Selvitä asiakkaiden tyytyväisyys tekstiviestillä
Tekstiviestikyselyn avulla saat helposti ja tehokkaasti palautetta asiakkailtasi. Mittaa jatkuvaa asiakastyytyväisyyttä yksittäisestä palvelu- tai ostotapahtumasta tai toteuta suurempi kysely isolle kohderymälle kerralla.
Tehokas työkalu asiakastytyyväisyyden mittaamiseen
Tavoita kohderyhmä varmasti ja tehokkaasti
Tekstiviesti tavoittaa vastaanottajan erittäin suurella todennäköisyydellä.
Korkea vastausprosentti
Seuraa ja reagoi nopeasti
Toteuta asiakastyytyväisyyskyselyt helposti
Määritä palautekysely minuuteissa ja lähetä se kohderyhmällesi, tai automatisoi lähetys yrityksesi omien järjestelmien kautta.
1. Suunnittele kysely
Suunnittele mitä haluat kysyä ja rakenna kysely helppokäyttöisen käyttöliittymän avulla. Määritä vastausviestit jokaiselle vastaukselle erikseen.
Vastausvaihtoehdot voivat olla joko staattisia mitattavia arvoja ja/tai avointa palautetta.
2. Lähetä heti, ajasta tai integroi
Lähetä isolle joukolle manuaalisesti tai integroi tekstiviestikyselyt omaan järjestelmääsi ja lähetä tyytyväisyyskysely automaattisesti esimerkiksi jokaisen palvelu- tai ostotapahtuman jälkeen.
Vastaaja voi vastata kyselyyn muutamassa sekunnissa vastaamalla tekstiviestiin. Kyselyn lähettäjänä näkyy yrityksellenne aktivoitu lyhyt- tai longcode-numero.
3. Seuraa vastauksia ja reagoi
Seuraa vastausten kertymistä, tarkastele tilastoja ja vie vastauksia tiedostoon jatkokäsittelyä varten. Voit nähdä kuinka suuri osa viesteistä on toimitettu puhelimeen, kuinka moni on vastannut mihinkin kysymykseen, lukea vastauksia sekä nähdä numeeriset arvot myös graafisesti esitettyinä.
Voit selata raportteja ja tilastoja Quriirin käyttöliittymästä ja viedä niitä halutessasi Excel-tiedostoon. Halutessasi saat ilmoitukset esimerkiksi avoimista palautteista sähköpostiin tai tekstiviestillä.
Korkea vastausprosentti
Tekstiviestikyselyiden vastausprosentti on asiakkaillamme ollut jopa 67%. Tee kyselyt helposti Quriirin selainpohjaisen sovelluksen avulla tai automatisoi halutessasi kyselyn lähetys suoraan omasta järjestelmästäsi, ja selvitä mitä asiakkaasi yrityksestäsi ajattelevat.
Toyotan joustavan liikkumisen brändi KINTO kerää tekstiviestikyselyn avulla arvokasta asiakaspalautetta ja kehittää palvelua entistä paremmaksi.
“Quriirin tekstiviestikysely on erittäin toimiva ja tehokas keino kerätä asiakaspalautetta. Käyttöliittymä on selkeä ja tarvittaessa olen saanut asiantuntevaa ja henkilökohtaista apua.”
Juho Ikonen, Mobility & Marketing Specialist,
Toyota Finance Finland Oy
Miksi Quriiri?
Kotimainen asiakaspalvelu
Quriiri on täysin kotimainen, perustajiensa omistama palvelu. Meiltä saat aina nopeaa ja asiantuntevaa apua.
Toimitusvarmuus huippuluokkaa
Quriiri on rakennettu korkeatasoisella teknologialla ja osaamisella. Voit luottaa siihen, että isotkin viestimäärät menevät luotettavasti perille.
Turvallinen
Asiakkaidemme tietosuoja on meille äärimmäisen tärkeää. Olemme GDPR-yhteensopiva ja käsittelemme asiakkaidemme tietoja aina EU:n sisäpuolella.
Luotettava
Laatu ja luotettavuus ovat toimintamme perusta. Osoituksena vakavaraisesta ja kestävästä toiminnasta olemme saaneet Suomen Vahvimmat Platina -sertifikaatin jo 7 kertaa.