TEKSTIVIESTIPALVELUT / KONTAKTIEN HALLINTA
Kerää ja hallitse kontakteja
Hallitse kontakteja ja ryhmiä kätevästi
Pidä asiakastiedot hallinnassa ja helposti löydettävissä. Hyödynnä henkilötietoja ja ryhmiä viestien kohdentamiseen ja personointiin. Quriirin avulla pidät tiedot ajan tasalla ja mahdollistat vastaanottajien liittymisen ryhmään sekä niistä poistumisen. Kontaktien hallinta mahdollistaa tehokkaamman viestimisen tekstiviestien avulla.

Pidä kontaktit tallessa ja järjestyksessä
Kerää tekstiviestikontakteja hakusanalla
Aktivoi asiakkaitasi liittymään tekstiviestiryhmään esimerkiksi tietyllä hakusanalla, kuten ”VIPKLUBI”. Hakusana on toimiva keino luoda erilaisia ryhmiä, joille voit kohdentaa viestejä ja luoda keskusteluja.
Tuo yhteystiedot Quriiriin
Tuo vastaanottajien yhteystiedot helposti Excelistä tai CSV-tiedostosta ja liitä ne eri ryhmiin.
Hallinnoi kontakteja
Tuo vastaanottajien yhteystiedot helposti Excelistä tai CSV-tiedostosta ja liitä ne eri ryhmiin. Voit lisätä kontakteihin yksilöllistä tietoa, kuten syntymäpäivän, asiakasnumeron, sukupuolen ja omia parametreja. Nämä tiedot mahdollistavat erilaisten ryhmien luomisen sekä ryhmäviestien personoinnin. Yksittäiselle kontaktille voi myös tarvittaessa asettaa viestintäkiellon, jolloin siihen numeroon ei lähde tekstiviestiä.
Luo ja hallitse ryhmiä
Voit luoda useita vastaanottajaryhmiä ja lähettää viestin usealle ryhmälle samalla kertaa. Ryhmät mahdollistavat segmentoinnin ja viestien kohdentamisen. Quriirin avulla pidät kontaktit tallessa ja järjestyksessä.
Mahdollista poistuminen listalta
Anna vastaanottajille mahdollisuus poistua vastaanottajaryhmästä hakusanalla, esimerkiksi ”PERU”. Näin vastaanottajat voivat itse perua tekstiviestien tilauksen. Voit seurata poistumisia Quriirin käyttöliittymästä. Jos paljon ihmisiä poistuu, voi se olla merkki viestien sisältöjen toimimattomuudesta.
Hallitse ryhmiä rajapinnan kautta
Voit myös hallita kontakteja ja ryhmiä rajapinnan kautta suoraan omasta järjestelmästäsi. Tekstiviestien ja Quriirin ominaisuuksien integroiminen käy kätevästi selkeiden rajapintakuvausten avulla.
Quriiri on luotettava ja turvallinen kumppani
Asiakkaidemme tietosuoja on meille äärimmäisen tärkeää. Quriiri on täysin sitoutunut noudattamaan EU:n tietosuojadirektiiviä (GDPR) ja asiakastiedot tiedot tallennetaan aina EU:n sisäpuolella.
Käyttökohteet
Voit hyödyntää kontaktien tietoja ja ryhmiä eri käyttötapauksissa, kuten:
Ryhmätekstiviestit
Tekstiviestikyselyt
NPS-kyselyt
Tekstiviestimarkkinointi
Aktivointi
Kriisiviestintä

Sinua saattaa kiinnostaa myös nämä artikkelit:
Miten asiakkaamme hyödyntävät tekstiviestiä?
Tekstiviestin hyödyntäminen yritysviestinnässä on kasvussa ja suosion odotetaan kasvavan 52% vuoteen 2023 mennessä*. Tekstiviestin vahvuuksiin kuuluu ehdottomasti sen varma tavoittavuus. Tekstiviestit menevät perille, ne luetaan varmasti ja niihin reagoidaan. Mutta...
Milloin asiakkaalle saa lähettää tekstiviestin?
Niin tekstiviestimarkkinointiin kuin muuhunkin suoramarkkinointiin liittyy markkinoijien kesken epäselvyyksiä. Saako yritys lähettää tekstiviestejä kenelle tahansa? Mitä tekstiviestejä saa lähettää ja milloin? Kokosimme viiden kohdan listan siitä, mitä kannattaa ottaa...
Liittyminen tekstiviestiryhmään ja siitä poistuminen
Quriirissa voi nyt ottaa käyttöön hakusanan, joka mahdollistaa asiakkaiden liittymisen tekstiviestiryhmään sekä poistumisen ryhmästä. Hakusana on tehokas keino kasvattaa tekstiviestien tilaajamääriä ja luoda esimerkiksi kanta-asiakasryhmiä. Ryhmään liittyminen...