Tekstiviesti on monille tuttu viestintäkanava arjesta, mutta sen tehokkuus yritysten asiakasviestinnässä voi yllättää. Vaikka digitaalinen markkinointi kehittyy huimaa vauhtia, tekstiviesti säilyttää asemansa yhtenä suoraviivaisimmista ja tehokkaimmista tavoista tavoittaa asiakas. Tämä kehityssuunta näkyy myös Quriirin kasvuluvuissa.
Vuonna 2024 Quriiri jatkoi kasvuaan sekä liikevaihdon että viestimäärien osalta. Tasaisen kasvun taustalla on yhtiön jatkuva panostus palvelun luotettavuuteen ja asiantuntijuuteen. Quriirin liikevaihto nousi viime vuonna 2,75 miljoonaan euroon, kun se edellisenä vuonna oli 2,5 miljoonaa euroa.
“Tekstiviesti ei kenties ole visuaalisesti häikäisevä viestintäkanava, mutta sen tehokkuus puhuu puolestaan. Monet asiakkaamme valitsevat tekstiviestin juuri siksi, että se tavoittaa varmasti ja nopeasti”, kertoo Quriirin liiketoimintajohtaja ja toinen perustaja Lasse Lohikoski.
Teknologinen ylivoima ja kotimainen palvelu erottavat kilpailussa
Teknologian ja luotettavuuden kehitys on ollut alusta lähtien keskeinen osa Quriirin menestystä.
“Teknologiamme on suunniteltu erityisesti varmistamaan viestien perillemeno, olipa kyseessä suuri kampanja tai yksittäinen, kriittinen ilmoitus. Järjestelmämme skaalautuu asiakkaidemme tarpeiden mukaan, ja kotimainen asiantuntijatiimimme on aina valmis auttamaan”, sanoo Quriirin toinen perustaja ja kehitysjohtaja Gabriel Drescher.
Kilpailu SMS-palveluiden kesken on kovaa, mutta Quriiri on onnistunut erottumaan joukosta kotimaisuudella, asiantuntevalla asiakaspalvelulla ja teknologian luotettavuudella.
“Olemme ylpeitä siitä, että meidän palvelumme on suunniteltu ja toteutettu Suomessa. Ymmärrämme paikallisten yritysten tarpeet ja pystymme reagoimaan niihin nopeasti”, Gabriel jatkaa.
Kasvua osaajista ja katse tulevaisuudessa
Quriirin kasvun takana ovat ennen kaikkea sen ihmiset. Viimeisten vuosien aikana Quriiri on rekrytoinut useita huippuosaajia, jotka ovat tuoneet mukanaan asiantuntemusta ja uusia näkökulmia.
“Kasvumme ei olisi mahdollista ilman osaavaa ja motivoitunutta tiimiä. Panostamme jatkuvasti henkilöstömme kehittämiseen ja hyvinvointiin”, Lasse ja Gabriel painottavat.
Tulevaisuuden näkymät ovat valoisat. Quriiri seuraa tiiviisti alan kehitystä ja on jo valmistautunut uusien teknologioiden kuten Rich Communication Services (RCS) -teknologian laajentumisen.
“RCS tuo tekstiviestien rinnalle uusia mahdollisuuksia, kuten kuvia, videoita ja interaktiivisia ominaisuuksia. Olemme eturintamassa tuomassa näitä innovaatioita asiakkaidemme käyttöön”, Lasse lupaa.
Vuosi 2024 oli Quriirille kasvun ja onnistumisten vuosi. Samalla se osoitti, että tekstiviestin yksinkertaisuus ja tehokkuus ovat edelleen korvaamattomia tekijöitä yritysten asiakasviestinnässä. Quriiri jatkaa työtään varmistaakseen, että viestit kulkevat sujuvasti ja yritykset voivat luottaa viestien perillemenoon jatkossakin.
Tästä onkin hyvä aloittaa juhlavuosi, jolloin Quriiri täyttää 10 vuotta.
Lisätietoja:
Lasse Lohikoski, Liiketoimintajohtaja, perustaja
+358 50 581 9595, lasse.lohikoski@quriiri.fi