PALVELUKOKONAISUUDET / QURIIRI MESSAGING SUITE
Quriiri Messaging Suite
Sovelluskokonaisuus viestinnän tarpeisiin
Quriiri Messaging Suite on helppokäyttöinen ja kustannustehokas sovelluskokonaisuus yrityksen mobiiliviestinnän tarpeisiin. Suiten avulla lähetät ja vastaanotat tekstiviestejä luotettavasti, kutsut ja varmistat tai jakelet ja kampanjoit.
Quriiri Messaging Suite soveltuu asiakasviestintään, markkinointiviestintään sekä hyöty- ja aikakriittiseen viestintään, kuten kriisiviestintään. Valitse Suitesta ne sovellukset jotka sopivat sinun yrityksesi käyttöön parhaiten!
Ryhmätekstiviesti
Tavoita kohderyhmäsi nopeasti ja tehokkaasti tekstiviesteillä
Yleiskuvaus
Ryhmäviestisovelluksen avulla lähetät ryhmätekstiviestit helposti ja nopeasti. Lataa vastaanottajat kätevästi Excel- tai CSV-tiedostosta ja luo vastaanottajaryhmät jatkuvaa käyttöä varten. Jos haluat vastaanottaa vastauksia ryhmätekstiviesteihin, onnistuu se Palaute & kysely -sovelluksen avulla!
Ominaisuudet
- Luo vastaanottajaryhmiä
Lue haluamasi määrä vastaanottajaryhmiä ja tallenna niihin haluamasi kontaktit. - Muokattava lähettäjätieto
Voit asettaa jokaiselle lähetettävälle tekstiviestille haluamasi lähettäjätiedon joko numeroina tai tekstinä (esim. yrityksen nimi). - Tuki pitkille viesteille
Tekstiviestin ei täydy rajoittua 160 merkkiin, vaan Quriirin avulla lähetät myös yli 160 merkkiä pitkiä tekstiviestejä, kuitenkin niin, että ne näkyvät yhtenä viestinä vastaanottajan matkapuhelimessa. - Hallinnoi kontakteja
Hallinnoi kontaktitietokantaasi tehokkaasti Quriirissa ja määrittele mihin vastaanottajaryhmään kukin kontakti kuuluu. - Personoi viestit
Personoi viestit automaattisesti esim. etunimen, yrityksen nimen, asiakasnumeron jne. mukaan (esim. ”Hei Jenni…” tai ”Asiakasnumerosi on ABCD1234”). - Lataa vastaanottajat tiedostosta
Lataa vastaanottajat suoraan lähetyksiin Excel- tai CSV-tiedostosta ja tallenna ne eri vastaanottajaryhmiin. - Viestien ajastus
Ajasta viestit lähtemään juuri silloin kun haluat. Voit myös ajastaa viestin lähetyksen toistumaan esimerkiksi kerran viikossa. - Perillemenon seuranta
Seuraa joko koko lähetyksen tasolla prosentuaalisesti viestien toimitusta, tai tarkastele yksittäisen viestin toimitustilaa. Tehokas hakutoiminto takaa että olet aina tilanteen tasalla. - Päätelaiteriippumaton käyttöliittymä
Lähetä ryhmätekstiviestejä ja hallinnoi ryhmiä matkapuhelimen selaimella, tabletilla tai pöytätietokoneella.
Pikaviesti
Lähetä tekstiviestejä yksittäisille vastaanottajille nopeasti ja vaivattomasti.
Yleiskusvaus
Simppeli sovellus nopeaan viestintään yksittäisille vastaanottajille. Kirjoita vastaanottajan GSM-numero, viestisisältö ja lähetä tekstiviesti! Voit myös käyttää ennakkoon tallennettuja viestipohjia ja määrittää itse viestin lähettäjätiedon (kuten esimerkiksi yrityksesi nimen). Pikaviesti toimii erinomaisesti esimerkiksi asiakaspalvelun työkaluna!
Ominaisuudet
- Nopea ja simppeli tekstiviestien lähetys yksittäisille vastaanottajille
- Lähettäjätiedon määrittäminen (tekstimuodossa tai numero)
- Tuki yli 160 merkkiä pitkille tekstiviesteille. Quriiri näyttää käytetyn merkkimäärän ja jakaa automaattisesti viestin vaadittavaan määrään SMS-viestejä, kuitenkin niin, että viesti näkyy yhtenä pitkänä tekstiviestinä vastaanottajan matkapuhelimessa
- Toimituskuittaukset – näet milloin viestit on toimitettu puhelimeen
Palaute & kysely
Lähetä ryhmätekstiviestejä ja vastaanota niihin vastauksia.
Yleiskuvaus
Sovelluksen avulla voit luoda kampanjoita, jossa lähetät ensin tekstiviestejä halutulle kohderyhmälle ja vastaanotat sen jälkeen vastauksia asiakkailtasi. Palaute & kysely -sovellus vaatii toimiakseen joko longcode- tai lyhytnumeron, johon vastaukset vastaanotetaan. Vastaanottonumerot saat myös vaivattomasti aktivoitua Quriiriin.
