OMINAISUUDET | NPS-KYSELY
NPS-kysely – helppo tapa mitata asiakkaiden tyytyväisyyttä
Haluatko ymmärtää asiakkaidesi tyytyväisyyden nopeasti ja vaivattomasti? Quriirin tekstiviestillä lähetettävän NPS-kyselyn avulla saat arvokasta palautetta suoraan asiakkaaltasi – yksinkertaisesti ja tehokkaasti.

Mittaa asiakastyytyväisyyttä tehokkaasti
%
tekstiviesteistä luetaan
%
keskimääräinen vastausprosentti
%
Suomalainen
Aloita NPS-mittaus helposti
Aloita NPS-mittaus helposti Quriirin tehokkaalla NPS-kyselyllä. Räätälöitävillä jatkokysymyksillä saat syvällistä ymmärrystä asiakastyytyväisyyden taustalla vaikuttavista tekijöistä.


Aloita NPS-mittaus helposti
Aloita NPS-mittaus helposti Quriirin tehokkaalla NPS-kyselyllä. Räätälöitävillä jatkokysymyksillä saat syvällistä ymmärrystä asiakastyytyväisyyden taustalla vaikuttavista tekijöistä.

Tavoita asiakkaasi juuri oikealla hetkellä
Integroi kysely yrityksesi järjestelmiin ja lähetä kyselyt automaattisesti. Tai ajasta NPS-kysely säännöllisin väliajoin ymmärtääksesi mielipiteitä asiakaspolun keskeisissä kohdissa. Voit myös helposti lähettää käynnissä olevan kyselyn uusille kontakteille manuaalisesti.
Reagoi palautteisiin nopeasti
Seuraa NPS-indeksin kehittymistä ja käytä NPS-vastauksia mahdollisuutena parantaa palveluasi ja sitouttaa asiakkaitasi. Saat halutessasi ilmoituksen vastauksista sähköpostilla tai tekstiviestillä, jolloin voit reagoida palautteisiin välittömästi.


Reagoi palautteisiin nopeasti
Seuraa NPS-indeksin kehittymistä ja käytä NPS-vastauksia mahdollisuutena parantaa palveluasi ja sitouttaa asiakkaitasi. Saat halutessasi ilmoituksen vastauksista sähköpostilla tai tekstiviestillä, jolloin voit reagoida palautteisiin välittömästi.
NPS kertoo asiakkaiden suositteluhalukkuudesta
NPS®️ eli Net Promoter Score on laajalti käytetty työkalu, jota voi hyödyntää yrityksen asiakasuskollisuuden analysointiin. NPS-luku kertoo asiakkaiden suositteluhalukkuudesta eli siitä, kuinka todennäköisesti he suosittelisivat yritystä, tuotetta tai palvelua ystävilleen tai kollegoilleen.
Vastausten perusteella lasketaan Net Promoter Score -arvo, joka voi olla mitä tahansa -100:n ja 100:n välillä. NPS lasketaan vähentämällä arvostelijoiden (0-6) prosenttimäärä suosittelijoiden (9-10) prosenttimäärästä. Yleisesti ottaen positiivinen NPS (luku joka on yli 0) luokitellaan hyväksi, arvo joka on yli 50 erinomaiseksi ja arvo joka on yli 70 poikkeuselliseksi.

Asiakkaidemme kertomaa
Tehokas keino kerätä asiakaspalautetta
”Quriirin tekstiviestikysely on erittäin toimiva ja tehokas keino kerätä asiakaspalautetta. Käyttöliittymä on selkeä ja tarvittaessa olen saanut asiantuntevaa ja henkilökohtaista apua.”
Juho Ikonen,
Mobility & Marketing Specialist, KINTO / Toyota Finance Finland Oy
%
GDPR-yhteensopiva
%
Suomalainen
Miljoonaa lähetettyä SMS-viestiä / vuosi
Suositteluhalukkuus (0-10)
Aloittaminen on helppoa
Saat Quriirin nopeasti käyttöösi ja voit aloittaa kyselyjen lähettämisen helposti. Tarvittaessa autamme sinut alkuun.
Hinnat alkaen 70 € / kk
+ 0,06 – 0,0505 € / lähetetty SMS (valitun paketin mukaan)
+ 0,01 € / vastaanotettu SMS