Valitse sivu
SOVELLUKSET | NPS-KYSELY

Selvitä asiakastyytyväisyys NPS-kyselyllä

Lähetä NPS-kysely helposti tekstiviestillä

Selvitä asiakkaasi suositteluhalukkuus ja tiedä mitä asiakkaasi ajattelevat yrityksestäsi. Tee kysely NPS-sovelluksellamme ja lähetä se kohderyhmälle tekstiviestitse. Seuraa tuloksia selkeiden raporttien avulla.

Quriirin NPS-kysely.

Mittaa asiakastyytyväisyyttä tehokkaasti

%

tekstiviesteistä luetaan

%

keskimääräinen vastausprosentti

%

Suomalainen

NPS kertoo asiakkaiden suositteluhalukkuudesta

NPS®️ eli Net Promoter Score on laajalti käytetty työkalu, jota voi hyödyntää yrityksen asiakasuskollisuuden analysointiin. NPS-luku kertoo asiakkaiden suositteluhalukkuudesta eli siitä, kuinka todennäköisesti he suosittelisivat yritystä, tuotetta tai palvelua ystävilleen tai kollegoilleen.

 

NPS-kysely käytännössä.

Klikkaamalla kuvaa sinut ohjataan YouTube -sivustolle.

Lähetä NPS-kysely helposti

Selvitä asiakkaiden suositteluhalukkuus tekstiviestillä

NPS-kysely tekstiviestillä.

Suunnittele kysely

Rakenna kysely helppokäyttöisen sovelluksemme avulla. Määritä vastausviestit jokaiselle vastaukselle erikseen. Esimerkiksi ”arvostelijoille”, eli niille jotka vastasivat 0-6, voi määrittää tarkentavia kysymyksiä haasteiden parempaan ymmärtämiseen.

Lähetä NPS-kysely.

Lähetä heti, ajasta tai automatisoi

Lähetä isolle joukolle manuaalisesti heti, ajasta lähetys tai automatisoi lähetys esimerkiksi jokaisen palvelutapahtuman jälkeen.

NPS-kyselyn vastaukset.

Vastaanota vastauksia ja reagoi

Selvitä mitä asiakkaasi ajattelevat palveluistasi ja reagoi mahdolliseen negatiiviseen palautteeseen.

NPS-indeksin seuranta.

Seuraa NPS-indeksin kehittymistä

Seuraa NPS-indeksin kehittymistä sekä arvostelijoiden, passiivisten ja suosittelijoiden lukumäärää ja heidän lähettämiä palautteita.

NPS-kyselyn tulokset.

Tarkastele tilastoja ja raportoi

Tarkastele tilastoja ja vie vastauksia tiedostoon jatkokäsittelyä varten. Opi kampanjoistasi ja raportoi.

Automatisoi NPS-kyselyn lähetys.

Integroi sujuvasti

Integroi NPS-kyselyt omaan järjestelmääsi ja lähetä kysely automaattisesti esimerkiksi jokaisen palvelu- tai ostotapahtuman jälkeen.

NPS-kysely tekstiviestillä

Tekstiviesti on oiva keino toteuttaa NPS-kyselyitä, sillä tekstiviesti on nopea, kustannustehokas, se tavoittaa varmasti ja on asiakkaan kannalta vaivaton tapa vastata kyselyyn.

NPS-kysely toteutetaan yhdellä kysymyksellä, joka on usein muotoiltu seuraavasti: ”Asteikolla 0-10, kuinka todennäköisesti suosittelisit palveluamme ystävälle tai työtoverille?”

Vastausten perusteella lasketaan Net Promoter Score -arvo, joka voi olla mitä tahansa -100:n ja 100:n välillä. Yleisesti ottaen positiivinen NPS (luku joka on yli 0) luokitellaan hyväksi, arvo joka on yli 50 erinomaiseksi ja arvo joka on yli 70 poikkeuselliseksi. 

Quriirin NPS-kysely.

Kokeile NPS-kyselyä omassa puhelimessasi 

Kokeile kuinka helppoa ja nopeaa on vastata NPS-kyselyyn tekstiviestillä. Lähetä oma puhelinnumerosi lomakkeen kautta ja saat demokyselyn tekstiviestillä. 

     

    Hyödynnämme puhelinnumeroasi vain tämän tekstiviestikyselyn lähettämistä varten. Vastaaminen maksaa normaalin tekstiviestin hinnan.

    NPS-kysely tekstiviestillä.

    Miksi Quriiri?

    Kotimainen asiakaspalvelu

    Quriiri on täysin kotimainen, perustajiensa omistama palvelu. Meiltä saat aina nopeaa ja asiantuntevaa apua.

    R
    Toimitusvarmuus huippuluokkaa

    Quriiri on rakennettu korkeatasoisella teknologialla ja osaamisella. Voit luottaa siihen, että isotkin viestimäärät menevät aina perille.

    Turvallinen & luotettava

    Laatu ja asiakkaidemme tietosuoja on meille äärimmäisen tärkeää. Olemme GDPR-yhteensopiva ja asiakastiedot tallennetaan aina EU:n sisäpuolella.

    Miksi Quriiri

    Asiakkaidemme kertomaa

    Tehokas keino kerätä asiakaspalautetta

     

    ”Quriirin tekstiviestikysely on erittäin toimiva ja tehokas keino kerätä asiakaspalautetta. Käyttöliittymä on selkeä ja tarvittaessa olen saanut asiantuntevaa ja henkilökohtaista apua.”

    Juho Ikonen,
    Mobility & Marketing Specialist, KINTO / Toyota Finance Finland Oy

    Kinto asiakastarina

    Tyytyväisiä asiakkaitamme

    Annie logo

    Haluaisitko lisätietoja?

    Varaa tapaaminen Quriirin asiantuntijan kanssa.





      Valmis aloittamaan?