Valitse sivu
Uutiset & Blogi

Opi lisää tekstiviesteistä

Mihin aikaan ryhmätekstiviestit kannattaa lähettää?
7.12.2021
Törmäämme säännöllisesti kysymykseen siitä mikä on paras aika lähettää ryhmätekstiviestit. Yhtä oikeaa vastausta tähän kysymykseen ei ole, sillä vastaukseen vaikuttavat oleellisesti kampanjan luonne, kohdeyleisö ja viestin sisältö. Voidaan kuitenkin…
Lue lisää
Quriiritarinoita – Thomas Wahlberg, teknologiajohtaja
2.12.2021
Modernit teknologiat ja mahdollisuus vaikuttaa isossa skaalassa toivat Thomaksen Quriirille. Thomasta kiinnostaa myös urheilu, kitaran soitto ja erilaiset pelit.  Mikä on tehtäväsi Quriirilla? Teknologiajohtajana tavoitteenani…
Lue lisää
Tekstiviestimyytit osa 1: älä klikkaa tekstiviestin linkkiä
23.11.2021
Tekstiviestit herättävät ajatuksia suuntaan ja toiseen: toiset pitävät niitä ärsyttävinä, osa pelkää huijausviestejä, tekstiviestejä pidetään liian vanhana tapana viestiä, toiset taas pitää niitä hyödyllisinä ja myös vastaa niihin mielellään. Kohtaamme…
Lue lisää
Anna asiakaslahjaksi lukuelämys Elisa Kirja -koodilla
5.11.2021
Voit nyt helposti muistaa asiakkaitasi ja yhteistyökumppaneitasi Elisa Kirja -koodilla. Joulu on mainio aika kiittää kuluneesta vuodesta, toivottaa hyvää joulua ja osoittaa välittävänsä. Henkilökohtainen ja yllätyksellinen tekstiviesti on erinomainen keino…
Lue lisää
Black Friday- ja Joulumyynti nousuun tekstiviesteillä
4.11.2021
Loppuvuoden aikana monen yrityksen viestintä keskittyy Black Fridayn ja Joulumyynnin ympärille. Haasteena on saada oma viesti läpi, jotta asiakas näkisi tarjouksen ja kiinnostuisi. Miten erottua viestien tulvassa ja saada kohderyhmän…
Lue lisää
Kaksisuuntainen viestintä tekstiviestillä: vahvista asiakassuhteitasi
28.10.2021
Monessa yrityksessä mietitään entistä enemmän, miten rakennetaan ja ylläpidetään syvempiä ja uskollisempia asiakassuhteita. Tekstiviesti on erittäin toimiva ja edullinen tapa viestiä asiakkaiden kanssa. Tässä blogissa avaamme mitä tarkoittaa kaksisuuntainen viestintä…
Lue lisää
Hyödynnä tekstiviestiä asiakaskokemuksen parantamiseen
21.10.2021
Digitaalisia kanavia ja tekstiviestejä hyödynnetään useimmiten liidien sekä uusien asiakkaiden hankintaan. Viime aikoina yritysten strategiat ovat kuitenkin alkaneet painottamaan olemassa olevien asiakassuhteiden syventämistä ja asiakaskokemuksen parantamista. Yrityksissä tiedostetaan uskollisten asiakkaiden…
Lue lisää
Tekstiviestipalvelu Quriirin ilme uudistui
14.10.2021
Quriirin logo ja visuaalinen ilme on päivitetty vastaamaan lupaustamme ”Koe tekstiviestin tehokkuus viestinnässä.” Tekstiviesti mahdollistaa suoran yhteyden asiakkaisiin ja sidosryhmiin ja haluamme olla luomassa merkityksellisiä yhteyksiä, joista hyötyvät sekä yritykset…
Lue lisää
Halloween, Black Friday, Isänpäivä, Joulu – vinkit loppuvuoden tekstiviestikampanjoihin
24.9.2021
Yhä useampi kuluttaja shoppailee verkossa mobiilisti ja loppuvuoden juhlakauden aikana mobiiliostosten määrän ennustetaan kasvavan entisestään. Emarketer arvioi, että vaikka paluu normaaliin on alkanut, kuluttajat ovat jatkossakin halukkaita tekemään ostoksensa puhelimella.
Lue lisää
Miten saat käyttöön ryhmätekstiviestit yritykselle?
22.9.2021
Tekstiviestit ovat olleet olemassa jo vuodesta 1992 ja vaikka yksityishenkilöt ovat siirtyneet enemmän muihin kanaviin, ovat tekstiviestit hyvin tehokas viestintäkanava yritysten ja asiakkaiden välisessä viestinnässä. Tämä johtuu useista tekstiviestin eduista verrattuna…
Lue lisää
Ota tekstiviestit osaksi markkinointia – 6 vinkkiä
15.9.2021
Meillä Quriirilla on ilo työskennellä useiden edistyksellisten yritysten ja organisaatioiden kanssa, jotka hyödyntävät tekstiviestimarkkinointia ja viestivät tekstiviesteillä asiakkaiden kanssa. Oikein hyödynnettynä tekstiviesti on helppo ja kustannustehokas kanava markkinointiin niin suurille…
Lue lisää
Vika- ja häiriöviestit tehokkaasti perille tekstiviestillä
8.9.2021
Tekstiviestit ovat yksi tehokkaimmista keinoista tavoittaa asiakkaat nopeasti ja siksi tekstiviestit ovat hyvin toimiva keino erilaisten häiriöilmoitusten viestimiseen. Esimerkiksi sähköyhtiöiden asiakkaat arvostavat sitä, että saavat reaaliaikaista tietoa sähkökatkoksista. Erityisesti se…
Lue lisää