TARINAT & ARTIKKELIT
Artikkelit
Ajankohtaista asiaa mobiiliviestinnästä
SMPP-rajapinta nyt saatavilla Quriirissa
Olemme tuoneet Quriiri Message Routeriin saataville SMPP (Short Message Peer-to-Peer) -rajapinnan sekä viestien lähetykseen että vastaanottoon (MT/MO). Quriirin SMPP-palvelin tarjoaa standardin tavan lähettää ja vastaanottaa SMS-viestejä TCP/IP-yhteyden...
Quriirilla vastuullisuus on luonnollinen osa toimintaa
Vastuullisuus on tämän päivän yritystoiminnassa yhä enemmän keskiössä ja olemmekin Quriiria kehittävällä NextUpilla jo alusta lähtien ottaneet vastuullisuusasiat toiminnassamme huomioon. Koemme, että meillä on yrityksenä tähän velvollisuus, mutta toisaalta myös...
Näin personoit tekstiviestit asiakkaille Quriiri Messaging Suitessa
Quriiri Messaging Suite on helppokäyttöinen ja kustannustehokas sovelluskokonaisuus yrityksen mobiiliviestinnän tarpeisiin. Messaging Suiten avulla lähetät ja vastaanotat tekstiviestejä luotettavasti, kutsut ja varmistat tai jakelet ja kampanjoit. Sovellukset on...
Uutta tehoa tekstiviestikampanjaan linkin esikatselulla
Jos käytät tekstiviestikampanjassasi linkkejä ohjataksesi asiakkaita laskeutumissivulle, on tärkeää yrittää nostaa klikkiprosentti mahdollisimman korkeaksi. Uusimmat Android- ja iPhone-puhelimet tarjoavat tähän apua, sillä ne tarjoavat ns. linkkien...
Turvaa palvelusi tekstiviestillä
Tietoturvan lisääminen tekstiviestitunnistautumisen avulla antaa yrityksellesi turvaa ja sinulle sekä henkilöstöllesi mielenrauhaa. Voit nukkua yösi paremmin, kun suojaus on tämän päivän vaatimusten tasolla. Tekstiviestitunnistautumisen edut: Turvaa yrityksesi ja...
Tiedota asiakkaillesi tekstiviestillä tärkeistä toimituksista
Tekstiviesti on henkilökohtainen ja luotettava kanava: se tavoittaa lähes jokaisen suomalaisen ajantasaisesti silloin, kun sitä halutaan. Tekstiviestien perillemeno on lähes sataprosenttista ja niihin reagoidaan hyvin. Koronaepidemia on vauhdittanut kotimaisen...
NPS-kyselyt tekstiviestillä
Mikä on NPS? NPS (Net Promoter tai Net Promoter Score) on tehokas ja laajalti käytetty hallintatökalu, jota voidaan hyödyntää yrityksen asiakasuskollisuuden analysointiin. Wikipedian mukaan 2/3 Fortune 1000 -yrityksistä käyttää NPS:ää omassa toiminnassaan....
Tekstiviestien käyttö yritysviestinnässä kasvaa
25 vuotta vanha keksintö kasvattaa suosiotaan yritysviestinnässä Ite wiki julkaisi yhdessä NextUp Oy:n kanssa loppuvuodesta asiantuntija-artikkelin, jonka aiheena oli miten tekstiviestien käyttö yritysviestinnässä jatkaa kasvuaan. Artikkelissa sivuttiin myös...
Tekstiviestit tehostavat palveluita terveydenhuollossa
Sanomalehti Keski-Suomalainen uutisoi 16.3.2018 Keski-Suomen seututerveyskeskuksen tehostamistoimenpiteistä ja tekstiviestipalvelun tuloksista. Suun terveyden vastaanotoilla on käytössä ajanvarausmuistutus ja aikavälillä 1.11.-15.3. jäi käyttämättä 360 varattua aikaa,...
Ryhmätekstiviesteillä tavoitat haluamasi kohderyhmän nopeasti ja tehokkaasti
Ryhmätekstiviestillä voi lähettää pitkälle personoidut viestit isollekin kohderyhmälle personointityökaluja hyödyntäen, tai vaihtoehtoisesti lähettää saman viestin kaikille vastaanottajille. Käytössäsi on mahdollisuus muokata lähettäjätietoja, hallinnoida eri...
Tekstiviestit tehostavat yrityksen asiakasviestintää
Tekstiviestit ovat kustannustehokas tapa viestiä, tiedottaa, palvella, houkutella, aktivoida ja rauhoittaa asiakkaita. Tekstiviesti tarjoaa asiakkaalle oikean tiedon oikealla hetkellä. Tekstiviestit sopivat vahvistamiseen ja varaamiseen, varmistamiseen ja...