Valitse sivu
Uutiset & Blogi

Opi lisää tekstiviesteistä

Quriiritarinoita: Lasse Lohikoski, liiketoimintajohtaja ja toinen perustajista.
18.1.2022
Quriirin toinen perustaja, Lasse Lohikoski, on aloittanut yrittäjäuransa jo 17-vuotiaana. Yrittäjähenkistä Lassea kiinnostaa monipuolisuus ja mielenkiintoiset haasteet. Hänessä elää myös pieni viherpeukalo ja luonto on hänelle muutenkin tärkeä. Erityisesti…
Lue lisää
Yritykset lähettivät viime vuonna yli 200 miljoonaa tekstiviestiä Quriirin kautta
10.1.2022
Quriirin teknologian avulla lähetettiin koronasta huolimatta yli 200 miljoonaa tekstiviestiä vuoden 2021 aikana. Yritys on kasvanut vuodesta 2017 huimat 350 % ja liikevoittoprosentti ylsi viime vuonna yli 29 %:iin. …
Lue lisää
Quriiri tukee John Nurmisen säätiön toimintaa
22.12.2021
Tänä jouluna olemme mukana Itämeren pelastusjoukoissa ja tuemme joululahjoituksellamme John Nurmisen säätiötä, joka toteuttaa tuloksellisia ja konkreettisia Itämeren suojelutoimia. Itämerta uhkaavat monet ongelmat: ? Rehevöityminen on Itämeren suurin ja näkyvin ympäristöongelma. Vaikka merta…
Lue lisää
Tervetuloa Quriirin tiimiin Tapio!
9.12.2021
Quriirin tiimi sai vahvistusta, kun Tapio Palomaa aloitti senior front-end -kehittäjänä joulukuun alussa. Tapion päätehtävä on Quriirin käyttöliittymän suunnittelu ja toteutus. Tapio nauttii uusien tietojen, taitojen ja näkökulmien opiskelusta –…
Lue lisää
Mihin aikaan ryhmätekstiviestit kannattaa lähettää?
7.12.2021
Törmäämme säännöllisesti kysymykseen siitä mikä on paras aika lähettää ryhmätekstiviestit. Yhtä oikeaa vastausta tähän kysymykseen ei ole, sillä vastaukseen vaikuttavat oleellisesti kampanjan luonne, kohdeyleisö ja viestin sisältö. Voidaan kuitenkin…
Lue lisää
Quriiritarinoita – Thomas Wahlberg, teknologiajohtaja
2.12.2021
Modernit teknologiat ja mahdollisuus vaikuttaa isossa skaalassa toivat Thomaksen Quriirille. Thomasta kiinnostaa myös urheilu, kitaran soitto ja erilaiset pelit.  Mikä on tehtäväsi Quriirilla? Teknologiajohtajana tavoitteenani…
Lue lisää
Tekstiviestimyytit osa 1: älä klikkaa tekstiviestin linkkiä
23.11.2021
Tekstiviestit herättävät ajatuksia suuntaan ja toiseen: toiset pitävät niitä ärsyttävinä, osa pelkää huijausviestejä, tekstiviestejä pidetään liian vanhana tapana viestiä, toiset taas pitää niitä hyödyllisinä ja myös vastaa niihin mielellään. Kohtaamme…
Lue lisää
Black Friday- ja Joulumyynti nousuun tekstiviesteillä
4.11.2021
Loppuvuoden aikana monen yrityksen viestintä keskittyy Black Fridayn ja Joulumyynnin ympärille. Haasteena on saada oma viesti läpi, jotta asiakas näkisi tarjouksen ja kiinnostuisi. Miten erottua viestien tulvassa ja saada kohderyhmän…
Lue lisää
Kaksisuuntainen viestintä tekstiviestillä: vahvista asiakassuhteitasi
28.10.2021
Monessa yrityksessä mietitään entistä enemmän, miten rakennetaan ja ylläpidetään syvempiä ja uskollisempia asiakassuhteita. Tekstiviesti on erittäin toimiva ja edullinen tapa viestiä asiakkaiden kanssa. Tässä blogissa avaamme mitä tarkoittaa kaksisuuntainen viestintä…
Lue lisää
Hyödynnä tekstiviestiä asiakaskokemuksen parantamiseen
21.10.2021
Digitaalisia kanavia ja tekstiviestejä hyödynnetään useimmiten liidien sekä uusien asiakkaiden hankintaan. Viime aikoina yritysten strategiat ovat kuitenkin alkaneet painottamaan olemassa olevien asiakassuhteiden syventämistä ja asiakaskokemuksen parantamista. Yrityksissä tiedostetaan uskollisten asiakkaiden…
Lue lisää
Tekstiviestipalvelu Quriirin ilme uudistui
14.10.2021
Quriirin logo ja visuaalinen ilme on päivitetty vastaamaan lupaustamme ”Koe tekstiviestin tehokkuus viestinnässä.” Tekstiviesti mahdollistaa suoran yhteyden asiakkaisiin ja sidosryhmiin ja haluamme olla luomassa merkityksellisiä yhteyksiä, joista hyötyvät sekä yritykset…
Lue lisää
Halloween, Black Friday, Isänpäivä, Joulu – vinkit loppuvuoden tekstiviestikampanjoihin
24.9.2021
Yhä useampi kuluttaja shoppailee verkossa mobiilisti ja loppuvuoden juhlakauden aikana mobiiliostosten määrän ennustetaan kasvavan entisestään. Emarketer arvioi, että vaikka paluu normaaliin on alkanut, kuluttajat ovat jatkossakin halukkaita tekemään ostoksensa puhelimella.
Lue lisää