N 100 % kotimainen
N Vastaamme nopeasti
N Panostamme laatuun
N Datasi pysyy Suomessa
Valitse sivu

OMINAISUUDET  |  TEKSTIVIESTIKYSELY

Kyselyt tekstiviestillä – kerää vastauksia helposti

Tekstiviestikysely on nopea ja luotettava tapa saada vastauksia asiakkailta juuri silloin, kun se on ajankohtaista. Quriirin ratkaisu tekee kyselyjen luomisesta ja lähettämisestä helppoa ja tehokasta.

Asiakastyytyväisyyskysely tekstiviestillä.

Miksi tehdä kyselyt tekstiviestillä?

w

Tavoita varmasti

Tekstiviestit avataan lähes aina. Kysely tavoittaa asiakkaan, ja palaute tavoittaa sinut.

Vastaaminen on helppoa

Asiakas voi vastata helposti ja nopeasti missä vain, milloin vain.

Palautetta reaaliajassa

Näet vastaukset heti ja voit reagoida nopeasti, jos jokin ei toimi.

%

tekstiviesteistä luetaan

%

keskimääräinen vastausprosentti

%

Suomalainen

Miten tekstiviestikysely toimii?

Suunnittele ja luo kysely helposti

Suunnittele ja luo kysely Quriirin käyttöliittymän avulla. Aseta jatkokysymykset ja rakenna kyselyketjuja, jossa vastaanottaja saa aina uuden kysymyksen vastattuaan edelliseen.

Asiakastyytyväisyyskysely tekstiviestillä.
Asiakastyytyväisyyskysely tekstiviestillä.

Suunnittele ja luo kysely helposti

Suunnittele ja luo kysely Quriirin käyttöliittymän avulla. Aseta jatkokysymykset ja rakenna kyselyketjuja, jossa vastaanottaja saa aina uuden kysymyksen vastattuaan edelliseen.

NPS-kysely tekstiviestillä.

Tavoita asiakkaasi juuri oikealla hetkellä

Integroi kysely yrityksesi järjestelmiin ja lähetä kyselyt automaattisesti. Tai ajasta kysely säännöllisin väliajoin ymmärtääksesi mielipiteitä asiakaspolun keskeisissä kohdissa. Voit myös helposti lähettää käynnissä olevan kyselyn uusille kontakteille manuaalisesti.

Reagoi palautteisiin nopeasti

Seuraa vastauksia ja käytä palautteita mahdollisuutena parantaa palveluasi ja sitouttaa asiakkaitasi. Saat halutessasi ilmoituksen vastauksista sähköpostilla tai tekstiviestillä, jolloin voit reagoida palautteisiin välittömästi.

Asiakastyytyväisyyskysely tekstiviestillä.
Asiakastyytyväisyyskysely tekstiviestillä.

Reagoi palautteisiin nopeasti

Seuraa vastauksia ja käytä palautteita mahdollisuutena parantaa palveluasi ja sitouttaa asiakkaitasi. Saat halutessasi ilmoituksen vastauksista sähköpostilla tai tekstiviestillä, jolloin voit reagoida palautteisiin välittömästi.

Asiakkaidemme kertomaa:

”Quriirin tekstiviestikysely on erittäin toimiva ja tehokas keino kerätä asiakaspalautetta. Tarvittaessa olen saanut asiantuntevaa ja henkilökohtaista apua.”

Juho Ikonen,
Mobility & Marketing Specialist, KINTO / Toyota Finance Finland Oy

Kinto asiakastarina

%

GDPR-yhteensopiva

%

Suomalainen

Miljoonaa lähetettyä SMS-viestiä / vuosi

Suositteluhalukkuus (0-10)

Quriirin tekstiviestikyselyt

Quriirilla on kyselyjen luomiseen ja lähettämiseen suunniteltu työkalu, jonka avulla saat kyselyn helposti käyntiin. Rakenna NPS- ja asiakastyytyväisyyskyselyt, tapahtumakutsut tai vaikka pikaiset äänestykset. Kyselytyökalun mukana on valmiita mallipohjia – tai voit luoda kyselyn täysin omien tarpeidesi mukaan. Katso alla olevasta videosta, kuinka helppoa kyselyn luominen on.

Quriirin NPS.
Klikkaamalla kuvaa sinut ohjataan YouTube -sivustolle.

Aloittaminen on helppoa

Saat Quriirin nopeasti käyttöösi ja voit aloittaa kyselyjen lähettämisen helposti. Tarvittaessa autamme sinut alkuun.

Hinnat alkaen 70 € / kk 

+ 0,06 – 0,0505 € / lähetetty SMS (valitun paketin mukaan)
+ 0,01 € / vastaanotettu SMS

Usein kysyttyä tekstiviestikyselyistä

Miten tekstiviestikyselyt toimivat?
Tekstiviestikysely toimii siten, että yritys lähettää asiakkaalle kysymyksen sisältävän viestin, johon asiakas voi vastata suoraan tekstiviestillä. Vastaukset tallentuvat automaattisesti järjestelmään, jossa niitä voidaan helposti seurata ja analysoida. Quriirin tekstiviestikyselyiden avulla rakennat NPS- ja asiakastyytyväisyyskyselyt, tapahtumakutsut tai äänestykset, helposti ja tehokkaasti.

Kuinka hyvin tekstiviestikyselyt tavoittavat?
Tutkimusten mukaan 98 % tekstiviesteistä avataan, ja vastausprosentti on merkittävästi korkeampi kuin sähköposteissa. Tämän ansiosta organisaatioiden on mahdollista hyödyntää tekstiviestikyselyjä yhä enemmän asiakastyytyväisyyden seuraamiseen, palautteen keräämiseen ja asiakaskokemuksen kehittämiseen.
Ovatko tekstiviestikyselyt tietoturvallisia?
Tekstiviestikyselyt ovat tietoturvallisia, sillä Quriiri on täysin sitoutunut noudattamaan EU:n tietosuojadirektiiviä (GDPR). Myös asiakastiedot tallennetaan aina EU:n sisäpuolella.
Voiko lähettäjänä olla yrityksen nimi?

Ei voi. Jos haluat viesteihin vastausmahdollisuuden, täytyy lähettäjätietona olla longcode-numero tai lyhytnumero.
Alfanumeeriseen lähettäjätietoon (esim. yrityksen nimi) ei voi vastata – tämä on tekninen rajoitus, ei Quriirin.

Varaa etäesittely

Haluatko nähdä miten Quriiri toimii käytännössä?

Varaa aika maksuttomaan etäesittelyyn, niin näytän, miten Quriiri voi auttaa juuri sinua.