Kiitos yhteydenotostasi!
Otamme yhteyttä mahdollisimman pian!

Tutustu sillä välin blogiimme:
7 usein kysyttyä kysymystä Quriirin tekstiviestipalvelusta
Yrityksille se tarjoaa varman, nopean ja skaalautuvan kanavan asiakasviestintään. Kokosimme yhteen seitsemän kysymystä, jotka askarruttavat asiakkaitamme ennen yhteistyön aloittamista. Tähän artikkeliin olemme koonneet yleisimmät kysymykset ja vastaukset. 1. Kuinka...
Asiakastyytyväisyyskysely tekstiviestillä – vinkit onnistumiseen ja käytännön esimerkki
Asiakastyytyväisyyskysely on tehokas työkalu asiakaskokemuksen kehittämiseen – kun se tehdään oikein. Tässä artikkelissa jaamme käytännön vinkit kyselyn rakentamiseen, ajoitukseen ja vastausprosentin parantamiseen. Näytämme myös, miten Quriirin tekstiviestikyselyä...
Mikä on SMS Gateway ja mihin sitä tarvitaan?
Kun yritys haluaa lähettää tekstiviestejä automaattisesti osana omaa järjestelmää – kuten ilmoituksia, tunnistautumisviestejä tai muistutuksia – tarvitaan siihen tekninen rajapinta: SMS Gateway eli SMS API. Miten se toimii ja miten valita oikea palvelu? Mitä...
Tustutaan somessa!


Katso Instagramista mitä meillä tapahtuu kulissien takana.

Ota meidät seurantaan Facebookissa ja kuule uusimmat uutiset!
Tyytyväisiä asiakkaitamme





