Valitse sivu

KONTAKTIEN JA RYHMIEN HALLINTA

Kerää ja hallitse kontakteja

Pidä asiakastiedot tallessa, ajantalla ja helposti löydettävissä. Hyödynnä henkilötietoja ja ryhmiä viestien kohdentamiseen ja personointiin. Quriirin avulla mahdollistat myös vastaanottajien liittymisen ryhmään sekä niistä poistumisen.

Kontaktien hallinta Quriirissa.

Pidä kontaktit tallessa ja ajan tasalla

v

Kerää tekstiviestikontakteja hakusanalla

Aktivoi asiakkaitasi liittymään tekstiviestiryhmään esimerkiksi tietyllä hakusanalla, kuten ”VIPKLUBI”. Hakusana on toimiva keino luoda erilaisia ryhmiä, joille voit kohdentaa viestejä ja luoda keskusteluja.

Tuo yhteystiedot Quriiriin

Tuo vastaanottajien yhteystiedot helposti Excelistä tai CSV-tiedostosta ja liitä ne eri ryhmiin.

Hallinnoi kontakteja

Voit lisätä kontakteihin yksilöllistä tietoa, kuten syntymäpäivän, asiakasnumeron, sukupuolen ja omia parametreja. Nämä tiedot mahdollistavat erilaisten ryhmien luomisen sekä ryhmäviestien personoinnin. Yksittäiselle kontaktille voi myös tarvittaessa asettaa viestintäkiellon, jolloin siihen numeroon ei lähde tekstiviestiä.

Luo ja hallitse ryhmiä

Voit luoda useita vastaanottajaryhmiä ja lähettää viestin usealle ryhmälle samalla kertaa. Ryhmät mahdollistavat segmentoinnin ja viestien kohdentamisen.

Mahdollista poistuminen listalta

Anna vastaanottajille mahdollisuus poistua vastaanottajaryhmästä hakusanalla, esimerkiksi ”PERU”. Näin vastaanottajat voivat itse perua tekstiviestien tilauksen. Voit seurata poistumisia Quriirin käyttöliittymästä. Jos paljon ihmisiä poistuu, voi se olla merkki viestien sisältöjen toimimattomuudesta.

Hallitse ryhmiä rajapinnan kautta

Voit myös synkronoida kontaktien ja ryhmien tiedot rajapinnan kautta suoraan omasta järjestelmästäsi. Vältyt tietojen päivittämisestä moneen paikkaan, kun muutokset päivittyy automaattisesti omasta järjestelmästäsi Quriiriin. Lue lisää.

Quriiri on luotettava ja turvallinen kumppani

Asiakkaidemme tietosuoja on meille äärimmäisen tärkeää. Quriiri on täysin sitoutunut noudattamaan EU:n tietosuojadirektiiviä (GDPR) ja asiakastiedot tiedot tallennetaan aina EU:n sisäpuolella.

Käyttökohteet

Voit hyödyntää kontaktien tietoja ja ryhmiä eri käyttötapauksissa, kuten:

R

Ryhmätekstiviestit

R

Tekstiviestikyselyt

R

NPS-kyselyt

R

Tekstiviestimarkkinointi

R

Aktivointi

R

Kriisiviestintä

Tekstiviestien kohdentaminen ja personointi.

Synkronoi kontaktien tiedot automaattisesti

Varmista, että kontaktiesi tiedot ja vastaanottoryhmät ovat aina ajan tasalla. Vältyt tietojen päivittämisestä moneen paikkaan, kun muutokset synkronoituu automaattisesti omasta järjestelmästäsi Quriiriin.

Quriirin kontaktit ja ryhmät API.

Sinua saattaa kiinnostaa myös nämä artikkelit:

Miksi sähköyhtiöt luottavat tekstiviestiin asiakasviestinnässä?
Miksi sähköyhtiöt luottavat tekstiviestiin asiakasviestinnässä?

Energiakriisi ja tulevan talven mahdolliset sähkökatkot sähkön riittävyyden takaamiseksi ovat saaneet sähköyhtiöt varautumaan myös katkoksista tiedottamiseen. Usein sähköyhtiöt valitsevat tiedotuskanavaksi tekstiviestin ja myös Quriiria on lähestytty useamman...

Mikä on SMS Gateway ja mihin sitä tarvitaan?
Mikä on SMS Gateway ja mihin sitä tarvitaan?

Jotta yritys voi lähettää tekstiviestillä markkinointiviestejä, vahvistus- ja muistutusviestejä tai kyselyitä, tarvitaan viestinvälityspalvelu, josta käytetään yleisesti nimeä SMS Gateway tai SMS API. Mitä se käytännössä tarkoittaa ja mitä olisi hyvä ottaa huomioon,...

Valmis aloittamaan? Koe tekstiviestin tehokkuus viestinnässä!