Valitse sivu

TEKSTIVIESTIPALVELUT  /  KONTAKTIEN HALLINTA

Kerää ja hallitse kontakteja

Hallitse kontakteja ja ryhmiä kätevästi

Pidä asiakastiedot hallinnassa ja helposti löydettävissä. Hyödynnä henkilötietoja ja ryhmiä viestien kohdentamiseen ja personointiin. Quriirin avulla pidät tiedot ajan tasalla ja mahdollistat vastaanottajien liittymisen ryhmään sekä niistä poistumisen. Kontaktien hallinta mahdollistaa tehokkaamman viestimisen tekstiviestien avulla.

Kontaktien hallinta Quriirissa.

Pidä kontaktit tallessa ja järjestyksessä

v

Kerää tekstiviestikontakteja hakusanalla

Aktivoi asiakkaitasi liittymään tekstiviestiryhmään esimerkiksi tietyllä hakusanalla, kuten ”VIPKLUBI”. Hakusana on toimiva keino luoda erilaisia ryhmiä, joille voit kohdentaa viestejä ja luoda keskusteluja.

Tuo yhteystiedot Quriiriin

Tuo vastaanottajien yhteystiedot helposti Excelistä tai CSV-tiedostosta ja liitä ne eri ryhmiin.

Hallinnoi kontakteja

Tuo vastaanottajien yhteystiedot helposti Excelistä tai CSV-tiedostosta ja liitä ne eri ryhmiin. Voit lisätä kontakteihin yksilöllistä tietoa, kuten syntymäpäivän, asiakasnumeron, sukupuolen ja omia parametreja. Nämä tiedot mahdollistavat erilaisten ryhmien luomisen sekä ryhmäviestien personoinnin. Yksittäiselle kontaktille voi myös tarvittaessa asettaa viestintäkiellon, jolloin siihen numeroon ei lähde tekstiviestiä.

Luo ja hallitse ryhmiä

Voit luoda useita vastaanottajaryhmiä ja lähettää viestin usealle ryhmälle samalla kertaa. Ryhmät mahdollistavat segmentoinnin ja viestien kohdentamisen. Quriirin avulla pidät kontaktit tallessa ja järjestyksessä.

Mahdollista poistuminen listalta

Anna vastaanottajille mahdollisuus poistua vastaanottajaryhmästä hakusanalla, esimerkiksi ”PERU”. Näin vastaanottajat voivat itse perua tekstiviestien tilauksen. Voit seurata poistumisia Quriirin käyttöliittymästä. Jos paljon ihmisiä poistuu, voi se olla merkki viestien sisältöjen toimimattomuudesta.

Hallitse ryhmiä rajapinnan kautta

Voit myös hallita kontakteja ja ryhmiä rajapinnan kautta suoraan omasta järjestelmästäsi. Tekstiviestien ja Quriirin ominaisuuksien integroiminen käy kätevästi selkeiden rajapintakuvausten avulla.

Quriiri on luotettava ja turvallinen kumppani

Asiakkaidemme tietosuoja on meille äärimmäisen tärkeää. Quriiri on täysin sitoutunut noudattamaan EU:n tietosuojadirektiiviä (GDPR) ja asiakastiedot tiedot tallennetaan aina EU:n sisäpuolella.

Käyttökohteet

Voit hyödyntää kontaktien tietoja ja ryhmiä eri käyttötapauksissa, kuten:

R

Ryhmätekstiviestit

R

Tekstiviestikyselyt

R

NPS-kyselyt

R

Tekstiviestimarkkinointi

R

Aktivointi

R

Kriisiviestintä

Tekstiviestien kohdentaminen ja personointi.

Sinua saattaa kiinnostaa myös nämä artikkelit:

Miten asiakkaamme hyödyntävät tekstiviestiä?
Miten asiakkaamme hyödyntävät tekstiviestiä?

Tekstiviestin hyödyntäminen yritysviestinnässä on kasvussa ja suosion odotetaan kasvavan 52% vuoteen 2023 mennessä*. Tekstiviestin vahvuuksiin kuuluu ehdottomasti sen varma tavoittavuus. Tekstiviestit menevät perille, ne luetaan varmasti ja niihin reagoidaan. Mutta...

Milloin asiakkaalle saa lähettää tekstiviestin?
Milloin asiakkaalle saa lähettää tekstiviestin?

Niin tekstiviestimarkkinointiin kuin muuhunkin suoramarkkinointiin liittyy markkinoijien kesken epäselvyyksiä. Saako yritys lähettää tekstiviestejä kenelle tahansa? Mitä tekstiviestejä saa lähettää ja milloin? Kokosimme viiden kohdan listan siitä, mitä kannattaa ottaa...

Liittyminen tekstiviestiryhmään  ja siitä poistuminen
Liittyminen tekstiviestiryhmään ja siitä poistuminen

Quriirissa voi nyt ottaa käyttöön hakusanan, joka mahdollistaa asiakkaiden liittymisen tekstiviestiryhmään sekä poistumisen ryhmästä. Hakusana on tehokas keino kasvattaa tekstiviestien tilaajamääriä ja luoda esimerkiksi kanta-asiakasryhmiä. Ryhmään liittyminen...

Valmis aloittamaan? Koe tekstiviestin tehokkuus viestinnässä!