Näin varmistat, että Black Friday -tarjouksesi huomataan
Kaikella markkinoinnilla pyritään siihen, että oikeat ihmiset huomaavat brändisi oikeaan aikaan. Lisääntynyt markkinointi Black Fridayta edeltävinä viikkoina vaikeuttaa erottumista ja asiakkaiden huomion saamista. Miten varmistat, että viestisi eivät huku viestien tulvaan? Vastaus voi löytyä tekstiviestistä.
Kun lähetät tekstiviestin, voit olla varma, että ihmiset näkevät viestisi lähes välittömästi, sillä jopa 98 % tekstiviesteistä luetaan. Kohdennettu ja oikea-aikainen tekstiviestien lähettäminen on helppo ja tehokas tapa saada markkinointiviestejä perille ja loppuvuosi on oivaa aikaa aloittaa tekstiviestimarkkinointi. Tekstiviestillä voit tehokkaasti vauhdittaa niin Black Friday kuin joulumyyntiä.
Black Friday myynnin vauhdittaminen tekstiviestillä
Haluatko valjastaa tekstiviestien tehon asiakkaiden tavoittamiseen ja muuntamiseen? Mikset tekisi? Tekstiviesti on loppujen lopuksi kustannustehokas ja helppo tapa saada parhaat alennukset ja tarjoukset ostajien puhelimiin.
Tässä on muutamia syitä, miksi tekstiviestit voivat olla täydellinen tapa tarjota asiakkaillesi mitä he haluavat:
Nopeus
Tekstiviestien vastaanottajat saavat ilmoituksen viestin saapumisesta lähes välittömästi sen lähettämisen jälkeen, ja yleensä he myös lukevat viestin heti. Tämä tekee tekstiviestistä erinomaisen kanavan juuri Black Friday -tarjouksiin ja joulukampanjoihin. Kun haluat asiakkaidesi toimivan ripeästi, esimerkiksi reagoivan ekslusiivisiin ja viime hetken tarjouksiin, tekstiviestimarkkinointi voi olla paras tapa varmistaa, että viestisi eivät jää huomaamatta.
Korkeat avaus- ja klikkausprosentit
Tekstiviestien avaus- ja klikkausprosentit ovat vertaansa vailla, varsinkin muihin kanaviin verrattuna – lähes kaikki viestit luetaan ja klikkausprosenttikin on lähes 20 %.
Jos tarjoat kertaluontoisen tarjouksen tai muita tarjouksia, joista tiedät asiakkaiden olevan kiinnostuneita, tekstiviesti varmistaa viestien perillemenon ja erottumisen joukosta.
Harkitse tarkkaan kuinka usein lähetät viestejä
Oikean viestitiheyden löytäminen Black Fridayn aikaan on ratkaisevan tärkeää hyvien asiakassuhteiden ylläpitämisessä. Asiakkaiden pommittaminen liian suurella määrällä viestejä voi nopeasti johtaa ärsyyntymiseen ja tekstiviestitilauksen peruutuspyyntöihin. Siksi suosittelemme, että lähetät enintään yhdestä kolmeen viestiä viikossa, jotta ihmiset pysyvät sitoutuneina ilman, että heitä ylikuormitetaan.
Tarjoa lisäarvoa
Kuten kaikessa markkinoinnissa, myös tekstiviestien sisältöjä ja lähettämistä kannattaa miettiä asiakkaan näkökulmasta. Mieti, tuoko viesti aidosti lisäarvoa asiakkaalle? Tärkeintä ei ole saada juuri sinun tarjoustasi asiakkaan silmille. Tärkeintä on, että se on sellainen viesti, joka hyödyttää asiakasta jollain tavalla.
Turvallisuus ja vaatimustenmukaisuus
Black Friday on aikaa, jolloin yritykset ovat vuorovaikutuksessa suurien asiakasmäärien kanssa, joten asiakkaiden tietoturvan huomiointi on erityisen tärkeää. Sinun on varmistettava, että tekstiviestit ja henkilötiedot pysyvät suojattuina ja turvassa. Asiakastietojen väärinkäsittely tai säännösten noudattamatta jättäminen voi johtaa vakaviin oikeudellisiin seurauksiin ja mainevaurioihin.
Kannattaa etsiä tekstiviestien lähettämiseen sellainen kumppani, joka noudattaa lakeja ja määräyksia sekä pitävät huolta asiakastietojen turvallisuudesta. Tietosuoja on meille Quriirilla ensiarvoisen tärkeää ja olemme GDPRS-yhteensopiva kumppani.
Quriiri auttaa Black Friday ja joulukampanjoiden toteuttamisessa
Varsinkin vilkkaan Black Friday -kauden aikana maailma on täynnä tarjousviestejä sähköposteissa, sosiaalisessa mediassa ja muissa digitaalisissa kanavissa. Myös sinun yritykselläsi on mahdollisuus erottua tästä massasta. Tekstiviestillä tavoitat asiakkaasi varmasti ja juuri oikeaan aikaan.
Quriiri on tunnettu nopeasta ja asiantuntevasta palvelustaan. Autamme mielellämme asiakkaitamme hyödyntämään tekstiviestiä kaikessa asiakasviestinnässä! Ota yhteyttä ja kysy lisää tai varaa esittelyaika.