Kiitos yhteydenotostasi!
Otamme yhteyttä mahdollisimman pian!
Tutustu sillä välin blogiimme:
Tekstiviestien integrointi SMS APIn avulla – käytännön vinkit kehittäjille
Vaikka viestintäkanavia on nykyään runsaasti, tekstiviestit ovat edelleen se tavoittavin kanava – 98 % prosenttia tekstiviesteistä avataan. SMS-rajapintojen avulla yritykset voivat lähettää, vastaanottaa ja seurata tekstiviestien toimituksia omista...
Viestinnän seuraava aikakausi – kohti luottamusta, relevanssia ja automaatiota
Moni yritys lähettää edelleen viestejä manuaalisesti: sama viesti kaikille, sama kanava, sama rytmi. Samaan aikaan asiakkaiden odotukset ovat muuttuneet radikaalisti. He haluavat tulla kohdatuksi yksilöinä: oikeaan aikaan, oikeassa kanavassa ja oikealla sävyllä....
Asiakastyytyväisyyskyselyn kysymykset – mitä kannattaa kysyä ja miksi?
Asiakastyytyväisyyskysely on yksi tehokkaimmista tavoista ymmärtää asiakkaiden kokemuksia ja kehittää liiketoimintaa. Mutta mitä kysymyksiä kannattaa kysyä, jotta saat oikeasti hyödyllistä palautetta? Tässä oppaassa käymme läpi parhaat asiakastyytyväisyyskyselyn...
Tustutaan somessa!


Katso Instagramista mitä meillä tapahtuu kulissien takana.

Ota meidät seurantaan Facebookissa ja kuule uusimmat uutiset!
Tyytyväisiä asiakkaitamme


