Valitse sivu

Quriirin uusi Zapier -integraatio helpottaa viestinnän automatisointia!

6.5.2024
Uuden integraation avulla Quriirin ja Zapierin asiakkaat voivat automatisoida tekstiviestien lähetyksen ja vastaanoton helposti omista suosikkiohjelmistoistaan. Zapier tekee mahdolliseksi integraatiot myös heille, jotka eivät hallitse koodausta.

Mikä on Zapier?

Zapier on verkkosovellus, joka mahdollistaa eri ohjelmistojen ja sovellusten välisen integraation ilman koodaustaitoja. Voit yhdistää erilaisia ohjelmistoja toisiinsa ja automatisoida tehtäviä luomalla niin kutsuttuja ”zappeja”, jotka siirtävät tietoa sovelluksesta toiseen. Esimerkiksi, kun uusi asiakas lisätään CRM:ään, voidaan tälle kontaktille lähettää Zapierin avulla tekstiviesti Quriiriista.

Zapierista löytyy tuhansia eri sovelluksia ja palveluita. Tämä mahdollistaa tietojen virtaamisen sujuvasti eri järjestelmien välillä ilman tarvetta manuaaliselle työlle ja koodaukselle.

Yksinkertaisesti sanottuna, Zapier tekee eri sovellusten yhteistyöstä helppoa ja automatisoitua, mikä säästää aikaa ja parantaa työn tehokkuutta.

Quriirin Zapier integraatio.

Miten Zapier toimii?

Zapierin avulla voit automatisoida erilaisia yksinkertaisia tehtäviä yhdistämällä kaksi ohjelmistoa toisiinsa. Käytännössä tämä tarkoittaa, että sinulla täytyy olla Zapier -tili, johon yhdistät haluamasi ohjelmistot.  Ensimmäisestä ohjelmistosta valitaan laukaisija eli Trigger. Tämä toiminto käynnistää automaation eli zapin. Tyypillinen Trigger voisi olla se, kun uusi tilaaja saapuu CRM-ohjelmistoon. Tämän jälkeen määritellään mitä tapahtuu seuraavaksi eli Action. Action voisi tässä tapauksessa olla esimerkiksi tekstiviestin lähettäminen tilaajalle Quriirista.

Quriirin Zapier integraatio.

Mitä Quriirin Zapier automaatiolla voi tehdä?

Zapier mahdollistaa erilaisten automatisoitujen toimintojen tekemisen. Integraation avulla voi:

1) Käynnistää viestien lähetyksen jonkin toisen sovelluksen triggerin perusteella, tai

2) käynnistää tapahtuman toisessa sovelluksessa, kun Quriiriin saapuu viesti.

Esimerkkejä integroinnin käyttötapauksista ovat:

  • Tekstiviestien lähettäminen uusille Hubspot / Salesforce / Pipedrive -kontakteille
  • Tilausvahvistusviestit tekstiviestillä, kun asiakas tekee ostoksen Shopifyssa tai muussa verkkokauppa-aslustassa, joka löytyy Zapierista.
  • Excel -rivin päivitys, kun asiakas vastaa tekstiviestiin.

Zapierin hyödyt perustuvat automaation aikaansaamaan ajansäästöön ja manuaalisen työn poistumiseen. Kun integraatiopalvelu toteuttaa tiedonsiirron järjestelmien välillä, ei samaa tehtävää tarvitse tehdä käsin. Tämä vapauttaa aikaa oikeaan työntekoon.  

Lue lisää Quriirin Zapier -integraatiosta tai kysy lisätietoa.

Aiheeseen liittyvät artikkelit