ASIAKASTARINA
Bilar99 vahvistaa asiakassuhteitaan Quriirin avulla

Bilar99 on laadukas käytettyihin autoihin erikoistunut usean toimipisteen autoliikeketju, joka tunnetaan positiivisena ja asiakaslähtöisenä toimijana. Bilarilla halutaan varmistaa, että heidän asiakkaansa tietävät olevansa tärkeitä heille myös ostotapahtuman jälkeen. Tähän tarpeeseen he löysivät tehokkaan ratkaisun Quriirin tekstiviestipalvelusta.
“Meille on ensiarvoisen tärkeää, että asiakkaamme tuntevat saavansa henkilökohtaista ja välittävää palvelua myös ostopäätöksen jälkeen. Haluamme rakentaa pitkäaikaisia asiakassuhteita ja palvella asiakkaitamme mahdollisimman hyvin,” kertoo Bilar99:n markkinointikoordinaattori Jens Hassinen.
Tekstiviestien avulla Bilar99 pysyy asiakkaiden mielissä
Bilar99 hyödyntää Quriiria tekstiviestikampanjoissa, jotka on suunnattu heidän aiemmille asiakkailleen. He esimerkiksi lähestyvät auton ostaneita asiakkaita tietyn ajan kuluttua kaupanteosta ystävällisellä viestillä. Tekstiviestien avulla Bilar99 pysyy asiakkaidensa mielissä ja tekee yhteydenotosta vaivatonta silloin, kun jokin autoiluun liittyen mietityttää. Viestiin voi myös vastata suoraan, jolloin se ohjautuu automaattisesti Bilarin henkilökunnalle, mikä tekee kommunikoinnista sujuvaa ja asiakas saa helposti kysymykseensä vastauksen.
Quriiri on ollut helppokäyttöinen ja luotettava ratkaisu
”Quriirin palvelu on ollut erittäin helppokäyttöinen ja selkeä. Olemme voineet luottaa siihen, että viestit menevät perille ja tavoittavat asiakkaamme tehokkaasti ja turvallisesti. Lisäksi Quriirin asiakaspalvelu on toiminut moitteettomasti – aina kun meillä on ollut kysyttävää, olemme saaneet nopean ja asiantuntevan vastauksen. Tämä ei jokaisella toimijalla valitettavasti ole itsestään selvä asia,” sanoo Jens.

“Quriirin asiakaspalvelu on toiminut moitteettomasti – aina kun meillä on ollut kysyttävää, olemme saaneet nopean ja asiantuntevan vastauksen.”
Jens Hassinen, Markkinointikoordinaattori / Bilar99
Haluatko sinäkin tehostaa asiakasviestintääsi?