Quriirin logo ja visuaalinen ilme on päivitetty vastaamaan lupaustamme ”Koe tekstiviestin tehokkuus viestinnässä.” Tekstiviesti mahdollistaa suoran yhteyden asiakkaisiin ja sidosryhmiin ja haluamme olla luomassa merkityksellisiä yhteyksiä, joista hyötyvät sekä yritykset että asiakkaat. Uusi logo ja visuaalinen ilme viestivät samoja asioita, joita haluamme muutenkin välittää: laadukkuutta, välittämistä ja halua olla asiakkaidemme aito kumppani.
Entistä parempaa asiakasviestintää tekstiviestillä
Quriiri on alusta alkaen keskittynyt palvelemaan asiakkaitaan. Nimi Quriiri viestii brändimme ydintä – haluamme auttaa yrityksiä viestimään tehokkaammin ja olemaan yhteydessä asiakkaisiinsa tekstiviestin välityksellä. Tekstiviesti tavoittaa asiakkaat varmasti ja asiakkaamme hyödyntävät tekstiviestejä hyvin monipuolisesti.
”Olemme kasvaneet nopeasti ja totesimme, että on aika päivittää ilmettä vastaamaan sitä, missä olemme tänään. Halusimme parantaa palvelun käytettävyyttä ja modernisoida ilmettä. Nyt tehdyt muutokset ovat osa suurempaa kokonaisuutta, jota toteutetaan vaiheittain tulevien kuukausien aikana”, kertoo toinen Quriirin perustajista, liiketoimintajohtaja Lasse Lohikoski.
Olemme asiakkaidemme kumppani
Quriirin kautta lähetetään vuosittain yli 250 miljoonaa viestiä. Olemme auttamassa asiakkaitamme heidän viestinnässään ja kasvussaan. Haluamme viestiä, että olemme tukena ja kumppanina asiakkaillemme. Raikkaamman ja modernimman ilmeen tavoitteena on välittää tätä henkeä. Haluamme olla mukana kehityksessä myös visuaalisesti. Viestintä tekstiviestillä on suoraviivaista, mutta sen ei tarvitse olla tylsää ja vakavaa.
”Kaikki viestintä – myös B2B:ssä – tapahtuu edelleen ihmisten eikä yritysten välillä. Emme halua olla liian teknisiä tai etäisiä, vaan tavoitteenamme on viestiä hyödyllisiä ja iloisia hetkiä. Brändimme taustalla oleva tarina kertoo vuorovaikutuksesta. Autamme asiakkaitamme kohti sujuvampaa vuorovaikutusta ja haluamme, että vuorovaikutus meidän kanssamme on mutkatonta, hyödyllistä ja mukavaa. Uusi ilmeemme viestii tätä tarinaa”, sanoo Quriirin markkinointipäällikkö Tanja Lipponen.
Luotettava, laadukas ja helppokäyttöinen myös jatkossa
Useat asiakkaamme ovat edistyksellisiä ja menestyviä yrityksiä. Haluamme pysyä samassa standardissa ja kehittyä heidän mukanaan. Palvelumme on yrityksille suunnattu tekstiviestipalvelu, joka tukee asiakkaidemme liiketoimintaa. Käytön tulisi olla luotettavaa, laadukasta ja helppoa.
”Uudessa ilmeessämme on aiemman brändimme ydinosia, nyt vaan modernimmassa sävyssä. Vihreä on edelleen päävärimme, mutta uudessa muodossa. Lisäksi erityisesti markkinointiviestinnässä tulee näkymään enemmän myös muita värejä viestimään iloa ja lähestyttävyyttä. Haluamme Quriirin olevan tunnistettava asiakkaillemme ja jatkaa tämän identiteetin kehittämistä tulevaisuudessa”, kertoo Tanja.
Palvelua kehitetään jatkuvasti asiakkaidemme toiveiden ja palautteen perusteella ja toivomme sen palvelevan jatkossa entistäkin paremmin. Yritysten lähettämien tekstiviestien määrä on viime vuosina ollut kasvussa ja määrän ennustetaan kasvavan. Quriirin kautta lähetetään vuosittain miljoonia ryhmätekstiviestejä, tekstiviestikyselyitä, tekstiviestivahvistuksia ja -muistutuksia, tarjousviestejä ja tärkeitä tiedotteita. Kun viestien tulva muissa kanavissa kasvaa, on tekstiviesti hyvin tehokas keino tavoittaa asiakkaat.
Pääset kokeilemaan Quriiria ilmaiseksi tästä. Mikäli sinulla herää kysymyksiä niin ota yhteyttä, autamme mielellämme!