KÄYTTÖTARPEET | TEKSTIVIESTIVAHVISTUKSET JA MUISTUTUKSET
Vahvistukset ja -muistutukset tekstiviestillä
Lähetä vahvistus- ja muistutustekstiviestejä ja pidä ihmiset ajan tasalla ja tyytyväisinä.
Tavoita tehokkaasti
Tekstiviestin huomionarvo, avaus- ja klikkausprosentit ovat omaa luokkaansa. 98 % tekstiviesteistä avataan.
Pienennä kuluja
Vähennä automaattisten muistutusten avulla esim. ns. “no show” -tilanteita, joissa asiakas ei saavu sovitusti paikalle tai ei ole kotona toimitusaikana.
Paranna asiakastyytyväisyyttä
Asiakastyytyväisyys paranee, kun asiakkaat saavat hyödyllisiä viestejä tekstiviestillä.
Tehosta tiedonkulkua ja nosta asiakastyytyväisyyttä
Lähetä hyödyllisiä vahvistusviestejä
Lähetä viestit automaattisesti omista järjestelmistäsi. Personoi viestit esimerkiksi nimellä tai asiakasnumerolla ja ajasta omien tarpeidesi mukaisesti. Voit myös lähettää viestejä Quriirin käyttöliittymästä manuaalisesi.
Pyydä vastaamaan
Voit pyytää asiakasta vahvistamaan tai siirtämään varatun ajan tai esimerkiksi toimituksen ajankohdan. Vastauksia varten tarvitset longcode- ja lyhytnymeron. Reititä vastaukset omiin järjestelmiisi tai seuraa vastauksia Quriirin käyttöliittymästä.
Muistutua asiakkaitasi
Määritä, että asiakkaalle lähetetään muistutusviesti esimerkiksi pari tuntia ennen sovittua aikaa. Muistutusviestit vähentävät unohduksia ja lisäävät asiakastyytyväisyyttä.
Seuraa tilastoja
Seuraa lähetettyjä ja vastaanotettuja viestejä sekä perillemenoa. Quriirin kautta saat toimituskuittauksen jokaiselle viestille joko rajapinnan kautta tai Quriirin käyttöliittymään.
Integroi helposti
Quriirin integrointi on nopeaa ja helppoa. Voit konfiguroida reititykset itsenäisesti Quriirin käyttöliittymässä. Määritä itse minkä kanavien välillä haluat viestien kulkevan ja mitä protokollaa käyttäen. Katso tarkemmat tiedot API dokumentaatiosta.
Laskutuksen hallinta
Tekstiviestien laskutus ja raportointi on Quriirissa mahdollista jaotella ja eriyttää yrityksesi sisällä esimerkiksi liiketoiminnoittain tai yksiköittäin nk. laskutusviitteiden tai erillisten asiakastilien avulla.
“Halusimme ensisijaisesti tekstiviestipalveluntarjoajan, joka tallentaa tiedot Eurooppaan.”
– Joonas Merikko, tuotejohtaja / Annie Advisor
“Käyttöliittymä on selkeä ja tarvittaessa olen saanut asiantuntevaa ja henkilökohtaista apua.”
– Juho Ikonen, Mobility & Marketing Specialist, KINTO / Toyota Finance Finland Oy
“Arvostan sitä, että Quriiri on kuunnellut toiveitamme ja löytänyt niihin ratkaisut. Quriirin kanssa tietää, ettei jää yksin.”
– Seppo Noso, markkinointipäällikkö, Book Salon
Miksi Quriiri?
Kotimainen asiakaspalvelu
Quriiri on täysin kotimainen, perustajiensa omistama palvelu. Meiltä saat aina nopeaa ja asiantuntevaa apua.
Toimitusvarmuus huippuluokkaa
Quriiri on rakennettu korkeatasoisella teknologialla ja osaamisella. Voit luottaa siihen, että isotkin viestimäärät menevät luotettavasti perille.
Turvallinen
Asiakkaidemme tietosuoja on meille äärimmäisen tärkeää. Olemme GDPR-yhteensopiva ja käsittelemme asiakkaidemme tietoja aina EU:n sisäpuolella.
Luotettava
Laatu ja luotettavuus ovat toimintamme perusta. Osoituksena vakavaraisesta ja kestävästä toiminnasta olemme saaneet Suomen Vahvimmat Platina -sertifikaatin jo 7 kertaa.