+358 10 349 3800 info@quriiri.fi
Valitse sivu

KÄYTTÖTARINAT

Kohdennettu ja personoitu mobiilimarkkinointi

Hyödynnä oma asiakastietokantasi mahdollisimman tehokkaasti kohdentamalla markkinointitekstiviestisi Quriirin avulla.

Hyödyt

Tuo tekstiviestikanavan hyödyt omaan markkinointistrategiaasi.

Kohdenna oikealle kohderyhmälle

Kohdentamalla markkinointiviestisi juuri oikealle kohderyhmälle, saat markkinointiviestinnällesi maksimaalisen tehon. Tuo kohderyhmäsi suoraan Excel-tiedostosta Quriiriin, jonka jälkeen voit luoda haluamallesi kohderyhmälle tektiviestikampanjoita.

Henkilökohtainen viestintä luo yhteyden

Personoimalla viestin esimerkiksi etunimellä, asiakasnumerolla tai muulla yksilöivällä tiedolla, saat luotua viestiin henkilökohtaisen tunteen.

}

Ajoita viesti juuri oikealle hetkelle

Ajastamalla markkinointikampanjasi tarkasti juuri oikeaan ajankohtaan, saat kampanjasti suurimman hyödyn irti. 

 

r

Lisäaktivointi tuo kampanjasta tehot irti

Automaattisen lisäaktivoinnin avulla voit tuoda kampanjaasi lisätehoa. Voit tietyn ajan kuluttua kampanjan ensimmäisestä viestistä lähettää automaattisen lisämarkkinointiviestin.

Nopeus ja skaalautuvuus

Quriirin avulla saat halutessasi viestisi perille satoihin tuhansiin matkapuhelimiin lyhyessä ajassa. Halutessasi voit myös jaksottaa kampanjasi pidemmälle ajalle niin, että viestejä lähetetään esimerkiksi viikon ajan tasaisesti jokaisena arkipäivänä.

b

Tehokas seuranta

Seuraa toimituskuittaisten avulla viestien perillemenoa joko yksittäisen viestin tasolla, tai koko lähetyksestä kokonaisuutena.

Miten se toimii?

Kohdennettu mobiilimarkkinointi onnistuu Quriirilla helposti

Tuo kohderyhmät Quriiriin esim. Excel-tiedostosta

Kontaktien tuonti on helppoa ja nopeaa. Voit tuoda samalla kertaa kaikki kontaktien profiilitiedot.

Luo kampanja ja kohdenna viesti asiakastietokantasi mukaan halutulle kohderyhmälle

Jaottelemalla asiakastietokantasi eri ryhmiin Quriirin sisällä, pystyt helposti kontaktoimaan juuri oikean kohderyhmän.

Lähetä kampanja heti tai ajasta se lähtemään haluamanasi ajankohtana

Sinun ei tarvitse olla läsnä juuri silloin, kuin haluat viestien lähtevän.

Määritä mahdollinen lisäaktivointiviesti

Muistuta asiakkaita lähetetystä edusta esim. kahden päivän kuluttua.

 

Käytetyt palvelut

Quriiri Messaging Suite

Quriiri Messaging Suiten avulla toteutat helposti mobiilimarkkinointikampanjat. 

Asiakastarina

Quriirin asiakkaana on kuluttaja-asiakkaita palveleva paikallinen vaatealan toimija sekä rahoituspalveluita tarjoava maanlaajuinen toimija. Asiakassuhteiden luottamuksellisuudesta johtuen yrityksiä ei voida mainita nimeltä.
 

Tarve

Molemmilla yrityksillä oli selkeä tarve tekstiviestien hyödyntämiseen mobiilimarkkinoinnissa. Vaatealan toimija halusi hyödyntää tekstiviestejä valmiin kanta-asiakasrekisterin kontaktoinnissa ja kutsua heidät oman yrityksensä asiakastilaisuuksiin. Tekstiviestejä tässä yrityksissä lähetetään useita kertoja vuodessa tuhansille ihmisille kerrallaan ja ne tuovat asiakkaat tilaisuuksiin.

Rahoituspalveluita tarjoava toimija taas lähettää kuukausittain satoja tuhansia kohdennettuja markkinointiviestejä.

 

Kokemukset ja tulokset

Molempien kohdalla Quriirin käyttöönotto oli onnistunut. Vaatealan toimija on tekstiviesteillä saanut liikkeen täyteen tapahtumissaan ja palaute on ollut erittäin positiivista niin asiakkailta kuin kutsuvierailtakin. Tekstiviestien hyödyntämisestä onkin tullut käytäntö ja kuluttaja-asiakkaille tuttu kutsumuoto.

Rahoitusalan toimija tavoittaa tekstiviestein tehtävällä mobiilimarkkinoinnilla asiakkaansa ja saa tuloksia aikaan Quriirin avulla.

Vastaavat tarinat ja artikkelit

Katso myös seuraavat käyttökohteet, tarinat ja artikkelit

Asiakkaiden aktivointi ja muistuttaminen

Tiedota, muistuta ja aktivoi asiakkaitasi tekstiviestillä ja anna heille mahdollisuus vaikuttaa vastaamalla viestiin tai soittamalla takaisin.

Tunnistautuminen

Tekstiviesti toimii erittäin tehokkaasti jos asiakas tai työntekijä halutaan tunnistaa, tai jos palvelun sisäänkirjautumisprosessiin halutaan lisätä tietoturvaa. Tekstiviesti toimii tunnistautumisvälineenä hyvin, sillä matkapuhelin kulkee aina mukana ja se on henkilökohtainen viestintäväline. 

Tekstiviestit tehostavat palveluita terveydenhuollossa

Sanomalehti Keski-Suomalainen uutisoi 16.3.2018 Keski-Suomen seututerveyskeskuksen tehostamistoimenpiteistä ja tekstiviestipalvelun tuloksista. Suun terveyden vastaanotoilla on käytössä ajanvarausmuistutus ja aikavälillä 1.11.-15.3. jäi käyttämättä 360 varattua aikaa,...

Ryhmätekstiviesteillä tavoitat haluamasi kohderyhmän nopeasti ja tehokkaasti

Ryhmätekstiviestillä voi lähettää pitkälle personoidut viestit isollekin kohderyhmälle personointityökaluja hyödyntäen, tai vaihtoehtoisesti lähettää saman viestin kaikille vastaanottajille. Käytössäsi on mahdollisuus muokata lähettäjätietoja, hallinnoida eri...

Tekstiviestit tehostavat yrityksen asiakasviestintää

Tekstiviestit ovat kustannustehokas tapa viestiä, tiedottaa, palvella, houkutella, aktivoida ja rauhoittaa asiakkaita. Tekstiviesti tarjoaa asiakkaalle oikean tiedon oikealla hetkellä. Tekstiviestit sopivat vahvistamiseen ja varaamiseen, varmistamiseen ja...

Valmis aloittamaan? Koe tekstiviestin tehokkuus viestinnässä!

Ota yhteyttä