Ominaisuudet
- Lähetä ryhmätekstiviesteja ja vastaanota niihin vastauksia.
- Luo tekstiviestikyselyitä ja vastaanota palautetta.
- Määritä automaattinen paluuviesti vastaukseen (esim. ”Kiitos viestistäsi!”).
- Vie vastaanotetut viestit Excel-tiedostoon.
- Seuraa vastaanotettuja viestejä reaaliajassa viestilokista.
- Hyödynnä vastauksissa joko longcode-numeroa tai lyhytnumeroa.
Inbox
Vastaanota tekstiviestejä ja lähetä automaattinen paluuviesti. Organisoi vastaanotetut viestit kätevästi kansioihin – myös automaattisten sääntöjen avulla.
Käyttökohteet
- Tilausten vastaanottaminen
- Palautteen keruu
- Kilpailuosallistumisien vastaanottaminen
- Äänestykset
Ominaisuudet
- Vastaanota tekstiviestejä asiakkailtasi ja lue viestit kätevästi tietokoneeltasi Quriirin käyttöliittymästä.
- Määritä viestin lähettäneille automaattinen paluuviesti (esim. ”Kiitos viestistäsi”).
- Organisoi vastaanotetut viesti kätevästi kansiohin joko manuaalisesti tai automaattisten sääntöjen avulla.
- Uudelleenohjaa halutessasi vastaanotetut viestit tekstiviestinä haluttuihin puhelinnumeroihin tai sähköposteina haluttuihin sähköpostiosoitteisiin.
- Vie vastaanotetut viestit Excel- tai csv-tiedostoon.
- Seuraa vastaanotettuja viestejä reaaliajassa viestilokista.
- Hyödynnä vastaanotetuissa viesteissä joko longcode-numeroa tai lyhytnumeroa ja määritä numeron sisään yksi tai useampi hakusana lajittelemaan viestejä eri palveluihin.
Dialogi
Luo helposti tekstiviestipohjaisia kyselyitä.
Yleiskuvaus
Dialogi-sovellus mahdollistaa monipuolisten tekstiviestikyselyiden toteutuksen joko automatisoidusti omasta järjestelmästäsi tai manuaalisesti web-selainta käyttäen. Mittaa tekstiviestikyselyiden avulla esim. jatkuvaa asiakastyytyväisyyttä yksittäisestä palvelu- tai ostotapahtumasta tai toteuta suurempi kysely isolle kohderymälle kerralla. Luo helposti kyselyketjuja, jossa vastaanottaja saa aina uuden kysymyksen vastattuaan edelliseen. Lue lisää tekstiviestikyselyistä täältä.
Käyttökohteet
- NPS (Net Promoter Score) -kyselyt
- Asiakastyytyväisyyskyselyt
- Tapahtumien mielipidemittaukset
- Äänestykset
- Henkilökunnan tyytyväisyyden mittaaminen
Ominaisuudet
- Luo monivaiheisia ja monipuolisia tekstiviestikyselyitä.
- Lataa kyselyn kohderyhmä Quriiriin Excel-tiedostosta, määritä kysely ja seuraa web-selaimella vastausten kertymistä.
- Voit myös littää tekstiviestikyselyt Dialogin avulla omaan toiminnanohjausjärjestelmääsi ja lähettää tyytyväisyyskyselyitä automaattisesti esimerkiksi jokaisen palvelu- tai ostotapahtuman jälkeen.
- Määritä automaattinen paluuviesti kuhunkin kyselyketjun vastaukseen (esim. ”Kiitos vastauksestasi!”).
- Vie vastaukset Excel-tiedostoon.
- Seuraa vastaanotettuja viestejä ja kyselyn tuloksia reaaliajassa.
- Hyödynnä vastauksien vastaanottamisessa joko longcode-numeroa tai lyhytnumeroa.
Sovellukset viestinnän tarpeisiin
Quriiri Messaging Suite tarjoaa viestinnän tekijöille palvelun, josta löytyy helppokäyttöisiä sovelluksia viestinnän eri tarpeisiin. Sovellukset on helppo ottaa käyttöön, ja niiden avulla hyödynnät niin ryhmätekstiviestejä kuin kaksisuuntaista viestintää – SMS-teknologiaa käyttäen.
Ryhmätekstiviestit
Asiakasviestintä, markkinointi, tiedottaminen, aktivointi, kriisiviestintä
Lähetä nopeasti ja vaivattomasti tekstiviestejä suurille tai pienille vastaanottajaryhmille.
Dialogi
NPS-kyselyt, tekstiviestikyselyt, asiakastyytyväisyysmittaukset, äänestykset
Luo helposti tekstiviestipohjaisia kyselyitä ja tulkitse vastauksia suoraan Quriirista.
Palaute & kysely
Asiakasviestintä, terveyskyselyt, tyytyväisyyskyselyt, palautteet, osallistumiset
Lähetä SMS ja vastaanota siihen vastaus. Käytä vastauksiin joko lyhyt- tai longcode-numeroita.
