OMINAISUUDET | TEKSTIVIESTIKYSELY
Kyselyt tekstiviestillä – kerää vastauksia helposti
Tekstiviestikysely on nopea ja luotettava tapa saada vastauksia asiakkailta juuri silloin, kun se on ajankohtaista. Quriirin ratkaisu tekee kyselyjen luomisesta ja lähettämisestä helppoa ja tehokasta.
Miksi tehdä kyselyt tekstiviestillä?
Tavoita varmasti
Tekstiviestit avataan lähes aina. Kysely tavoittaa asiakkaan, ja palaute tavoittaa sinut.
Vastaaminen on helppoa
Asiakas voi vastata helposti ja nopeasti missä vain, milloin vain.
Palautetta reaaliajassa
Näet vastaukset heti ja voit reagoida nopeasti, jos jokin ei toimi.
%
tekstiviesteistä luetaan
%
keskimääräinen vastausprosentti
%
Suomalainen
Miten tekstiviestikysely toimii?
Suunnittele ja luo kysely helposti
Suunnittele ja luo kysely Quriirin käyttöliittymän avulla. Aseta jatkokysymykset ja rakenna kyselyketjuja, jossa vastaanottaja saa aina uuden kysymyksen vastattuaan edelliseen.
Suunnittele ja luo kysely helposti
Suunnittele ja luo kysely Quriirin käyttöliittymän avulla. Aseta jatkokysymykset ja rakenna kyselyketjuja, jossa vastaanottaja saa aina uuden kysymyksen vastattuaan edelliseen.
Tavoita asiakkaasi juuri oikealla hetkellä
Integroi kysely yrityksesi järjestelmiin ja lähetä kyselyt automaattisesti. Tai ajasta kysely säännöllisin väliajoin ymmärtääksesi mielipiteitä asiakaspolun keskeisissä kohdissa. Voit myös helposti lähettää käynnissä olevan kyselyn uusille kontakteille manuaalisesti.
Reagoi palautteisiin nopeasti
Seuraa vastauksia ja käytä palautteita mahdollisuutena parantaa palveluasi ja sitouttaa asiakkaitasi. Saat halutessasi ilmoituksen vastauksista sähköpostilla tai tekstiviestillä, jolloin voit reagoida palautteisiin välittömästi.
Reagoi palautteisiin nopeasti
Seuraa vastauksia ja käytä palautteita mahdollisuutena parantaa palveluasi ja sitouttaa asiakkaitasi. Saat halutessasi ilmoituksen vastauksista sähköpostilla tai tekstiviestillä, jolloin voit reagoida palautteisiin välittömästi.
%
GDPR-yhteensopiva
%
Suomalainen
Miljoonaa lähetettyä SMS-viestiä / vuosi
Suositteluhalukkuus (0-10)
Quriirin tekstiviestikyselyt
Quriirilla on kyselyjen luomiseen ja lähettämiseen suunniteltu työkalu, jonka avulla saat kyselyn helposti käyntiin. Rakenna NPS- ja asiakastyytyväisyyskyselyt, tapahtumakutsut tai vaikka pikaiset äänestykset. Kyselytyökalun mukana on valmiita mallipohjia – tai voit luoda kyselyn täysin omien tarpeidesi mukaan. Katso alla olevasta videosta, kuinka helppoa kyselyn luominen on.
Aloittaminen on helppoa
Saat Quriirin nopeasti käyttöösi ja voit aloittaa kyselyjen lähettämisen helposti. Tarvittaessa autamme sinut alkuun.
Hinnat alkaen 70 € / kk
+ 0,06 – 0,0505 € / lähetetty SMS (valitun paketin mukaan)
+ 0,01 € / vastaanotettu SMS
Usein kysyttyä tekstiviestikyselyistä
Miten tekstiviestikyselyt toimivat?
Tekstiviestikysely toimii siten, että yritys lähettää asiakkaalle kysymyksen sisältävän viestin, johon asiakas voi vastata suoraan tekstiviestillä. Vastaukset tallentuvat automaattisesti järjestelmään, jossa niitä voidaan helposti seurata ja analysoida. Quriirin tekstiviestikyselyiden avulla rakennat NPS- ja asiakastyytyväisyyskyselyt, tapahtumakutsut tai äänestykset, helposti ja tehokkaasti.
Kuinka hyvin tekstiviestikyselyt tavoittavat?
Tutkimusten mukaan 98 % tekstiviesteistä avataan, ja vastausprosentti on merkittävästi korkeampi kuin sähköposteissa. Tämän ansiosta organisaatioiden on mahdollista hyödyntää tekstiviestikyselyjä yhä enemmän asiakastyytyväisyyden seuraamiseen, palautteen keräämiseen ja asiakaskokemuksen kehittämiseen.
Ovatko tekstiviestikyselyt tietoturvallisia?
Tekstiviestikyselyt ovat tietoturvallisia, sillä Quriiri on täysin sitoutunut noudattamaan EU:n tietosuojadirektiiviä (GDPR). Myös asiakastiedot tallennetaan aina EU:n sisäpuolella.
Voiko lähettäjänä olla yrityksen nimi?
Ei voi. Jos haluat viesteihin vastausmahdollisuuden, täytyy lähettäjätietona olla longcode-numero tai lyhytnumero.
Alfanumeeriseen lähettäjätietoon (esim. yrityksen nimi) ei voi vastata – tämä on tekninen rajoitus, ei Quriirin.

