välillä. Yleisesti ottaen positiivinen NPS (luku joka on yli 0) luokitellaan hyväksi, arvo joka on yli 50 erinomaiseksi ja arvo joka on yli 70 poikkeuselliseksi.
Asiakkaidemme kertomaa
Tehokas keino kerätä asiakaspalautetta
”Quriirin tekstiviestikysely on erittäin toimiva ja tehokas keino kerätä asiakaspalautetta. Käyttöliittymä on selkeä ja tarvittaessa olen saanut asiantuntevaa ja henkilökohtaista apua.”
Juho Ikonen,
Mobility & Marketing Specialist, KINTO / Toyota Finance Finland Oy
Miksi Quriiri?
Kotimainen asiakaspalvelu
Quriiri on täysin kotimainen, perustajiensa omistama palvelu. Meiltä saat aina nopeaa ja asiantuntevaa apua.
Toimitusvarmuus huippuluokkaa
Quriiri on rakennettu korkeatasoisella teknologialla ja osaamisella. Voit luottaa siihen, että isotkin viestimäärät menevät luotettavasti perille.
Turvallinen
Asiakkaidemme tietosuoja on meille äärimmäisen tärkeää. Olemme GDPR-yhteensopiva ja käsittelemme asiakkaidemme tietoja aina EU:n sisäpuolella.
Luotettava
Laatu ja luotettavuus ovat toimintamme perusta. Osoituksena vakavaraisesta ja kestävästä toiminnasta olemme saaneet Suomen Vahvimmat Platina -sertifikaatin jo 7 kertaa.
%
GDPR-yhteensopiva
%