Inbox
Asiakasviestintä, tilaukset, palautteen keruu
Vastaanota tekstiviestejä ja lähetä automaattinen paluuviesti. Organisoi vastaanotetut viestit kätevästi kansioihin – myös automaattisten sääntöjen avulla.

Kutsu tapahtumaan
Töihin kutsu, aktivointi, tapahtumakutsut
Lähetä kutsutekstiviestejä vastaanottajaryhmille ja vastaanota ilmoittautumisia esimerkiksi niin että 10 ensimmäistä vastaajaa saa työvuoron.
Pikaviesti
Asiakasviestintä, markkinointi, aktivointi, asiakaspalvelu
Lähetä nopeasti yksittäisiä tekstiviestejä haluamillesi vastaanottajille.
Monipuolinen Suite
Quriiri Messaging Suiten kautta voi esimerkiksi lähettää ryhmätekstiviestejä ja vastaanottaa niihin vastauksia, tehdä mobiilimarkkinointia, palvella asiakkaita, tarjota asiakaspalvelua ja tiedottaa ajanvarauksista. Suite on myös helppo ja luotettava hyötyviestinnän sekä kriisiviestinnän työkalu. Tekstiviestit luetaan 98% varmuudella, maasta ja operaattorista riippumatta.
Quriiri Messaging Suite tarjoaa myös palvelun tekstiviestikyselyiden toteuttamiseen, vastaanottajien osallistamiseen sekä asiakaskampanjointiin. Käytössä ovat virtuaaliset puhelinnumerot viestien vastaanottamista varten ja kaikista palvelun tarjoamista sovelluksista saa myös viestien toimitustiedot. Aloita viestintä tekstiviesteillä Quriiri Messaging Suiten avulla jo tänään!
Mihin Quriiri Messaging Suitea voi käyttää?
Tekstiviesti taipuu moneen, tässä muutama esimerkki:
Tiedottaminen ja muistutukset
Tiedota tekstiviestillä nopeasti asiakkaitasi ja sidosryhmiäsi aikakriittisistä asioista, kuten ajanvarausmuistutuksista.
Terveydenhuolto, julkinen sektori
Tilaus- & varausvahvistukset
Lähetä vahvistus, linkki lippuun tai itse lippu/kuponki tekstiviestillä suoraan puhelimeen, jossa se on asiakkaalla tallessa ja helposti käytettävissä.
Matkailu, liikenne, tapahtumat
Mobiilimarkkinointi & asiakkuudenhoito
Vähittäiskauppa, matkailu, ravintolat, verkkokauppa
Kyselyt & tutkimukset
Toteuta helposti automaattiset tai manuaaliset NPS-kyselyt, asiakastyytyväisyystutkimukset ja muut kyselyt. Seuraa tuloksia ja vie ne ulos järjestelmästä jatkokäsittelyä varten.
Asiakaspalvelu, CRM
Nouto- & saapumisilmoitukset
Pidä asiakkaasi ajan tasalla tiedottamalla heitä tekstiviestillä tilauksen tai toimituksen tilasta.
Logistiikka, vähittäiskauppa, verkkokauppa
Haluatko liittää tekstiviestit liiketoimintajärjestelmiisi?
Tutustu myös Quriiri Message Routeriin!
Usein kysyttyä
Tutustu FAQ-osioomme, jossa on asiakkaidemme usein kysyttyjä kysymyksiä Quriiri Messaging Suitesta.
Voinko saada Suiten lisäksi käyttöön myös Quriiri Message Routerin?
Kyllä, Routerin saa helposti aktivoitua 10 € / kk lisähintaan.
Voiko viestiliikennettä eritellä laskutuksessa?
Kyllä voi! Voimme luoda käyttöönne eri asiakkuuksia Quriiriin esimerkiksi eri liiketoimintayksiköille. Laskutus voidaan hoitaa yhdellä laskulla erittelyn kera tai vaihtoehtoisesti niin että laskut lähtevät omille liiketoimintayksiköille.
Voiko Quriiriin luoda käyttäjiä eri käyttäjätasoilla?
Kyllä voi. Käyttäjätasoja pystytään luomaan modulaarisesti yrityksen tarpeiden mukaan. Esimerkiksi asiakaspalvelulle voidaan luoda käyttäjätaso joka on karsittu ja rajoitettu vain tiettyihin toimintoihin.
Mitä sovelluksia Quriiri Messaging Suitessa on?
Tällä hetkellä Suite sisältää seuraavat sovellukset:
- Ryhmätekstiviesti – Lähetä helposti tekstiviestejä isoille tai pienille ryhmille
- Pikaviesti – Lähetä helposti ja nopeasti yksittäisiä tekstiviestejä
- Palaute & kysely – Lähetä tekstiviestejä ryhmille ja vastaanota niihin vastauksia
- Dialogi – Luo helposti tekstiviestipohjaisia kyselyitä ja tulkitse vastauksia suoraan Quriirista.
- Inbox – Vastaanota tekstiviestejä ja organisoi viestejä kätevästi kansioihin.
- Kutsu tapahtumaan – Kutsu kohderyhmäsi tapahtumaan ja pyydä heitä ilmoittautumaan vastaamalla viestiin.