KONTAKTIEN JA RYHMIEN HALLINTA
Kerää ja hallitse kontakteja
Pidä asiakastiedot tallessa, ajantasalla ja helposti löydettävissä. Hyödynnä henkilötietoja ja ryhmiä viestien kohdentamiseen ja personointiin. Quriirin avulla mahdollistat myös vastaanottajien liittymisen ryhmään sekä niistä poistumisen.
Pidä kontaktit tallessa ja ajan tasalla
Kerää tekstiviestikontakteja hakusanalla
Aktivoi asiakkaitasi liittymään tekstiviestiryhmään esimerkiksi tietyllä hakusanalla, kuten ”VIPKLUBI”. Hakusana on toimiva keino luoda erilaisia ryhmiä, joille voit kohdentaa viestejä ja luoda keskusteluja.
Tuo yhteystiedot Quriiriin
Tuo vastaanottajien yhteystiedot helposti Excelistä tai CSV-tiedostosta ja liitä ne eri ryhmiin.
Hallinnoi kontakteja
Voit lisätä kontakteihin yksilöllistä tietoa, kuten syntymäpäivän, asiakasnumeron, sukupuolen ja omia parametreja. Nämä tiedot mahdollistavat erilaisten ryhmien luomisen sekä ryhmäviestien personoinnin. Yksittäiselle kontaktille voi myös tarvittaessa asettaa viestintäkiellon, jolloin siihen numeroon ei lähde tekstiviestiä.
Luo ja hallitse ryhmiä
Voit luoda useita vastaanottajaryhmiä ja lähettää viestin usealle ryhmälle samalla kertaa. Ryhmät mahdollistavat segmentoinnin ja viestien kohdentamisen.
Mahdollista poistuminen listalta
Anna vastaanottajille mahdollisuus poistua vastaanottajaryhmästä hakusanalla, esimerkiksi ”PERU”. Näin vastaanottajat voivat itse perua tekstiviestien tilauksen. Voit seurata poistumisia Quriirin käyttöliittymästä. Jos paljon ihmisiä poistuu, voi se olla merkki viestien sisältöjen toimimattomuudesta.
Hallitse ryhmiä rajapinnan kautta
Voit myös synkronoida kontaktien ja ryhmien tiedot rajapinnan kautta suoraan omasta järjestelmästäsi. Vältyt tietojen päivittämisestä moneen paikkaan, kun muutokset päivittyy automaattisesti omasta järjestelmästäsi Quriiriin. Lue lisää.
Quriiri on luotettava ja turvallinen tekstiviestipalvelu
Asiakkaidemme tietosuoja on meille äärimmäisen tärkeää. Quriiri on täysin sitoutunut noudattamaan EU:n tietosuojadirektiiviä (GDPR) ja asiakastiedot tallennetaan aina EU:n sisäpuolella.
Käyttökohteet
Voit hyödyntää kontaktien tietoja ja ryhmiä eri käyttötapauksissa, kuten:
Ryhmätekstiviestit
Tekstiviestikyselyt
NPS-kyselyt
Tekstiviestimarkkinointi
Aktivointi
Kriisiviestintä
Synkronoi kontaktien tiedot automaattisesti
Varmista, että kontaktiesi tiedot ja vastaanottoryhmät ovat aina ajan tasalla. Vältyt tietojen päivittämisestä moneen paikkaan, kun muutokset synkronoituu automaattisesti omasta järjestelmästäsi Quriiriin.
Sinua saattaa kiinnostaa myös nämä artikkelit:
Näin varmistat, että Black Friday -tarjouksesi huomataan
Kaikella markkinoinnilla pyritään siihen, että oikeat ihmiset huomaavat brändisi oikeaan aikaan. Lisääntynyt markkinointi Black Fridayta edeltävinä viikkoina vaikeuttaa erottumista ja asiakkaiden huomion saamista. Miten varmistat, että viestisi eivät huku viestien...
Tekstiviesti loistaa Black Friday -kampanjoissa
Black Friday ja Cyber week lähestyvät jo kovaa vauhtia. Viime vuonna nähtiin selkeä kasvu tekstiviestiliikenteessä juuri Black Fridayn ja Cyber weekin aikana ja tänä vuonna kasvua odotetaan jälleen. Black Friday on monelle yritykselle vuoden tärkein markkinointikampanja ja siihen satsataan isosti.
Verkkokaupan markkinointi tekstiviestillä
Muutaman viime vuoden aikana tekstiviestimarkkinoinnista on tullut merkittävä viestintäkanava kaikenkokoisille brändeille ja verkkokaupoille. Yritykset käyttävät tekstiviestejä myynnin kasvattamiseen sekä lisätäkseen asiakasuskollisuutta.