Valitse sivu

TEKSTIVIESTIPALVELUT  /  NPS-KYSELYT

Tee NPS-kysely tekstiviestillä

Paranna asiakastyytyväisyyttä NPS-kyselymme avulla

Selvitä asiakkaasi suositteluhalukkuus ja tiedä mitä asiakkaasi ajattelevat yrityksestäsi. Tee kysely NPS-sovelluksellamme ja lähetä se kohderyhmälle tekstiviestitse. Seuraa tuloksia selkeiden raporttien avulla.

NPS-kysely tekstiviestillä.

Tehokas työkalu NPS:n mittaamiseen

Z

Tavoita kohderyhmä varmasti ja tehokkaasti

Tekstiviesti tavoittaa vastaanottajan erittäin suurella todennäköisyydellä.

Z

Korkea vastausprosentti

Tekstiviestikyselyissä on yleisesti korkea vastausprosentti, sillä tekstiviesti tavoittaa tehokkaasti ja vastaaminen on äärimmäisen helppoa.

Z

Seuraa ja reagoi nopeasti

Quriirin NPS-kyselyiden lähes reaaliaikaisen seurannan avulla voit reagoida nopeasti jos huomaat muutoksia kyselyn tuloksissa.

NPS kertoo asiakkaiden suositteluhalukkuudesta

NPS®️ eli Net Promoter Score on laajalti käytetty työkalu, jota voi hyödyntää yrityksen asiakasuskollisuuden analysointiin. NPS-luku kertoo asiakkaiden suositteluhalukkuudesta eli siitä, kuinka todennäköisesti he suosittelisivat yritystä, tuotetta tai palvelua ystävilleen tai kollegoilleen.

Net Promoter Scoren arvo voi olla mitä tahansa -100:n ja 100:n välillä ja tyypillisesti asiakkaita pyydetään arvostelemaan asiakastapahtuma asteikolla 0-10. Yleisesti ottaen positiivinen NPS (luku joka on yli 0) luokitellaan hyväksi, arvo joka on yli 50 erinomaiseksi ja arvo joka on yli 70 poikkeuselliseksi.

NPS-kysely toteutetaan yhdellä kysymyksellä, joka on usein muotoiltu seuraavasti: ”Asteikolla 0-10, kuinka todennäköisesti suosittelisit palveluamme ystävälle tai työtoverille?”

NPS-luku Quriirissa.

Lähetä NPS-kysely helposti

Selvitä asiakkaiden suositteluhalukkuus tekstiviestillä

1. Suunnittele kysely

Suunnittele mitä haluat kysyä ja rakenna kysely helppokäyttöisen käyttöliitymän avulla. Määritä vastausviestit jokaiselle vastaukselle erikseen. Esimerkiksi ”arvostelijoille”, eli niille jotka vastasivat 0-6, voi määrittää tarkentavia kysymyksiä haasteiden parempaan ymmärtämiseen.

NPS-kyselyn aloituskysymys.

2. Lähetä heti, ajasta tai integroi

Lähetä isolle joukolle mannuaalisesti tai integroi NPS-kyselyt omaan toiminnanohjausjärjestelmääsi ja lähetä tyytyväisyyskysely automaattisesti esimerkiksi jokaisen palvelu- tai ostotapahtuman jälkeen.

Vastaaja voi vastata kyselyyn muutamassa sekunnissa vastaamalla tekstiviestiin. Kyselyn lähettäjänä näkyy yrityksellenne aktivoitu lyhyt- tai longcode-numero.

NPS-kysely tekstiviestillä.

3. Seuraa vastauksia ja reagoi

Quriirin NPS-sovelluksen avulla saat tarkat tilastot ja reaaliaikaisen seurannan kampanjan tuloksista. Selvität nopeasti mitä asiakkaat ajattelevat organisaatiostasi ja voit reagoida mahdolliseen negatiiviseen palautteeseen. 

Voit seurata NPS-indeksin kehittymistä sekä arvostelijoiden, passiivisten ja suosittelijoiden lukumäärää ja heidän lähettämiä palautteita. 

Halutessasi saat raportit Excel-tiedostoon jatkokäsittelyä varten tai voit tilata ilmoitukset esimerkiksi avoimista palautteista sähköpostiin tai tekstiviestillä. 

NPS-indeksi Quriirissa.

Kokeile NPS-kyselyä omassa puhelimessasi

 

Kokeile kuinka helppoa ja nopeaa on vastata NPS-kyselyyn tekstiviestillä. Lähetä oma puhelinnumerosi lomakkeen kautta ja saat demokyselyn tekstiviestillä. 

     

    Hyödynnämme puhelinnumeroasi vain tämän tekstiviestikyselyn lähettämistä varten. Vastaaminen maksaa normaalin tekstiviestin hinnan.

    NPS-kysely tekstiviestillä.
    Asiakaskyselyn vastausprosentit Quriirissa.

    Korkea vastausprosentti

    Tekstiviestikyselyiden vastausprosentti on asiakkaillamme ollut jopa 67%. Tee kyselyt helposti Quriirin selainpohjaisen sovelluksen avulla tai automatisoi halutessasi kyselyn lähetys suoraan omasta järjestelmästäsi, ja selvitä mitä asiakkaasi yrityksestäsi ajattelevat.

    Toyotan joustavan liikkumisen brändi KINTO kerää tekstiviestikyselyn avulla arvokasta asiakaspalautetta ja kehittää palvelua entistä paremmaksi.

    “Quriirin tekstiviestikysely on erittäin toimiva ja tehokas keino kerätä asiakaspalautetta. Käyttöliittymä on selkeä ja tarvittaessa olen saanut asiantuntevaa ja henkilökohtaista apua.”

     

    Juho Ikonen

    Mobility & Marketing Specialist, Toyota Finance Finland Oy

    Quriiri Messaging Suite

    NPS-sovellus on osa Quriiri Messaging Suitea. Ottamalla käyttöön Quriiri Messaging Suiten, saat käyttöösi monipuoliset työkalut tekstiviestien lähettämiseen, vastaanottamiseen sekä raporttien seurantaan. Quriiri on suomalainen tekstiviestipalvelu ja pidämme asiakastietosi aina EU:n sisäpuolella. Pitkä kokemuksemme alalta tekee meistä luotettavan ja osaavan kumppanin. Pääset kokeilemaan ilmaiseksi heti!

     

    NPS-kyselyn tekeminen.