OMINAISUUDET | TEKSTIVIESTIKYSELYT
Lähetä tekstiviestikyselyt helposti
Mittaa jatkuvaa asiakastyytyväisyyttä tai toteuta kysely isolle kohderyhmälle kerralla. Quriirin kyselysovellusten avulla saat palautetta helposti ja tehokkaasti.

Tavoita nopeasti
Tekstiviestit huomataan nopeasti. Kerää palautetta juuri oikealla hetkellä.
Enemmän vastauksia
Tekstiviestikyselyihin vastataan matalalla kynnyksellä.
Lähes reaaliaikaista palautetta
Voit seurata vastatauksia helposti ja reagoida palutteisiin nopeasti.
Asiakkaidemme kertomaa
”Tekstiviestikysely tavoittaa asiakkaat juuri oikealla hetkellä ja vastausprosentit ovat korkeat.”
Juho Ikonen, Mobility & Marketing Specialist
Lähetä kysely juuri oikealla hetkellä
Tekstiviesti tavoittaa ihmiset varmasti ja nopeasti. Saat arvokasta palautetta, joka auttaa parantamaan asiakastyytyväisyyttä.
Aseta kyselyt lähtemään automaattisesti jokaisen palvelu- tai ostotapahtuman jälkeen
Seuraa vastauksia omista järjestelmistäsi tai Quriirin käyttöliittymästä
Tilaa ilmoitukset esim. avoimista palautteista sähköpostiisi


Korkea vastausprosentti
Tekstiviestikyselyiden vastausprosentti on asiakkaillamme ollut jopa 67%. Tee kyselyt helposti Quriirin selainpohjaisen sovelluksen avulla tai automatisoi halutessasi kyselyn lähetys suoraan omasta järjestelmästäsi, ja selvitä mitä asiakkaasi yrityksestäsi ajattelevat.
Hyödynnä helppokäyttöisiä kyselytyökaluja
Miksi Quriiri?
Kotimainen asiakaspalvelu
Quriiri on täysin kotimainen, perustajiensa omistama palvelu. Meiltä saat aina nopeaa ja asiantuntevaa apua.
Toimitusvarmuus huippuluokkaa
Quriiri on rakennettu korkeatasoisella teknologialla ja osaamisella. Voit luottaa siihen, että isotkin viestimäärät menevät luotettavasti perille.
Turvallinen
Asiakkaidemme tietosuoja on meille äärimmäisen tärkeää. Olemme GDPR-yhteensopiva ja käsittelemme asiakkaidemme tietoja aina EU:n sisäpuolella.
Luotettava
Laatu ja luotettavuus ovat toimintamme perusta. Osoituksena vakavaraisesta ja kestävästä toiminnasta olemme saaneet Suomen Vahvimmat Platina -sertifikaatin jo 7 kertaa.

Käyttökohteet
Hyödynnä tekstiviestikyselyä esimerkiksi seuraavissa yhteyksissä:
Asiakastyytyväisyyden mittaaminen
NPS-kyselyiden (Net Promoter Score) toteutus
Tapahtumien mielipidemittaukset
Äänestykset
Henkilökunnan tyytyväisyyden mittaaminen
