TOIMIALAT | MATKAILU
Tavoita matkailijat ja asiakkaat luotettavasti
Pidä yhteyttä matkailijoihin ja asiakkaisiin ja lisää asiakastyytyväisyyttä henkilökohtaisilla tekstiviesteillä.
Tekstiviesti matkailualalla
Nosta asiakkaiden tyytyväisyyttä viestimällä heille tehokkaasti ja luotettavasti.
Tarjoukset ja markkinointiviestit
Edistä myyntiäsi lähettämällä erikoistarjouksia lähteville asiakkaille. Tekstiviesti toimii erittäin hyvin myös viime hetken tarjousten lähettämiseen. Näin voit saada myytyä esimerkiksi vapaita huoneita sesonkiaikojen ulkopuolella.
Varausvahvistukset- ja muistutukset
Lähetä asiakkaille tekstiviestivahvistus, joka sisältää tärkeät varaustiedot. Näin kaikki asiakkaalle tärkeät tiedot ovat heti saatavilla Paranna asiakaskokemusta lähettämällä muistutusviestejä tulevasta vierailusta ja liitä mukaan hyödyllistä tietoa, kuten osoite, ajo-ohje, huonenumero tai oven avainkoodi.
Asiakaspalvelu
Helpota asiakaspalvelua ja mahdollista kaksisuuntainen viestintä, jolloin asiakas voi kysyä tekstiviestillä apua. Asiakkaat arvostavat nopeaa ja yksinkertaista tapaa olla yhteydessä ja tutkimusten mukaan suurin osa kuluttajista viestii mieluiten tekstaamalla. Voit parantaa asiakaskokemusta helposti mahdollistamalla asiakaspalvelun tekstiviestitse.
Vinkit
Yllätä asiakkaasi positiiviesti lähettämällä heille ehdotuksia alueen parhaista tapahtumista, ravintoloista, baareista ja elämyksistä heidän oleskelunsa aikana. He arvostavat, että ajattelet heitä, ja tällainen henkilökohtainen asiakaskokemus voi olla syy tulla takaisin tai suositella yritystäsi muille.
Check-out ja tyytyväisyyskyselyt
Virtaviivaista ja yksinkertaista uloskirjautumisprosessia antamalla vieraille mahdollisuus kirjautua ulos lähettämällä tekstiviestin. Asiakkaiden lähtiessä on myös hyvä tilaisuus kysyä palautetta. Tekstiviestikyselyn vastausprosentit ovat erittäin korkeita ja palaute auttaa sinua parantamaan palvelua entisestään. Kun tekstiviesti tulee heti uloskirjautumisen jälkeen, on vierailu tuoreena mielessä.
Tekstiviestivarmennus
Tekstiviestivarmennuksen avulla lisäät asiakkaiden ja palvelusi tietoturvaa helposti. Voit esimerkiksi verifioida asiakkaiden puhelinnumerot, jolloin voit olla varma, että viestit menevät oikeaan numeroon.
Tekstiviestin hyödyt matkailualan yrityksille
Tekstiviesti on suosittu viestintäkanava matkailualalla sen tehokkuuden, nopeuden ja laajan ulottuvuuden ansiosta. Matkailualan yritykset hyödyntävät tekstiviestejä markkinoinnissa, asiakaspalvelussa ja tiedottamisessa. Tekstiviestillä on ylivoimaisesti korkeimmat avaus- ja vastausprosentit kaikista viestintäkanavista. Tekstiviesti saapuu vastaanottajan puhelimeen lähes välittömästi ja tutkimusten mukaan valtaosa tekstiviesteistä avautuu puolen minuutin sisällä toimituksesta.
-
Tavoita asiakkaat nopeasti ja luotettavasti
-
Pyydä palautetta ja paranna asiakastyytyväisyyttä
-
Lisää myyntiä esimerkiksi tarjousten avulla
Miksi asiakkaamme luottavat Quriiriin?
Asiantuntevaa apua
Kotimainen & GDPR-yhteensopiva
Quriiri on täysin sitoutunut noudattamaan EU:n tietosuojadirektiiviä (GDPR) ja asiakastiedot tallennetaan aina EU:n sisäpuolella.
Toimitusvarmuus huippuluokkaa
Globaalit viestiyhteydet
Globaalit yhteydet varmistavat viestien perillemenon mihin tahansa. Meiltä saat aina asiantuntevaa apua myös ulkomaan viestintään.
“Halusimme ensisijaisesti tekstiviestipalveluntarjoajan, joka tallentaa tiedot Eurooppaan.”
– Joonas Merikko, tuotejohtaja / Annie Advisor
“Käyttöliittymä on selkeä ja tarvittaessa olen saanut asiantuntevaa ja henkilökohtaista apua.”
– Juho Ikonen, Mobility & Marketing Specialist, Toyota Finance Finland Oy
“Käytännössä kaikki, jotka vastaavat tekstiviestiin, päätyvät asiakkaiksi.”
– Seppo Noso, Head of Marketing, Book Salon Oy