+358 10 349 3800 info@quriiri.fi
Valitse sivu

TARINAT & ARTIKKELIT

Artikkelit

Ajankohtaista asiaa mobiiliviestinnästä

Quriirilla vastuullisuus on luonnollinen osa toimintaa

Quriirilla vastuullisuus on luonnollinen osa toimintaa

Vastuullisuus on tämän päivän yritystoiminnassa yhä enemmän keskiössä ja olemmekin Quriiria kehittävällä NextUpilla jo alusta lähtien ottaneet vastuullisuusasiat toiminnassamme huomioon. Koemme, että meillä on yrityksenä tähän velvollisuus, mutta toisaalta myös...

lue lisää
Uutta tehoa tekstiviestikampanjaan linkin esikatselulla

Uutta tehoa tekstiviestikampanjaan linkin esikatselulla

Jos käytät tekstiviestikampanjassasi linkkejä ohjataksesi asiakkaita laskeutumissivulle, on tärkeää yrittää nostaa klikkiprosentti mahdollisimman korkeaksi. Uusimmat Android- ja iPhone-puhelimet tarjoavat tähän apua, sillä ne tarjoavat ns. linkkien...

lue lisää
Turvaa palvelusi tekstiviestillä

Turvaa palvelusi tekstiviestillä

Tietoturvan lisääminen tekstiviestitunnistautumisen avulla antaa yrityksellesi turvaa ja sinulle sekä henkilöstöllesi mielenrauhaa. Voit nukkua yösi paremmin, kun suojaus on tämän päivän vaatimusten tasolla. Tekstiviestitunnistautumisen edut: Turvaa yrityksesi ja...

lue lisää
NPS-kyselyt tekstiviestillä

NPS-kyselyt tekstiviestillä

Mikä on NPS? NPS (Net Promoter tai Net Promoter Score) on tehokas ja laajalti käytetty hallintatökalu, jota voidaan hyödyntää yrityksen asiakasuskollisuuden analysointiin. Wikipedian mukaan 2/3 Fortune 1000 -yrityksistä käyttää NPS:ää omassa toiminnassaan....

lue lisää
Tekstiviestien käyttö yritysviestinnässä kasvaa

Tekstiviestien käyttö yritysviestinnässä kasvaa

25 vuotta vanha keksintö kasvattaa suosiotaan yritysviestinnässä Ite wiki julkaisi yhdessä NextUp Oy:n kanssa loppuvuodesta asiantuntija-artikkelin, jonka aiheena oli miten tekstiviestien käyttö yritysviestinnässä jatkaa kasvuaan. Artikkelissa sivuttiin myös...

lue lisää
Tekstiviestit tehostavat palveluita terveydenhuollossa

Tekstiviestit tehostavat palveluita terveydenhuollossa

Sanomalehti Keski-Suomalainen uutisoi 16.3.2018 Keski-Suomen seututerveyskeskuksen tehostamistoimenpiteistä ja tekstiviestipalvelun tuloksista. Suun terveyden vastaanotoilla on käytössä ajanvarausmuistutus ja aikavälillä 1.11.-15.3. jäi käyttämättä 360 varattua aikaa,...

lue lisää
Tekstiviestit tehostavat yrityksen asiakasviestintää

Tekstiviestit tehostavat yrityksen asiakasviestintää

Tekstiviestit ovat kustannustehokas tapa viestiä, tiedottaa, palvella, houkutella, aktivoida ja rauhoittaa asiakkaita. Tekstiviesti tarjoaa asiakkaalle oikean tiedon oikealla hetkellä. Tekstiviestit sopivat vahvistamiseen ja varaamiseen, varmistamiseen ja...

lue lisää

Kategoriat

Ota yhteyttä