Valitse sivu

ASIAKASTARINA

Anpe mittaa ja vaalii asiakastyytyväisyyttä tekstiviestikyselyn avulla

Annie logo
Anpe on rakennusalan yritys, jolla on vuosikymmenien kokemus lukuisista erilaisista rakennusurakoista. Anpen palveluita ovat puhallusvillaurakointi, suurtehoimurointi, suurtehopuhallus, Leca®-soraurakointi sekä polyuretaanieristykset. Anpe panostaa monipuoliseen ja laadukkaaseen kalustoon, korkeaan asiakastyytyväisyyteen sekä Kestävä Jälki -hankkeeseen.
Anpella oli tarve saada ensikäden tietoa asiakastyytyväisyydestä. Quriirin tekstiviestikysely on osoittautunut mainioksi keinoksi kerätä palautetta ja vaalia asiakastyytyväisyyttä.

Tekstiviestikysely tavoittaa asiakkaat nopeasti ja kattavasti

Asiakastyytyväisyyden selvittämiseksi ja vaalimiseksi Anpe luottaa Quriirin tekstiviestikyselyyn. Anpe etsi käytännöllistä työkalua tyytyväisyyskyselyiden lähettämistä varten ja Quriirin palvelu vaikutti alusta lähtien luotettavalta ja helppokäyttöiseltä.

Sen lisäksi, että kyselyiden luominen ja lähettäminen oli helppoa, sain Quriirilta nopeasti vastaukset esille tulleisiin kysymyksiin. Tämä antoi luottoa siihen, että saamme tarvittaessa jatkossakin henkilökohtaista palvelua”, kertoo Anpen Digital Marketing Manager Jarno Sarén.

Joonas Merikko

“Quriirissa on parasta asiakaskuntamme nopea ja laaja tavoitettavuus. Kun kyselyt lähtevät matkaan ne ovat saman tien asiakkaidemme luettavissa ja helposti vastattavissa.”

Jarno Sarén, Digital Marketing Manager / Anpe

Quriiri on tuonut erinomaisen keinon vaalia asiakastyytyväisyyttä

Anpe on saanut Quriirin avulla ketterän keinon kerätä asiakaspalautetta. Anpe lähettää tekstiviestikyselyn asiakkailleen urakoiden jälkeen. Kysely tavoittaa oikeat ihmiset lähes välittömästi ja kyselyyn vastataan matalalla kynnyksellä.

Kysymme arvosanaa asteikolla 1-5 ja lisäksi asiakas voi antaa vapaamuotoista palautetta vastaamalla viestiin. Pystymme tarpeen tullen reagoimaan nopeasti olemalla yhteydessä asiakkaaseen”, sanoo Jarno.

Anpen asiakastyytyväisyyskysely.

 

”Quriirin tekstiviestikysely antaa meille ensikäden tietoa asiakastyytyväisyydestä. Asiakkaiden palaute on meille arvokasta asiakaspalvelumme kiitettävän tason ylläpitämiseksi sekä jatkuvaksi kehittämiseksi”, Jarno täydentää.

Anpen vuosikymmenien kokemus lukuisista erilaisista rakennusurakoista on luonut vahvan osaamisen kaikilla Anpen palveluiden osa-alueilla. Anpen tarjoamat palvelut ovat puhallusvillaurakointi, suurtehoimurointi, suurtehopuhallus, Leca®-soraurakointi, vaahtolasipuhallus sekä polyuretaanieristykset.

Vaativimmatkaan kohteet eivät ole Anpelle ongelma. Anpella on käytössä erittäin monipuolinen ja laadukas kalusto. He työllistävät 50 alan huippuammattilaista.

Tutustu Anpeen lisää osoitteessa www.anpe.fi

Haluatko saavuttaa samanlaisia tuloksia kuin Anpe?

 

Ota yhteyttä ja kysy lisää, tai kokeile heti ilmaiseksi!